Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA+2CB+Festival

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Crackmeneer » vr aug 24, 2012 8:36 pm

Dames und herren,

Morgen is er het weer zo ver...MYSTERYLAAANDDDD
Nu had ik een paar kleine vraagjes voor de mensen hier..
Ga aan de MDMA/pillen is nog niet zeker maar ben het van plan om het rond 13:00-14:00 uur te nemen..en dat zal dan wel rond max 6 uur over zijn.. nu ga ik ook nog 2cb meenemen(op t oog gedoseerd) en vroeg ik mij af hoelaat ik dat moet nemen? Is het uberhaupt mogelijk om 2cb(serotonine gebruikend spul) nog na mdma te nemen?(wat de sero. opmaakt?)
Heb 1.5 maand 2cb gebruikt.. had 500mg bij me en probeerde op het oog rond de 30mg te doseren.. nja uiteindelijk mijn lading in een vloeitje gegooid dichtgevouwen en weggespoelt met water.. Na 2 uur lang wachten nog niks gevoeld te hebben dacht ik fuck it en snoof ongeveer dezelfde hoeveelheid weg..(ouch) Na een halve minuut lag ik languit op het gras te kijken hoe alles ronddraaiden hoe de wolken vervormden en alles vol met rare patronen liep. Na een kwartiertje even geplast en de grootste mindfuck ever gekregen.. alle druppels vervormden in een cartoony achtige wereld en de grond werd 1 groot slangenvel.. toen snel weggelopen en een bar ingelopen.. daar nog lekker een uurtje gespaced en uiteindelijk terug naar huis gegaan. Aan het einde nog een zieke lachkick van een dik uur btw. Dusss hoe nemen jullie je 2cb? Het poeder gewoon in mijn drankje doen? Andere manieren van oraalgebruik? Liever niet weer snuiven.. Deed niet heel veel pijn(net zo veel als 1ste x pep) maar vind het vies.

Hoop nog snel een goede reactie van jullie te krijgen!

Greetz
Crackmeneer
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do mei 17, 2012 7:51 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Azy » vr aug 24, 2012 8:52 pm

Ze kunnen gecombineerd worden zonder problemen, 2cb eerst of mdma eerst, het kan allemaal naargelang wat je wilt gebruiken:
viewtopic.php?f=40&t=4227&start=30

Oraal gebruik of snuiven zijn helemaal anders. Ik neem altijd oraal, komt trager op, je hebt meer nodig maar het is een veel chillere manier van inname. Als je snuift heb je wel maar de helft nodig, maar dat vind ik het nog niet waard.

2cb zou je wel beter met een weegschaal doseren, 5 mg kan al veel verschil maken, en dat verschil zie jij niet met je blote oog. 30 mg zou visueel al erg stevig moeten zijn, dat is het bij mij toch, en ik ben niet zo gevoelig voor 2cb.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Crackmeneer » vr aug 24, 2012 8:56 pm

Azymuth schreef:Ze kunnen gecombineerd worden zonder problemen, 2cb eerst of mdma eerst, het kan allemaal naargelang wat je wilt gebruiken:
viewtopic.php?f=40&t=4227&start=30

Oraal gebruik of snuiven zijn helemaal anders. Ik neem altijd oraal, komt trager op, je hebt meer nodig maar het is een veel chillere manier van inname. Als je snuift heb je wel maar de helft nodig, maar dat vind ik het nog niet waard.


2cb zou je wel beter met een weegschaal doseren, 5 mg kan al veel verschil maken, en dat verschil zie jij niet met je blote oog. 30 mg zou visueel al erg stevig moeten zijn, dat is het bij mij toch, en ik ben niet zo gevoelig voor 2cb.


hoe neem jij je 2cb dan? gooi je het in je drinken?
Crackmeneer
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do mei 17, 2012 7:51 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Azy » vr aug 24, 2012 8:59 pm

Ik doe het altijd in een capsule, maar een vloeitje werkt even goed. Dat het niet werkte heeft volgens mij als reden dat je er de dosis niet juist hebt gehad.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Crackmeneer » vr aug 24, 2012 9:14 pm

Azymuth schreef:Ik doe het altijd in een capsule, maar een vloeitje werkt even goed. Dat het niet werkte heeft volgens mij als reden dat je er de dosis niet juist hebt gehad.


want? volgens mij werkt 2cb bij 200mg en ook bij 10mg? Weet iemand of je het in je drinken kan gooien?(en dat het dan ook werkt;))
Crackmeneer
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do mei 17, 2012 7:51 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Azy » vr aug 24, 2012 9:18 pm

Crackmeneer schreef:
Azymuth schreef:Ik doe het altijd in een capsule, maar een vloeitje werkt even goed. Dat het niet werkte heeft volgens mij als reden dat je er de dosis niet juist hebt gehad.


want? volgens mij werkt 2cb bij 200mg en ook bij 10mg? Weet iemand of je het in je drinken kan gooien?(en dat het dan ook werkt;))

Ja natuurlijk, maar 10 mg is helemaal niet intens, ik heb dan bv geen enkele visual.

Natuurlijk kan je het in drinken gooien, orale opname is orale opname. Maar ik verzeker je dat een vloeitje gewoon werkt hoor, als je niets voelde had je of niet genoeg, of te onzuivere 2cb.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Crackmeneer » vr aug 24, 2012 9:37 pm

Azymuth schreef:
Crackmeneer schreef:
Azymuth schreef:Ik doe het altijd in een capsule, maar een vloeitje werkt even goed. Dat het niet werkte heeft volgens mij als reden dat je er de dosis niet juist hebt gehad.


want? volgens mij werkt 2cb bij 200mg en ook bij 10mg? Weet iemand of je het in je drinken kan gooien?(en dat het dan ook werkt;))

Ja natuurlijk, maar 10 mg is helemaal niet intens, ik heb dan bv geen enkele visual.


Natuurlijk kan je het in drinken gooien, orale opname is orale opname. Maar ik verzeker je dat een vloeitje gewoon werkt hoor, als je niets voelde had je of niet genoeg, of te onzuivere 2cb.


Denk dat ik de 2cb inderdaad ga laten testen maar weet zeker dat het redelijk krachtig is..(vorige experience) maar zal het iig morgen maar in me drankje gooien
Crackmeneer
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do mei 17, 2012 7:51 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Ketalar » zo aug 26, 2012 9:26 pm

Ik zou het niet in je drankje gooien. Volgens mij (correct me if i'm wrong) is 2cb slecht oplosbaar in water, (dat is ook de reden waarom het zo fucking hard brandt in je neus).

Dus gooi het in een capsule of vloeitje en bom het
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Einstein » zo aug 26, 2012 9:30 pm

2C-B is prima oplosbaar in water, tenminste in de vormen die op de markt zijn :P Zeker gezien de kleine dosering van 2C-B.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Ketalar » vr aug 31, 2012 5:24 pm

Einstein schreef:2C-B is prima oplosbaar in water, tenminste in de vormen die op de markt zijn :P Zeker gezien de kleine dosering van 2C-B.


Waarom doet het dan zo'n fucking veel pijn als je het snuift? Ik dacht hier op het forum te lezen dat het kwam omdat het minder goed oploste in water waardoor het nog ff in je neus achterbleef
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Einstein » za sep 01, 2012 12:43 pm

Dat het oplosbaar is in water betekent niet dat het geen bijtende stof kan zijn :#: Of dat het toevallig pijnreceptoren op de één of andere manier activeert, de chemische omgeving ter plaatse ontregelt, ... :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Davinci » za sep 01, 2012 12:56 pm

Misschien ontrekt het zelfs vocht in je neus...
/speculatie
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor sassafra » ma sep 03, 2012 12:55 pm

Hi all,
Ik ben verhuist naar de omgeving Alkmaar, en wil graag weer eens een paar lovertjes gebruiken(Goede MDMA met een beetje pep).
Weet iemand waar ik deze kan krijgen...Ik heb gelezen dat er tegenwoordig weer goeie in omloop zijn...maar heb geen adres waar ik ze kan halen..

Hoop dat iemand me kan helpen..
sassafra
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma sep 03, 2012 12:17 pm

Re: MDMA+2CB+Festival

Berichtdoor Ivo » ma sep 03, 2012 12:58 pm

41 minuten. Nieuw record denk ik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron