Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA en Verorab (Rabiësvaccin)

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA en Verorab (Rabiësvaccin)

Berichtdoor Sarz » ma aug 19, 2013 4:08 pm

Beste leden,

Een tijdje geleden ben ik in het buitenland gebeten door een hond, waardoor ik nu 5 injecties Verorab moet, een anti-rabiës vaccin. Aanstaande vrijdag moet ik mijn 4e injectie, en ik ben van plan zaterdag MDMA te nemen. Ik vroeg mij af of deze combinatie gevaarlijk is? Er is vrij weinig over te vinden op het internet...

Gr,

Sarz
Sarz
Experimenterende Gebruiker

Re: MDMA en Verorab (Rabiësvaccin)

Berichtdoor Radical » di aug 20, 2013 3:16 am

Ik denk niet dat het gevaarlijk is MAAR:
Toch zal ik het niet doen, de wisselwerking is niet bekend. De Verorab kan BIJVOORBEELD minder goed werken door de MDMA.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Radical
Wijs Gebruiker

Berichtdoor YYY » di aug 20, 2013 10:31 am

Daarnaast is het gebruik van MDMA een aanslag op je lichaam wat de weerstand kan doen verzwakken. Misschien niet heel verstandig als je mogelijk een rabiësvirus in je lichaam hebt zitten..
YYY
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Einstein » di aug 20, 2013 5:37 pm

De risico's zijn lastig te voorzien, maar een echt solide plan is het natuurlijk niet. Voor de zekerheid zou ik het afblazen - zo'n vaccin neem je niet voor niets.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor ParadijsVogel » di aug 20, 2013 5:47 pm

YYY schreef:Daarnaast is het gebruik van MDMA een aanslag op je lichaam wat de weerstand kan doen verzwakken. Misschien niet heel verstandig als je mogelijk een rabiësvirus in je lichaam hebt zitten..

Dit is precies wat ik ook dacht.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Sarz » di aug 20, 2013 8:57 pm

Einstein schreef:De risico's zijn lastig te voorzien, maar een echt solide plan is het natuurlijk niet. Voor de zekerheid zou ik het afblazen - zo'n vaccin neem je niet voor niets.

Buiten dat het eventueel mijn weerstand en de werking van het vaccin verminderd, zouden de stoffen een zodanige werking op elkaar kunnen hebben dat het onmiddellijk (levens)bedreigend zou kunnen zijn?
Sarz

Berichtdoor Einstein » di aug 20, 2013 10:17 pm

Waarschijnlijk niet, als je het daarvan af wilt laten hangen kan je het wel proberen. :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor YYY » di aug 20, 2013 10:31 pm

Er is hier waarschijnlijk niemand met ervaring en ik denk niet dat er ooit onderzoek naar gedaan is.. Als je het gaat doen loop je dus wel risico dat er iets mis gaat. Ik raad je aan om de MDMA even links te laten liggen en dat voor een volgend feestje te bewaren.

Of vraag het vrijdag tijdens de injectie even.
YYY
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Sarz » wo aug 21, 2013 9:03 pm

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad het verstandigst om een tijdje te wachten. Voor de zekerheid vraag ik het mijn huisarts en eventueel het RIVM nog even, al denk ik dat zij er ook weinig zinnigs over kunnen zeggen.
Sarz

Berichtdoor Poseidon » do aug 22, 2013 10:11 am

Lijkt me best wel funny als we een hondsdolle weerwolf hier op het forum hebben, dus slikken die mdma :P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Poseidon
JeVader
In Memoriam

Berichtdoor daywalker » do aug 22, 2013 12:24 pm

Poseidon schreef:Lijkt me best wel funny als we een hondsdolle weerwolf hier op het forum hebben, dus slikken die mdma :P

:grin: :grin: :grin: ja en pak je MDMA bij voorkeur bij volle maan
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
daywalker
Bewuste Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA