huppie schreef:Na gisteren da avond te hebben ingezet met pep was ik van mijn allereerste gr mdma-crystals af te blijven hetgeen die me tot een uur geleden gelukt was .
Nieuwsgierig als ik ben moest ik toch even snel testen.
Een dun lijntje van nog geen 10cm en dan bedoel ik zo'n 2mm breed tops deed me al hellemaal op mijn kop staan.
Eindbesluit : mdma-crystals I like you
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
snuifduif schreef:Heeft iemand een bron of nadere verklaring dat mdma dippen slecht voor je tanden zou zijn omdat de stof zelf in contact komt met je tanden?
Volgens mij is dit namelijk een fabeltje.
Het slechte effect van stimulanten op je gebit is volgens mij puur te wijten aan het feit dat je een droge mond krijgt en mogelijk erbij knarst.
mdma/speed/coke op je tanden lijkt me niet veel slechter dan een glas cola eigenlijk.
Davinci schreef:snuifduif schreef:Heeft iemand een bron of nadere verklaring dat mdma dippen slecht voor je tanden zou zijn omdat de stof zelf in contact komt met je tanden?
Volgens mij is dit namelijk een fabeltje.
Het slechte effect van stimulanten op je gebit is volgens mij puur te wijten aan het feit dat je een droge mond krijgt en mogelijk erbij knarst.
mdma/speed/coke op je tanden lijkt me niet veel slechter dan een glas cola eigenlijk.
Ik moet het nog verder uitzoeken maar mdma blijkt een pH van 9 te hebben.
Cola heeft daarentegen een pH van 2,6
Bronnen:
http://www.pathofysiologie.nl/overig/drugs/xtc/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola
Gman007 schreef:Ik denk dat het wel beter wordt opgenomen als je het onder je tong laat liggen. Dit is toch eigenlijk hetzelfde als mdma kristallen snuiven? Opnemen via het slijmvlies? De biologische beschikbaarheid, het percentage van de stof wat het doelorgaan bereikt, zal op deze manier hoger liggen in vergelijking met het op te eten.
Sixty-five percent of MDMA is excreted unchanged in the urine (in addition, 7% is metabolized into MDA) during the 24 hours after ingestion.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten