Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDA neurotoxiciteit

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDA neurotoxiciteit

Berichtdoor Davinci » do feb 16, 2012 9:27 pm

Ik hoor overal dat MDA schadelijker is dan MDMA.
Maar de feitelijke research, daar zie ik nooit iets van.
Kan iemand mij verder helpen?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: MDA neurotoxiciteit

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do feb 16, 2012 10:14 pm

Keiharde feiten ga je bij zoiets nooit krijgen omdat MDMA niet eens bewezen neurotoxisch is bij normale dosissen, en bij hogere dosissen de oorzaak niet zeker is, laat staan MDA waar nog minder onderzoek naar is gedaan, en de gebruikersdosissen van MDA doorgaans lager liggen. 8-) En omdat MDA niet te vinden is in Nederland is het ook nog eens niet relevant, lijkt me. 8-)

Verder zou ik niet afgaan op die forumberichtjes van Sublimo die de wijze man denkt uit te hangen in al dit soort topics. Maar als hij eens een molmassa uit moet rekenen kan hij dat niet eens. 8-) Verwacht dus gewoon geen goed antwoord te krijgen. Je zal hem hier binnenkort wel met een kort niet-onderbouwd zinnetje zien verschijnen, maar niet serieus nemen die vent. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: MDA neurotoxiciteit

Berichtdoor Aaltje » do feb 16, 2012 10:37 pm

Hoezo kan je aan MDA komen dan?
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: MDA neurotoxiciteit

Berichtdoor Einstein » vr feb 17, 2012 1:50 am

Hmm, dacht dat de neurotoxiciteit van MDMA wel aangetoond was, inderdaad is niet bekend wat het mechanisme precies is, lijkt er wel op dat het niet MDMA zelf is dat ervoor verantwoordelijk is maar het één of ander afbraakproduct. Momenteel ben ik te lui het onderzoek op te zoeken. Hoe het met MDA zit, geen idee momenteel. :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDA neurotoxiciteit

Berichtdoor herejezus » vr feb 17, 2012 10:38 am

Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron