WaarZijnWe schreef:wat zijn jullie tips om de scherpe randjes van de comedown te halen?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Etizolam of Clonazepam werkt goed. Als het je piece of cake is dan kan je ook ongeveer 18mg 2C-B nemen. Die helpt je met je serotonine op dat moment, door het te imiteren (ik weet het dit is een jip en jannekke uitleg). En nog een paar mooie visuals ook, wel minder voor de slaap.
FRESH schreef:Selem schreef:Etizolam of Clonazepam werkt goed. Als het je piece of cake is dan kan je ook ongeveer 18mg 2C-B nemen. Die helpt je met je serotonine op dat moment, door het te imiteren (ik weet het dit is een jip en jannekke uitleg). En nog een paar mooie visuals ook, wel minder voor de slaap.
Moet het echt zoveel zijn? Van 18mg ga je namelijk wel wat trippen, ik denk dat 10-12mg netto ook wel voldoet hoor.
Wellis
Selem schreef:FRESH schreef:Selem schreef:Etizolam of Clonazepam werkt goed. Als het je piece of cake is dan kan je ook ongeveer 18mg 2C-B nemen. Die helpt je met je serotonine op dat moment, door het te imiteren (ik weet het dit is een jip en jannekke uitleg). En nog een paar mooie visuals ook, wel minder voor de slaap.
Moet het echt zoveel zijn? Van 18mg ga je namelijk wel wat trippen, ik denk dat 10-12mg netto ook wel voldoet hoor.
Dat is wel een touche ja, even moeten melden dat ik een tolerantie heb hier
Wellis
Druks schreef:Fuzzy05 schreef:5-HTP is een wondermiddel.
Nah.
Wellis
djeemen schreef:Voor de duidelijkheid en onervaren mensen hier: pep tijdens of direct na mdma is effectief, maar zeer af te raden gezien de neurotoxiciteit.
Wellis
Selem schreef:Oxazepam of Temazepam zijn beide goede opties denk ik. Of Etizolam, die vind ik zelf het leukste. Lormetazepam slaap ik het lekkerste op maar heeft ook weer een redelijk halfwaardetijd (weet de details even niet uit mijn hoofd).
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Selem schreef:Oxazepam of Temazepam zijn beide goede opties denk ik. Of Etizolam, die vind ik zelf het leukste. Lormetazepam slaap ik het lekkerste op maar heeft ook weer een redelijk halfwaardetijd (weet de details even niet uit mijn hoofd).
Lormetazepam heeft een lagere halfwaardetijd dan temazepam. Beide wel effectief!
Wellis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast