FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Codeine is een opiaat-achtig preparaat en kan als zodanig nooit worden gecombineerd met XTC. Nu wordt codeine als hoestdemper slechts in een geringe dosering voorgeschreven. Meestal zijn het tabletjes van 10, hooguit 20 mg.
Als jij om 17.00 uur zo'n codeine tabletje hebt ingenomen, kun je 's avonds om 23 of 24 uur, zonder serieuze problemen XTC gebruiken. Let wel, met XTC ben je nooit 100 % zeker van je zaak. Het is altijd nog beter, om het met helemaal niets te combineren dan een enkel sportdrankje.
hardstyler21 schreef:het kan eigenlijk geen kwaad als je hele pille in 1x doe..
ik ben zelf hardstyle freak en gebruik bijna elk weekend wel minimaal 2 pillen die tussen de 207-215 mdma liggen,, de klap is ff slikken ja.. maar genoeg drinken dan ben je die klap zo te boven.. verder ga je snoei hard
hardstyler21 schreef:het kan eigenlijk geen kwaad als je hele pille in 1x doe..
ik ben zelf hardstyle freak en gebruik bijna elk weekend wel minimaal 2 pillen die tussen de 207-215 mdma liggen,, de klap is ff slikken ja.. maar genoeg drinken dan ben je die klap zo te boven.. verder ga je snoei hard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten