Arthur King schreef:Het zit allemaal tussen de oren, gewoon denken dat het een dropje is ofzo. ^^
Tisjeboy schreef:Arthur King schreef:Het zit allemaal tussen de oren, gewoon denken dat het een dropje is ofzo. ^^
Dan kauw je er toch juist op?
TRAVOLTA schreef:bodempje drinken in een glas en hem daarin gooien.
TRAVOLTA schreef:kauwen is slecht voor je tanden he
knolselderij schreef:niet aan stellen maar slikken
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Pff schreef:En anders gewoon oplossen.. Dat is pas een oplossing;)
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Tisjeboy schreef:Plug ze
Of hou je hoofd achterover met het doorslikken, wil bij mij wel es werken bij van die grote vitaminepillen. Of het in kleinere delen splitten.
snadder schreef:nja gaat me der meer om op feesten dus kan geen eten mee nemen ofzo, ma heb denk ik gewoon een te dikke tong ofzo
dus dan ma gewoon kauwe en wegspoele met water
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten