Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA icm tramadol

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA icm tramadol

Berichtdoor Fortune » do jan 31, 2013 6:00 am

Beste medeleezers,
Vroeg me af of deze combinatie kwaad kan, of dat het de werking verminderd?
Alle adviezen zijn welkom!
Addicted to a Healthy Life!
Avatar gebruiker
Fortune
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: do jan 31, 2013 5:46 am

Re: MDMA icm tramadol

Berichtdoor Einstein » do jan 31, 2013 12:11 pm

De effecten zullen elkaar wat tegenspreken, maar een belangrijker probleem is dat deze combinatie een vergroot risico op serotoninesyndroom geeft. MDMA pompt je hersenen vol serotonine, waarna tramadol de deuren dichtgooit waar die serotonine anders door weggepompt zou worden.
Daarnaast verhoogt tramadol voor sommige stimulanten het risico op epilepsie-achtige aanvallen, misschien ook voor MDMA.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA icm tramadol

Berichtdoor Fortune » do jan 31, 2013 3:10 pm

Einstein schreef:De effecten zullen elkaar wat tegenspreken, maar een belangrijker probleem is dat deze combinatie een vergroot risico op serotoninesyndroom geeft. MDMA pompt je hersenen vol serotonine, waarna tramadol de deuren dichtgooit waar die serotonine anders door weggepompt zou worden.
Daarnaast verhoogt tramadol voor sommige stimulanten het risico op epilepsie-achtige aanvallen, misschien ook voor MDMA.

Dank voor het duidelijke antwoord! Ik wacht maar even tot de pijn en dus tramadol is gestopt. Laatste wat ik wil is een serototininesyndroom oplopen.
Zal na 2 jaar geen gebruik wel knallen zijn ;)

Dank
Addicted to a Healthy Life!
Avatar gebruiker
Fortune
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: do jan 31, 2013 5:46 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron