Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kort vraagje

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Kort vraagje

Berichtdoor duplicity » di apr 19, 2011 5:39 pm

Haha begrijp het wel hoor ! Zei het ook maar voor de grap :grin:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Kort vraagje

Berichtdoor taeknic » do apr 21, 2011 9:53 am

eehhm, het is in mijn kringen vrij gebruikelijk om als je pil nog in het zakje zit, stevig op de breeklijn te bijten, dan kun je hem er vervolgens in twee mooie helften uit halen. heeft altijd prima gewerkt; ook bij blauwe en bruine bomen,
die ik daarentegen ook gewoon met de hand kon breken, op een enkeling na.

en een heel blauw boompje in één keer is wel tof als je lekker hard wilt gaan, maar als je ook nog een beetje dansbaar en sociaal wilt blijven doe je er misschien goed aan om hem gewoon lekker in helften op te peuzelen,
echte risico's zitten er verder niet zo aan denk ik, ben zelf 65kg en heb wel eens in een paar uur tijd 3 van die krengen naar binnen gewerkt met nog een lading kristallen erbij ook; wat resulteerde in complete wazigheid, helemaal van de kaart, sterke hallucinaties, lichte dissociatie soms, en veel overgeven bij de comedown.

rollsafe :rock:
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Kort vraagje

Berichtdoor RobTrip » za apr 23, 2011 1:01 pm

Ok, nog even een ander kort vraagje. Gaan codeine( wat in hoestdrank zit) en xtc helemaal niet samen? Heb al op internet gelezen dat je er sloom van wordt,dus het is niet erg verstandig toch? Als ik alleen vandaag die hoestdrank neem en morgen niet meer, dan kan het geen kwaad toch als ik morgen xtc neem?

Ik ben dit ook tegengekomen: Het lijkt dus geen groot probleem

Codeine is een opiaat-achtig preparaat en kan als zodanig nooit worden gecombineerd met XTC. Nu wordt codeine als hoestdemper slechts in een geringe dosering voorgeschreven. Meestal zijn het tabletjes van 10, hooguit 20 mg.
Als jij om 17.00 uur zo'n codeine tabletje hebt ingenomen, kun je 's avonds om 23 of 24 uur, zonder serieuze problemen XTC gebruiken. Let wel, met XTC ben je nooit 100 % zeker van je zaak. Het is altijd nog beter, om het met helemaal niets te combineren dan een enkel sportdrankje.
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Kort vraagje

Berichtdoor Einstein » zo apr 24, 2011 9:05 pm

Kan geen kwaad nee, zelfs als je knetterstoned van de codeïne bent lijkt het me nog niet direct levensbedreigend om er ook MDMA doorheen te gooien. Dosis tegen de hoest maakt helemaal niets uit als je de dag daarna pas XTC neemt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kort vraagje

Berichtdoor Huggybear²³ » ma apr 25, 2011 1:18 pm

De vierde keer MDMA was voor mij ook 1 blauw boompje. Omdat ik de vorige keren niet zo hard ging gooide ik deze keer dus de hele van ca. 180mg in me bek omdat ik deze keer wel hard wilde gaan.... en dit heb ik geweten ook :grin:
Ik wist niet wat me overkwam, maar wat een beleving was het! Net gister een tripreport ervan geplaatst, dus als je wat gedetailleerder wil weten hoe de inslag bij mij was, check dit dan maar even: viewtopic.php?f=4&t=1788
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Kort vraagje

Berichtdoor Immo » ma apr 25, 2011 5:58 pm

185mg lijkt me veel te veel om in 1 keer te nemen, zeker voor iemand zonder tolerantie.
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kort vraagje

Berichtdoor hardstyler21 » vr jan 04, 2013 8:14 pm

het kan eigenlijk geen kwaad als je hele pille in 1x doe..
ik ben zelf hardstyle freak en gebruik bijna elk weekend wel minimaal 2 pillen die tussen de 207-215 mdma liggen,, de klap is ff slikken ja.. maar genoeg drinken dan ben je die klap zo te boven.. verder ga je snoei hard :hulde:
hardstyler21
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr jan 04, 2013 8:11 pm

Re: Kort vraagje

Berichtdoor Stefaan » vr jan 04, 2013 8:15 pm

hardstyler21 schreef:het kan eigenlijk geen kwaad als je hele pille in 1x doe..
ik ben zelf hardstyle freak en gebruik bijna elk weekend wel minimaal 2 pillen die tussen de 207-215 mdma liggen,, de klap is ff slikken ja.. maar genoeg drinken dan ben je die klap zo te boven.. verder ga je snoei hard :hulde:


Je zou eens wat beter moeten inlezen! Wat jij doet is zéér ongezond, en zwaar af te raden!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Kort vraagje

Berichtdoor Tomaat » vr jan 04, 2013 9:01 pm

hardstyler21 schreef:het kan eigenlijk geen kwaad als je hele pille in 1x doe..
ik ben zelf hardstyle freak en gebruik bijna elk weekend wel minimaal 2 pillen die tussen de 207-215 mdma liggen,, de klap is ff slikken ja.. maar genoeg drinken dan ben je die klap zo te boven.. verder ga je snoei hard :hulde:


Je maakt van jouw mentale en fysieke gezondheid een tijdbom op die manier... En de lontjes zijn kort
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner