Hi,
Afgelopen zaterdag heb ik weer eens XTC/MDMA gebruikt. Ik ben er echter niet verstandig mee omgegaan: ik heb 4 halve Nintendo's verspreid over de hele dag op, en daarna nog een hele Lamborghini. Dit is veel te veel geweest voor mij (ik ben 1.60m en weeg 64 kilo). De pillen waren getest.
Zaterdag op zondagnacht, op weg naar huis na het festival, kreeg ik ontzettende hoofdpijn. Thuisgekomen heb ik een paracetamolletje gepakt en naar bed gegaan. Amper kunnen slapen, na 3 uur was ik weer wakker en kwam ik niet meer in slaap. Zondag een heel wazig hoofd, wel gewoon de deur uit gegaan en savonds ging het eigenlijk wel weer. Maandagmiddag voelde ik me weer steeds waziger worden, duizelig, angstig en opgejaagd. Dinsdagavond was het op zijn heftigst, ik durfde niet eenste douchen uit angst dat er iemand achter het gordijn zou staan. De angst is gelukkig wel weg, maar heb nog steeds in heel heftige mate het duizelig zijn, het gevoel dat mijn ledematen niet van mij zijn (aanrakingen voelen heel vreemd), krijg soms zweetaanvallen, tintelingen in mijn vingers en ben vaak misselijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Het was niet de eerste keer dat ik gebruikte, maar deze klachten heb ik nooit eerder gehad. Ik ben er zodanig van geschrokken dat ik nooit meer een pil wil aanraken, ik wil alleen graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben ervaren? Zo ja, hoe lang houdt het aan?