Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Berichtdoor Krullebolletje » ma mei 02, 2011 3:25 pm

Hallo allemaal ben nieuw hier maar heb een aantal vraagjes: eerst het volgende verhaaltje:

Heb afgelopen koninginnedag MDMA en een half pilletje genomen, helemaal niet veel, zelfs veel minder dan ik normaal neem (ik doe het wel vaker) weet niet precies hoe veel, maar nog geen 0.1 gram mdma en bijna minder dan een half pilletje. De nacht van koninginnedag gewoon heerlijk gepit, niks aan de hand zelfs de volgende dag niet.

Maar gisternacht kom ik maar niet in slaap, en hoe meer ik het probeer hoe minder het lukt. Begin zelfs een klein beetje in paniek te raken en mijn hart gaat steeds wat sneller vooral als ik mijn ogen dicht doe om te proberen te slapen.

Vannacht dus 0 uur geslapen, en vandaag echt moe, maar voel ook nog een soort van angst, angst dat ik straks weer niet kan slapen of dat ik misschien een psychose krijg of iets dergelijks. Ik zie helemaal niks raars op dit moment maar het wel een historie van psychoses binnen de familie. Neef en oma.

Op dit moment gaat het wel iets beter en heb de rust weer wat terug in het koppie maar wil graag geruststellende woorden van jullie horen of adviezen.....

Vanavond gewoon normale tijd naar bed? uurtje of 10/11 rustig in bad dacht ik en niet te hard proberen te slapen gewoon lekker liggen en kijken of het komt, maar ben wel weer bang voor die paniekachtige aanvallen en het versnellen van mijn hart

Heel graag advies!
Krullebolletje
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 3:19 pm

Re: Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Berichtdoor seth » ma mei 02, 2011 3:29 pm

Je zit jezelf nogal op te fokken, geloof ik. Zet een kopje kamille of slaapthee met honing ipv suiker. Vermijd koffie en andere oppeppende middelen. Priobeer je gedachten te verzetten met een serie of filpje ofzo?
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Berichtdoor Tomaat » ma mei 02, 2011 3:31 pm

Bijna minder dan een half pilletje?? Een half pilletje dus?

Verder: kalm blijven, er is vast niets aan de hand. Doe alles rustig overdag, luister naar ontspannende en relaxte muziek, en als je gewoon bent om te blowen dan kan dat wonderen doen vlak voor je gaat slapen.
Wat je in gedachten moet proberen houden is dat naar bed gaan geen marteling is waar je bang voor moet zijn, maar iets dat noodzakelijk is, en ook deugd doet.

Slapen is niet iets wat je zomaar meer kan gaan proberen of niet. Als je je ogen sluit en een uurtje later nog niet in dromeland bent, dan kan je niet harder je ogen sluiten zodat het dan wel zou lukken. Je moet de oplossing dus elders zoeken.
Dit was vast maar éénmalig, het is geen hoge dosis. Maak je niet nodeloos ongerust, en stap niet in bed met de gedachten: 'eens zien of het lukt'.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Berichtdoor Krullebolletje » ma mei 02, 2011 3:37 pm

dat zijn de chille reacties waar ik op hoopte, ben nu kamillethee aan het zetten, thanks!
Krullebolletje
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 3:19 pm

Re: Klein paniekaanvalletje (denk ik)

Berichtdoor seth » ma mei 02, 2011 3:45 pm

Krullebolletje schreef:dat zijn de chille reacties waar ik op hoopte, ben nu kamillethee aan het zetten, thanks!


als het zo in je hoofd raakt, kun je jezelf behoorlijk laten stressen. probeer gewoon te genieten van de dag, neem een frisse douche, poets je tanden. en ga nog even naar buiten
de slaap komt vanzelf.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron