Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lovefeeling

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 12:46 am

Iedereen weet het wel, van MDMA krijg je een lovefeeling.
Ik dus niet haha. De laatste tijd (lees=half jaar) is het enige wat ik krijg zin om te dansen, een zwaar gevoel, en een praatkick bij 1 bepaalde persoon waar ik me op dat moment het best bij voel. De rest blijft beter uit m'n buurt of ik snauw ze (impulsief) af. Nu heb ik wel de indruk dat chemische brol wel eens vaker raar reageert (of ik reageer raar op chemische boel, wat jij wilt), maar ik vroeg me dus af of ik weer de enige ben die dit heeft ?
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Sublimo » wo mei 18, 2011 12:48 am

Ik ervaar ook geen lovefeeling, vind MDMA zelfs niet fijn eigenlijk. Heb veel liever amfetamine. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:06 am

bitter weinig love ook hier. Geef me pep of ghb als je liefde wil opwekken.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 1:08 am

seth schreef:bitter weinig love ook hier. Geef me pep of ghb als je liefde wil opwekken.

GHB schrikt me gewoon af omdat die tweede naam 'rapingdrugs' is hahaha
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:11 am

Idd, als je de fout maakt niet af te meten. Ghb is geen drugs om gek mee te doen.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 1:16 am

seth schreef:Idd, als je de fout maakt niet af te meten. Ghb is geen drugs om gek mee te doen.

Heb ik gemerkt, vriend van me is er anderhalve maand geleden bijna mee in het ziekenhuis beland. De jongen dacht echt dat hij was aan het sterven.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:17 am

triptune schreef:
seth schreef:Idd, als je de fout maakt niet af te meten. Ghb is geen drugs om gek mee te doen.

Heb ik gemerkt, vriend van me is er anderhalve maand geleden bijna mee in het ziekenhuis beland. De jongen dacht echt dat hij was aan het sterven.


Dom van 'm! ik gebruik altijd een spuitje om af te meten. En bij nieuwe begin ik met een super lage dosis gewoon om te testen.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 1:18 am

seth schreef:
triptune schreef:
seth schreef:Idd, als je de fout maakt niet af te meten. Ghb is geen drugs om gek mee te doen.

Heb ik gemerkt, vriend van me is er anderhalve maand geleden bijna mee in het ziekenhuis beland. De jongen dacht echt dat hij was aan het sterven.


Dom van 'm! ik gebruik altijd een spuitje om af te meten. En bij nieuwe begin ik met een super lage dosis gewoon om te testen.

Hij had al wat op en wou nog een klein beetje sippen van het flesje gewoon, kapt de gek het hele flesje bijna naar binnen. Ge kon aan z'n kop zien wat hij dacht; 'this is going to be a hell of a ride'.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:19 am

Hij had evengoed in de coma kunnen gaan, en jullie gingen het achteraf mogen uitleggen. J
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 1:21 am

seth schreef:Hij had evengoed in de coma kunnen gaan, en jullie gingen het achteraf mogen uitleggen. J

Het is ook wel een grenzeloze junk, letterlijk.
Kapt alles achterover wat ie krijgen kan.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:25 am

wat moet ik daar op zeggen...
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » wo mei 18, 2011 1:29 am

seth schreef:wat moet ik daar op zeggen...

Niets.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor seth » wo mei 18, 2011 1:31 am

triptune schreef:
seth schreef:wat moet ik daar op zeggen...

Niets.
Niets
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Lovefeeling

Berichtdoor MDMC » wo mei 18, 2011 1:33 am

Love feeling 2x meegemaakt alleen van mdma. Daarna is dit volgens mij door misbruik in gebruik verdwenen!!!!!
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Lovefeeling

Berichtdoor muz1k » wo mei 18, 2011 1:36 am

Niet om je te stimuleren om het te gebruiken maar wanneer je gewoon sowieso verstandig en voorzichtig omgaat met de GHB kan er niet zoveel fout gaan. Ik krijg tijdens de seks met GHB, al is het een one night stand, een soort verliefd gevoel. Pas wel op met het spul want de drempel om het te nemen ligt erg laag en je raakt er (tenminste zo ervaar ik het) makkelijk verslaafd aan.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Lovefeeling

Berichtdoor FRESH » wo mei 18, 2011 11:06 am

En heb je al eens 6-APB of 4-FMP geprobeerd? Dan ook geen lovegevoel zelfs??
FRESH
Offline
 

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Hertzblut » wo mei 18, 2011 11:49 am

Hoevaak heb je het afgelopen half jaar MDMA gebruikt? De empathische gevoelens die worden opgewekt door de MDMA nemen namelijk sterk af naarmate je het vaker gebruikt. Het verstandigst is om minstens 3 maanden tussen het gebruiken van MDMA in te laten.
Hertzblut
Offline
 

Re: Lovefeeling

Berichtdoor MDMC » wo mei 18, 2011 11:56 am

FRESH schreef:En heb je al eens 6-APB of 4-FMP geprobeerd? Dan ook geen lovegevoel zelfs??

Van 4-fmp werd ik persoonlijk slechts ernstig waus, mijn kaak ging een eigen leven lijden, en ik voelde me licht euforisch. Maar van een love feeling was in mijn ervaring totaal geen sprake! Van Benzo fury kan ik het me wel goed voorstellen (zelf nog geen ervaring mee).
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Lovefeeling

Berichtdoor FRESH » wo mei 18, 2011 12:09 pm

MDMC schreef:
FRESH schreef:En heb je al eens 6-APB of 4-FMP geprobeerd? Dan ook geen lovegevoel zelfs??

Van 4-fmp werd ik persoonlijk slechts ernstig waus, mijn kaak ging een eigen leven lijden, en ik voelde me licht euforisch. Maar van een love feeling was in mijn ervaring totaal geen sprake! Van Benzo fury kan ik het me wel goed voorstellen (zelf nog geen ervaring mee).


Oow da's wel apart. Weet je de dosis nog?
FRESH
Offline
 

Re: Lovefeeling

Berichtdoor MDMC » wo mei 18, 2011 12:15 pm

Ja zeker, eerste 2 uur gedaan met 160 mgrm. Vervolgens de dosis verdubbeld. Aan het einde van de avond had ik ruim 320+ mgrm in me mik hangen. Het enige wat ik ervan kreeg was een mega plafonddienst. De eerste 2 uur was ik wel echt ernstig alla mdma. Daarna was het kippevel alla speed , dat effect heeft zeker nog 10 uur aangehouden. Maar een love feeling was in verreweg niet te bekennen.
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Lovefeeling

Berichtdoor FRESH » wo mei 18, 2011 12:27 pm

Hmm wel heel jammer dan...want het kan er wel heel goed mee.
Ik zit altijd heel dicht bij het lovegevoel van MDMA, maar misschien gebruik ik gewoon teweinig in frequentie. Niet bij iedereen werkt iedere stof hetzelfde.
FRESH
Offline
 

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Pff » wo mei 18, 2011 5:13 pm

Of je hebt tolerantie.. Of verkeerde setting.
Als ik met mijn vriendin mdma doe voelt het als de eerste keer verliefd zijn met een enorme kriebel in de buik. Doe ik mdma met vrienden krijg ik energie en praat iedereen de oren van het hoofd.

Daarnaast verpesten mensen heel snel de magie tegenwoordig met pillen tot 220mg..
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Hi-Hat » wo mei 18, 2011 5:40 pm

Het love-gevoel heb ik ook niet mogen ervaren. Ik heb 3x MDMA gebruikt, elke keer met drie maanden ertussen. Vind de mensen echt wel tof, maar een liefdesgevoel? Neuh.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor klutser » vr mei 20, 2011 1:35 am

Love feeling = gone, ik ben nu 20 dagen gepauzeert, me langste pauze sinds god knows when.
Het is van iets speciaals naar een routine gegaan, dus elk weekend, doordeweeks.
Wanneer ik wou en kon.

Zonde, ik raad dus mensen van me leeftijd ( de rest ook ) om het te beperken en het magische gevoel niet kwijt te raken.


stom stom stom
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: Lovefeeling

Berichtdoor MDMC » vr mei 20, 2011 1:36 am

Ben jij die gast van PF die het ook altijd over klutsers heeft? :roll2:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Triptune » vr mei 20, 2011 6:47 am

Ik moet zeggen het is tegenwoordig ook wel wekelijks (al dan niet twee keer per week). Ik ga nu sowieso een tijdje stoppen met alle 'rommel' (buiten af en toe 'ns lsd, want da's gewoon toffe boel) tot pukkelpop, en dan zie ik wel weer hoe het verder gaat.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Hertzblut » vr mei 20, 2011 7:10 am

triptune schreef:Ik moet zeggen het is tegenwoordig ook wel wekelijks (al dan niet twee keer per week). Ik ga nu sowieso een tijdje stoppen met alle 'rommel' (buiten af en toe 'ns lsd, want da's gewoon toffe boel) tot pukkelpop, en dan zie ik wel weer hoe het verder gaat.


Hertzblut
Offline
 

Re: Lovefeeling

Berichtdoor trippelh » vr mei 20, 2011 8:03 am

Ik gebruik nu bijna 4 jaar mdma en nog steeds heb ik het love gevoel .
Neem je tesnel dus binnen 6 weken ja dan is het zeker minder .Ik hou daarom een vaste regel 1 keer per 6 a 8 weken .Behalve in december dan 2 keer per maand en het gaat heerlijk 8-)
Love is a highway .
Oordeel niet over anderen als je jezelf niet beoordeeld hebt
Avatar gebruiker
trippelh
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 11:59 am
Woonplaats: Never wonderland

Re: Lovefeeling

Berichtdoor Frog » vr mei 20, 2011 11:36 am

Zoals andere al zeggen heeft het erg veel met je seratonine huishouding te maken, door andere drugs, je minder lekker voelen in het algemeen, of vaker als 1 keer per 3 maanden MDMA te nemen zal het er minder worden.
Ook bepaalde anti depresiva met name SSRI'S zullen het gevoel tegen gaan.
Laatse keer xtc van mij was in de afbouwe van die AD ook een SSRI (je moet zowieso opassen met die combi,) maar werkte de xtc helemaal niet voor me, beetje speedy gevoel , voelde me wel lekker, beetje kauwen met de kaken, maar zeker geen lovegevoel wat dan ook.
Is wel verklaarbaar aangezien de SSRI op je seratonine systeem werkt.
Erg jammer want daar deed ik het voor eigenlijk.
Ook andere drugs die op je Dopamine en of Seratonine werken zullen het gevoel doen afnemen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Lovefeeling

Berichtdoor kenobi » vr mei 20, 2011 12:06 pm

Heb denk al in geen 4 jaar mdma gebruikt. staat binnekort toch weer een keer op te planning. Nog nooit mdma poeder gedaan, dus wil het een keer proberen. Ben benieuwd
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Volgende

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron