Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDA Pillen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDA Pillen

Berichtdoor Harrie_knarrie » vr jan 10, 2014 4:46 pm

Hallo mede gebruikers

Ik heb wat pillen gekocht voor wat leuke avonden deze heb ik laten testen en vandaag de uitslag gekregen waarbij ze zeiden dat er geen MDMA inzat maar MDA kan iemand mij hier wat meer over vertellen wat dit precies is? en moet ik ze nog wel gebruiken?
Harrie_knarrie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 4:42 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Multitude » vr jan 10, 2014 4:57 pm

You lucky bastard :hulde:

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml

MDA werkt iets langer dan MDMA en laat je meer hallucineren. Als je MDMA gebruikt zet je lichaam het ook deels om in MDA. En MDA is een stuk moeilijker te vinden, nog steeds een van de stoffen die ik heel graag een keer wil proberen maar nog nooit tegen ben gekomen. Geniet ervan :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Ivo » vr jan 10, 2014 5:04 pm

Ik vind MDA lichamelijk wat harder aanvoelen en ook wat trippier dan MDMA. Het is zeker een aanrader, maar overdrijf er zeker niet mee. MDA zou schadelijker zijn dan MDMA en daar moet je sowieso al niet mee overdrijven.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Harrie_knarrie » vr jan 10, 2014 5:11 pm

Dat lucht even op voelde me al opgelicht :woeh:
Dat wordt morgen avond maar eens proberen MDA :lol:
Wat me opvalt is dat de pil heel zacht is en makkelijk te breken is hier een verklaring voor?
voor de liefhebbers heb ik een foto van de pil erbij gevoegd
Bijlagen
foto (2).JPG
foto (2).JPG (93.72 KiB) 3097 keer bekeken
Harrie_knarrie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 4:42 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor dimethyltryptamine » vr jan 10, 2014 5:14 pm

Harrie_knarrie schreef: en moet ik ze nog wel gebruiken?


Jazeker! Ik zou ze alleen niet op een feest/festival gebruiken maar lekker thuis met wat vrienden. Het is een erg aparte drug en bestaat al erg lang(volgens mij is het voor het eerst gesynthetiseerd en genomen door de uitvinder van amfetamine, zelfs voordat hij amf. uitvond)

Anyways, hier is het Pihkal hoofdstuk: http://www.erowid.org/library/books_onl ... l100.shtml
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Emerica. » vr jan 10, 2014 5:53 pm

:shock: Lucky you! Geniet ervan! :hulde:
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Harrie_knarrie » za jan 11, 2014 6:59 pm

Voor die gene die benieuwd zijn hoe het was..
-Pil slaat niet hard in zoals een MDMA pil
-Veel halucinaties gehad liep opgegeven moment naar een groep toe en dacht dat dat de groep was waarmee ik uitging heb hiermee 5 minuten staan praten voordat ik het doorhad, vervolgens loop ik in een discotheek langs een meisje ik keek naar haar het eerste wat ik zag was het gezicht van een meisje van mijn colleges dus ik sprak haar aan en zei hey wij volgen toch dezelfde college waarna zij mij raar aankijkt en ik kijk naar haar en denk huh hoe gek ben ik? vervolgens op de terug weg naar huis dacht ik steeds dat ik een politie auto zag in de autospiegel aangekomen in me bed 2/3 uur wakker gelegen erna wat uurtjes geslapen geen "verrot" gevoel en gewoon honger en kunnen eten (is met xtc wel anders) wellicht dat ik het vanavond gewoon op de bank probeer met wat vrienden kijken wat die ervaring me brengt.
Harrie_knarrie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 4:42 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Miss E » za jan 11, 2014 7:01 pm

Klinkt interessant, dat MDA. Kreeg je er ook een "love" gevoel van zoals bij MDMA? Of was het alleen maar wazig zijn en hallucineren?
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Trippie » za jan 11, 2014 7:37 pm

Harrie_knarrie schreef:wellicht dat ik het vanavond gewoon op de bank probeer met wat vrienden kijken wat die ervaring me brengt.


Ik zou afraden om het zo kort achter elkaar te gebruiken. MDA verbruikt net zoals MDMA serotonine wat traag terug wordt aangevuld in je hersenen. Het zal dus waarschijnlijk veel minder goed werken en bovendien is dat schadelijk.

Drie maanden wachten is de regel die hier geld... Nou ja zou er toch op z'n minst een maand van maken.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Poseidon » za jan 11, 2014 7:45 pm

Iemand bood me eens aan het samen te nemen en ik weigerde er op in te gaan :s
kwam ff niet goed uit ivm planning volgende dag :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Harrie_knarrie » za jan 25, 2014 3:13 am

Nogmaals een test gehad dat het echte mda pillen zijn dit keer zeiden ze dat de hoeveelheid niet getest wordt bij mda dit doet men door gebrek aan ervaring met mda
Harrie_knarrie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 4:42 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Frog » za jan 25, 2014 3:18 am

Harrrrrieeee knarrrieeeee vette naam 8-)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor snuifduif » za jan 25, 2014 6:31 am

Druks schreef:
Harrie_knarrie schreef: vervolgens op de terug weg naar huis dacht ik steeds dat ik een politie auto zag in de autospiegel


Ik mag toch hopen dat je niet waus in de auto bent gestapt? :s


Al denk ik van wel :roll:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Harrie_knarrie » di jan 28, 2014 12:31 am

snuifduif schreef:
Druks schreef:
Harrie_knarrie schreef: vervolgens op de terug weg naar huis dacht ik steeds dat ik een politie auto zag in de autospiegel


Ik mag toch hopen dat je niet waus in de auto bent gestapt? :s


Al denk ik van wel :roll:


:woeh: :woeh:
Harrie_knarrie
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 4:42 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 12:32 am

Leuk man, rijden onder invloed.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Perry » di jan 28, 2014 1:05 am

Harrie_knarrie schreef: :woeh: :woeh:

Deze reactie erop haalt nog meer het bloed onder m'n nagels vandaan dan de actie...
Kan jij jezelf gewoon aankijken in de spiegel?
Je brengt iedere weggebruiker in gevaar voor je eigen lolletje en doet er vervolgens ernstig lichtjes over.
Triest figuur.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Aebi » di jan 28, 2014 1:06 am

JongGeleerd schreef:
Harrie_knarrie schreef: :woeh: :woeh:

Deze reactie erop haalt nog meer het bloed onder m'n nagels vandaan dan de actie...
Kan jij jezelf gewoon aankijken in de spiegel?
Je brengt iedere weggebruiker in gevaar voor je eigen lolletje en doet er vervolgens ernstig lichtjes over.
Triest figuur.

Dries Roelvink serieus nemen lijkt me lastig. 8-)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Ivo » di jan 28, 2014 9:42 am

Harrie_knarrie schreef:
snuifduif schreef:
Druks schreef:Ik mag toch hopen dat je niet waus in de auto bent gestapt? :s


Al denk ik van wel :roll:


:woeh: :woeh:

Mongool :#:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor psychotrance » di jan 28, 2014 10:33 am

ik ben jaloers op het feit dat je mda pillen bent tegengekomen, daar kan ik niet om heen. maar jezus man, wat ben je achterlijk om je eigen leven EN dat van anderen op het spel te zetten door onder invloed te rijden. zo iemand als jij, die niet verantwoord met drugs om kan gaan, zou eigenlijk geen drugs mogen doen.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Perry » di jan 28, 2014 10:37 am

Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDA Pillen

Berichtdoor psychotrance » di jan 28, 2014 10:59 am

JongGeleerd schreef:Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.


dat is omdat je hem niet kent. denk eens aan het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Prototype » di jan 28, 2014 11:26 am

psychotrance schreef:
JongGeleerd schreef:Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.


dat is omdat je hem niet kent. denk eens aan het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt

Dat klopt, maar hij heeft zelf de bewuste keuze gemaakt om onder invloed achter het stuur te kruipen.
Ik zou het erger vinden voor de familie van de persoon die hij aanrijd.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 1:36 pm

psychotrance schreef:
JongGeleerd schreef:Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.


dat is omdat je hem niet kent. denk eens aan het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt

Wtf gast, iedereen heeft het recht zijn leven te beëindigen.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor FranX » di jan 28, 2014 2:05 pm

Multitude schreef:You lucky bastard :hulde:

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml

MDA werkt iets langer dan MDMA en laat je meer hallucineren. Als je MDMA gebruikt zet je lichaam het ook deels om in MDA. En MDA is een stuk moeilijker te vinden, nog steeds een van de stoffen die ik heel graag een keer wil proberen maar nog nooit tegen ben gekomen. Geniet ervan :)


Dit
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: MDA Pillen

Berichtdoor psychotrance » di jan 28, 2014 2:09 pm

Klimtox schreef:
psychotrance schreef:
JongGeleerd schreef:Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.


dat is omdat je hem niet kent. denk eens aan het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt

Wtf gast, iedereen heeft het recht zijn leven te beëindigen.


tuurlijk, maar dan hebben we het over bewust zelfmoord plegen. dat heeft niets te maken met onder invloed tegen een andere auto aanknallen en daardoor jezelf en iemand anders leven ongepland (!) beeindigen.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 2:42 pm

Jij hebt het over "het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt". :#:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor psychotrance » di jan 28, 2014 4:07 pm

Druks schreef:Tox, doe niet zo vervelend man. Ik denk dat we allemaal vinden dat die dude achterlijk is om waus in de auto te stappen.

Als je het over rechtvaardiging van zelfdoding en de voor- en nadelen wil praten open je maar een nieuw topic.

:child:


dankje.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Ivo » di jan 28, 2014 7:33 pm

psychotrance schreef:tuurlijk, maar dan hebben we het over bewust zelfmoord plegen. dat heeft niets te maken met onder invloed tegen een andere auto aanknallen en daardoor jezelf en iemand anders leven ongepland (!) beeindigen.

Onder invloed van MDA in de auto stappen is bij mij pretty much bewust zelfmoord plegen, en ik zou er ook geen beetje medelijden mee hebben. Jammer voor de familie en vrienden en zo, maar eigen achterlijke schuld.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Perry » di jan 28, 2014 8:46 pm

Amen Ivo. Amen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDA Pillen

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 5:26 am

Druks schreef:Tox, doe niet zo vervelend man. Ik denk dat we allemaal vinden dat die dude achterlijk is om waus in de auto te stappen.

Als je het over rechtvaardiging van zelfdoding en de voor- en nadelen wil praten open je maar een nieuw topic.

:child:

Ik was nu serieus :#: Bij deze verschaf ik een kijkje in mijn gedachtenpatroon, stap voor stap.

1. Ik zie het volgende bericht:
psychotrance schreef:
JongGeleerd schreef:Dat eerste boeit mij werkelijk geen reet. Als hij de keuze maakt een kogel door zn kop te raggen lig ik daar ook niet wakker van.
Je kan die keuze echter niet voor anderen maken.
Het verschil tussen moord en zelfmoord.


dat is omdat je hem niet kent. denk eens aan het leed dat hij zijn naasten die hem lief hebben aandoet als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt

Quick recap:
JG: Zelfmoord mag, maar niemand heeft het recht te moorden.
PT: Maar als hij zichzelf dood maakt brengt hij pijn aan zijn naasten.


Ik ga er nu dus van uit dat het niet meer om de "moord variant" gaat. Ik vind dit niet zo vreemd. Vooral niet omdat ik er van uit ga dat iedereen het met JG's statement (niemand heeft het recht te moorden) eens is. PT gaat vervolgens door op de "zelfmoord variant". Het gaat nu dus overduidelijk over zelfmoord. Dat dat in een auto, onder invloed en per ongeluk gebeurt, verandert niets aan het feit dat het over zelfmoord gaat. PT beweert hier in mijn beleving dat de beste man zichzelf het leven niet mag ontnemen, omdat hij wellicht naasten heeft die hij daar pijn mee doet.

2. Ik post hier op het volgende:
Klimtox schreef:Wtf gast, iedereen heeft het recht zijn leven te beëindigen.


Logisch geconcludeerd.

3. Tot mijn stomme verbazing wordt er het volgende gepost als reactie op mijn post:
psychotrance schreef:tuurlijk, maar dan hebben we het over bewust zelfmoord plegen. dat heeft niets te maken met onder invloed tegen een andere auto aanknallen en daardoor jezelf en iemand anders leven ongepland (!) beeindigen.

Opeens verandert het statement, op een toch wel extreme manier. Waar eerder nog werd gezegd: "als hij zichzelf onder invloed de dood inrijdt", gaat het nu opeens over "tegen een andere auto aanknallen en daardoor jezelf en iemand anders leven ongepland (!) beeindigen". Ik vind dit toch wel een noemenswaardig verschil. Quick recap:
Mijn statement dat gaat over een persoon die zijn EIGEN leven (al dan niet gepland) beëindigd, wordt gequote. Vervolgens zegt PT hierover: "dat heeft niets te maken met onder invloed tegen een andere auto aanknallen en daardoor jezelf en iemand anders leven ongepland (!) beeindigen."

JA DUH, daar had ik het ook niet over want daar GING HET NIET OVER.

Vervolgens word ik vervelend genoemd. Leuk en aardig, maar slaat natuurlijk nergens op dit. Als mijn posts nu nog niet begrepen worden dan ga ik mijzelf onder invloed de dood in rijden.
Of vinden jullie dat niet kunnen, omdat ik dan tegen een andere auto aanknal en mijzelf en iemand anders leven ongepland beeindig?
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner