Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDA - eindelijk!

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDA - eindelijk!

Berichtdoor FRESH » ma okt 06, 2014 9:29 am

Ik heb onlangs MDA kristal kunnen krijgen :hulde:
Getest door het TC, echter geen % helaas.

Nu ben ik van plan hiervan wat te nemen, ja waarom ook niet he? :grin:
Ik wil het wel combineren met MDMA maar vroeg me af of met LSD ook te doen is, of zal dat teveel van het goede zijn? Mensen die daar ervaring mee hebben? Het zal wel niet, maar ik vraag het toch maar even..

Zou een dosering van 25mg MDA en 100mg MDMA een mooie hoeveelheid zijn?
Ik weet dat er vroeger ook pillen waren die beide hadden, maar ik weet daarvan de verhoudingen niet.
FRESH
Offline
 

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor Ivo » ma okt 06, 2014 11:16 am

Ik heb eens 60mg/60mg genomen en dat was een goede verhouding voor mij. Ik kan je niet meer vertellen wat er dan het hardst doorweegt, maar het was zeker een geslaagde avond.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor FRESH » ma okt 06, 2014 1:42 pm

En met die dosering, hoe zat het met de kater?
FRESH
Offline
 

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor Ivo » ma okt 06, 2014 2:05 pm

Zelfde als 120mg MDMA, een kater hangt bij mij vooral vast aan slaapgebrek.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor FRESH » ma okt 06, 2014 2:14 pm

Oke ja dat heb ik ook, slaapgebrek en (te) weinig drinken = katergevoel meer aanwezig.
FRESH
Offline
 

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor Aebi » ma okt 06, 2014 4:01 pm

Damn nice, have fun! :jaloers:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor Cannabisroker » di okt 07, 2014 4:43 pm

MDA en LSD zijn prima te combineren, well denken aan de inname tijd
Cannabisroker
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: di feb 11, 2014 5:22 pm

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor FRESH » do okt 09, 2014 2:12 pm

Ivo schreef:Ik heb eens 60mg/60mg genomen en dat was een goede verhouding voor mij. Ik kan je niet meer vertellen wat er dan het hardst doorweegt, maar het was zeker een geslaagde avond.

Weet je nog of je het gevoel had dat je op "wolkjes" liep? Vroeger met die pillen waar wat MDA doorheen zat, zat je in zo'n andere flow dan die ptjes van tegenwoordig waar geen MDA inzit.
En met die 60/60 was je toen ook aan dik aan het trippen of was het gewoon aanwezig?
FRESH
Offline
 

Re: MDA - eindelijk!

Berichtdoor Ivo » do okt 09, 2014 2:16 pm

Het voelde wel anders aan, psychedelischer, verder kan ik het niet echt beschrijven. Heel hard ging ik niet, maar ik had toen wel redelijk wat MDMA tolerantie volgens mij.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron