Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA icm 2c-b

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA icm 2c-b

Berichtdoor BrownTree1 » do apr 14, 2011 12:28 am

Nja, zoals de titel al aangeeft, wil ik binnenkort met een maatje van me mdma gaan nemen icm 2c-b. Wel heb ik nog een paar vragen. :)

Heb zelf nog nooit 2c-b gedaan en de persoon waarmee ik het ga doen ook niet, is het verstandig om er een derde, nuchtere persoon bij te hebben? Daar moet ik wel even bij zeggen dat ik verder geen mensen ken die wij er bij zouden willen hebben, die uberhaupt van het bestaan van deze drug afweten.

Verder nog een vraag wat de dosis betreft, wij wegen allebei rond de 60 kilo, hij een paar kilo'tjes meer. Allebei wel een redelijke tolerantie voor mdma. Enige suggesties? Ik zat zelf te denken om beide met 15mg 2c-b + 60mg mdma of iets dergelijks te beginnen? Of...? Een iets lagere dosis bijnemen als het goed gaat en we daar zin in hebben, of juist iets hoger, of misschien gelijk? Heb verder geen idee of je icm 2c-b je 'normale' dosis mdma bij kunt nemen, vandaar dat ik even deze wat veiligere dosissen mdma bij heb gezet.

Dan nog de setting, wij zaten er aan te denken om het in de bossen te doen met wat lekker weer over een paar weekjes hier in de buurt. We hebben al wel 3x paddo's met elkaar gedaan, met een iets grotere groep dan, maar wij voelden elkaar altijd vrij goed aan. Verder niet erg ervaren trippers, vandaar mijn vraag of deze setting niet misschien iets te overweldigend is voor een eerste keer?

En dan tot slot nog wat tips ofzo om te doen, ik denk dat wij ons prima gaan vermaken, maar misschien kunnen de wat meer ervaren mensen nog wat tips geven. :grin:

Alvast heel erg bedankt!
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: MDMA icm 2c-b

Berichtdoor Intoxication » do apr 14, 2011 2:15 pm

15mg 2cb en ongv 80mg mdma is wat ik vorig weekend ook gedaan heb :beer: maar ook nog met wat speed, je hebt helemaal geen tripsitter nodig :) dit kun je zkr alleen handelen, kreeg niet zo visuals van eerst 15mg 2cb, maar werd er echt ongelofelijk blij van (nog een andere manier dan mdma) muziek klonk gwn 10 keer zo lekker :love: na een uurtje of 2 de mdma gedropt dan: :love: :love: :love: :love: :love:

enjoy !
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: MDMA icm 2c-b

Berichtdoor Pff » vr apr 15, 2011 9:11 am

Afgelopen vrijdag 10mg 2cb en half uur later nog eens 20mg 2cb gedropt. Het voelde als nuchter trippen. Toen twee uur later 100mg mdma erbij gegooid en de visuals verdwenen en kwam gewoon in een xtc-toestand. Vond het niet geslaagd maar het was zeker niet vervelend.
Wel voelde ik mijn hart flink tekeer gaan dus ik hou het wel bij solo drugs.

Ik denk dat eerst mdma dan 2cb je beter afgaat btw.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: MDMA icm 2c-b

Berichtdoor SjaakT » za apr 16, 2011 9:48 pm

Hmm, ik snap nooit waarom mensen een eerste keer van een stof meteen combineren. Dan weet je toch niet wat die stof zelf inhoudt? Je hebt de desbetreffende stof nog nooit gehad, maar je combineert meteen.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: MDMA icm 2c-b

Berichtdoor FRESH » zo apr 17, 2011 5:18 pm

SjaakT schreef:Hmm, ik snap nooit waarom mensen een eerste keer van een stof meteen combineren. Dan weet je toch niet wat die stof zelf inhoudt? Je hebt de desbetreffende stof nog nooit gehad, maar je combineert meteen.


Vind ik nu ook ;-)
Kijk eerst eens naar het goedje zelf en mocht je daar niet tevreden mee zijn kun je altijd nog eens een combi doen mits dit het toelaat.
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner