Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Klachten na XTC/MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Lucifer » vr jul 26, 2013 3:15 pm

Hi,

Afgelopen zaterdag heb ik weer eens XTC/MDMA gebruikt. Ik ben er echter niet verstandig mee omgegaan: ik heb 4 halve Nintendo's verspreid over de hele dag op, en daarna nog een hele Lamborghini. Dit is veel te veel geweest voor mij (ik ben 1.60m en weeg 64 kilo). De pillen waren getest.
Zaterdag op zondagnacht, op weg naar huis na het festival, kreeg ik ontzettende hoofdpijn. Thuisgekomen heb ik een paracetamolletje gepakt en naar bed gegaan. Amper kunnen slapen, na 3 uur was ik weer wakker en kwam ik niet meer in slaap. Zondag een heel wazig hoofd, wel gewoon de deur uit gegaan en savonds ging het eigenlijk wel weer. Maandagmiddag voelde ik me weer steeds waziger worden, duizelig, angstig en opgejaagd. Dinsdagavond was het op zijn heftigst, ik durfde niet eenste douchen uit angst dat er iemand achter het gordijn zou staan. De angst is gelukkig wel weg, maar heb nog steeds in heel heftige mate het duizelig zijn, het gevoel dat mijn ledematen niet van mij zijn (aanrakingen voelen heel vreemd), krijg soms zweetaanvallen, tintelingen in mijn vingers en ben vaak misselijk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Het was niet de eerste keer dat ik gebruikte, maar deze klachten heb ik nooit eerder gehad. Ik ben er zodanig van geschrokken dat ik nooit meer een pil wil aanraken, ik wil alleen graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben ervaren? Zo ja, hoe lang houdt het aan?
Lucifer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 3:03 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Einstein » vr jul 26, 2013 3:18 pm

Komt wel vaker voor, al duurt het bij jou wel lang, maar dat zal vast iets met de hoeveelheid te maken hebben. Gaat normaal weer over als je goed eet en slaapt. Als het blijft aanhouden zou je misschien beter even met een huisarts kunnen babbelen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Trippie » vr jul 26, 2013 3:19 pm

Dat zijn 3 pillen à la 200mg die je daar naar binnen hebt gespeeld... Ja dan kan je wel wat zever verwachten de dagen daarna.

Gaat wel over, gewoon eventjes gezond leven en geen drugs gebruiken.

Was dat trouwens op Dour? :D
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Lucifer » vr jul 26, 2013 3:21 pm

Ik ben woensdagochtend bij de huisarts geweest, alles eerlijk verteld en zij zei dat ik het maar aan moest kijken, dat dit waarschijnlijk nog weken kon duren (maar ze gaf ook toe niet veel kennis van drugs te hebben). En aangezien er hier heel wat ervaringsdeskundigen rondwandelen, dacht ik, laat ik mijn vraag hier eens stellen.. ik slaap veel, eet gezond, drink veel water en neem dagelijks 1000mg vitamine C...
Lucifer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 3:03 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Lucifer » vr jul 26, 2013 3:22 pm

Drugs gebruik ik overigens sowieso hooguit 2 of 3x per jaar, vaker niet. Feestje was Dominator ;-)
Lucifer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 3:03 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Trippie » vr jul 26, 2013 3:26 pm

Tsja ik heb het zelf nooit voorgehad, MDMA-katers duren bij mij meestal één dag, met sporadisch ook enkele dagen later een dipje erbij.

Op dit forum komen wel af en toe mensen met hetzelfde probleem als jij, meestal zijn die binnen de week wel weer weg.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor zornax » vr jul 26, 2013 6:47 pm

Ik heb helaas hetzelfde maar in mindere mate. Heb 1,5 paarse lambo op, na een lange pauze. Maar ging totaal niet lekker. Ook op dominator

Zondag, maandag, dinsdag nergens last van. Mijn dip komt altijd pas op een woensdagavond. (kan er me klok op gelijk zetten) Maar is nu nog steeds niet weg. Negatieve dingen zijn 100x erger. Ook angstig zijn om niks. Soms een benauwd gevoel en ook heel erg moe aan het einde van de dag. Was echt blij dat het weekend was. Ik ben altijd vrolijk maar nu totaal niet.

Normaal gesproken had ik zelf nergens last van, op 1x na toen ik veel had gebruikt (6pillen a 190mg) En dat was ook me 3de week op rij. (jaja dom enzo ik weet het) Ik weet uit de vorige x dat het vanzelf over gaat. Dus dat helpt wel. Vind het nu alleen raar dat ik met deze hoeveelheid er al zoveel last van heb.

We komen er wel doorheen hoor. Duurt alleen even. Wat bij mij altijd helpt is afleiding zoeken, jezelf dwingen om iets te gaan doen. Ik weet wel dat ik klaar ben met XTC. Dit is het me niet meer waard.

succes ermee!
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Lucifer » vr jul 26, 2013 10:20 pm

Dat heb ik dus ook, het is me het echt niet meer waard. Ik hoop echt dat het vanaf morgen wat beter gaat worden...
Lucifer
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 3:03 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Hunk » za jul 27, 2013 12:40 pm

Misschien knap je wel sneller op met L-tryptofaan of HTP 5.;)
Naast multivitamine is B6 een echte aanrader. En omega 3. Die vette visolie is zeer heilzaam voor de bloedvaten, ook in het hoofd.
Door deze megaload XTC in te nemen heb je brandhout van je synapsen gemaakt. Duurt wel ff voor dat weer in balans is.
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor Drugs Infolijn » do aug 01, 2013 4:57 pm

Kijk ook even hier voor tips.
De Drugs Infolijn is een dienst van het Trimbos-instituut en wordt financieel ondersteund door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
De Drugs Infolijn (0900-1995, € 0,10 p/min) geeft betrouwbare informatie en adviezen over drugs en druggebruik. Kijk ook eens op http://www.drugsinfo.nl en op http://www.drugsenuitgaan.nl.
Avatar gebruiker
Drugs Infolijn
Trimbos Professional
Offline
 
Posts: 195
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 4:12 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor ParadijsVogel » do aug 01, 2013 5:00 pm

Waarom moet je omega 6 en omega 9 zuren vermijden?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor FuntCase » vr aug 02, 2013 2:20 am

Yup gaat wel over. Het blijf wel anders dan andere katers. De eerste paar dagen erna vallen nog wel mee, soms loop ik wel een week nog high van de mdma rond. Het is een kwestie van dosering en mindset denk ik. Hoe harder je uit je plaat gaat, des te zwaarder is je kater.

Ikzelf ging 4 dagen op de mdma en pep (bier/wiet) los en ben de woensdag en donderdag na Dour (Dourrûûhhh!!!) pas weer de kater tegen. Jezelf verzorgen is belangrijk na mdma gebruik. De eerste 2 dagen moet je eigenlijk vrij zijn en niets doen. Bananen, kwark, bonen, kip en citrusvruchten zijn etenswaren die je je sneller weer gezond laten voelen.


..
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: Klachten na XTC/MDMA

Berichtdoor knolselderij » vr aug 02, 2013 10:29 am

ParadijsVogel schreef:Waarom moet je omega 6 en omega 9 zuren vermijden?

vraag ik me ook af
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner