Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

mdma kristal geur

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

mdma kristal geur

Berichtdoor bosma » zo mei 01, 2011 4:07 pm

Waarom ruiken mdma kristallen en damiana hars extract kristallen ongeveer hetzelfde?
Ze hebben een soort van anijs achtige luchtje.
bosma
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 3:59 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Koekert » zo mei 01, 2011 5:59 pm

Geen idee maar maakt dat iets uit dan :conf:
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Tripper » zo mei 01, 2011 6:01 pm

Waarom is een banaan krom?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor bosma » zo mei 01, 2011 7:10 pm

Het viel me gewoon op, dat ze dezelfde sterke geur hebben. En misschien ook zelfde eigenschappen zouden kunnen hebben. :love:
bosma
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 3:59 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor bosma » zo mei 01, 2011 7:12 pm

Tripper schreef:Waarom is een banaan krom?


Het kan zo zijn dat bananen krom zijn, omdat de bananen dan precies in hun schil passen. Maar vergeet niet dat de bananen er niks aan kunnen doen, dus je moet de bananen niet kwalijk nemen dat ze krom zijn. Het kan ook zo zijn dat de bananen niet krom zijn, maar dat wij scheef zijn. Maar ik zie in mijn beleving dat bananen niet recht zijn, maar krom zijn. Dan wordt er ook nog gezegd dat bananen krom zijn, omdat ze met de neus naar de zon groeien, maar zover ik kan zien hebben bananen geen neus, ook al groeien veel bananen in Colombia.
bosma
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 3:59 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Intoxication » zo mei 01, 2011 10:15 pm

Tripper schreef:Waarom is een banaan krom?

Daar is een hele simpele uitleg voor: omdat ze naar het licht toe groeien
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Einstein » zo mei 01, 2011 10:25 pm

Nee, omdat hun groei wordt beïnvloed door de zwaartekracht :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Tripper » zo mei 01, 2011 11:10 pm

Ik ben blij dat ik enig leven heb mogen brengen in dit topic!
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Exceptional » zo mei 01, 2011 11:17 pm

Tripper schreef:Ik ben blij dat ik enig leven heb mogen brengen in dit topic!

Ik vind dat niet iets om trots op te zijn. Die persoon stelt een normale vraag en jij kan niet eens de beleefdheid opbrengen om een normaal antwoord te geven.

Ik weet het antwoord niet, dus houd het gewoon voor me. Of ik zoek het op als ik het zelf ook wil weten.

Ik snap nu die hele ayahuascatripshitpsychonaut onzin. Het heeft iets weg van de heksen van vroeger natuurlijk. Dus het zijn constante verwijzingen naar potten en zwarte ketels.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor PoisonDrink » zo mei 01, 2011 11:32 pm

bosma schreef:Het viel me gewoon op, dat ze dezelfde sterke geur hebben. En misschien ook zelfde eigenschappen zouden kunnen hebben. :love:


Dat zou wel fijn zijn, dan had ik binnenkort MDMA op mn vensterbank groeien. :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Tripper » ma mei 02, 2011 4:35 pm

Exceptional Insight schreef:
Tripper schreef:Ik ben blij dat ik enig leven heb mogen brengen in dit topic!

Ik vind dat niet iets om trots op te zijn. Die persoon stelt een normale vraag en jij kan niet eens de beleefdheid opbrengen om een normaal antwoord te geven.

Ik weet het antwoord niet, dus houd het gewoon voor me. Of ik zoek het op als ik het zelf ook wil weten.

Ik snap nu die hele ayahuascatripshitpsychonaut onzin. Het heeft iets weg van de heksen van vroeger natuurlijk. Dus het zijn constante verwijzingen naar potten en zwarte ketels.


Ik had het niet over trots, ik was blij! Je hebt een punt, sorry @ TS. En wat zit je nou weer te zeiken over dat Ayahuasca gedoe man?? Laat dat toch rusten man.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Jumbo » ma mei 02, 2011 5:41 pm

Ha viel me laatst ook op toevallig dat ik het naar salmiak (anijs) vond ruiken :P
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor Pff » wo mei 04, 2011 6:14 pm

Het is mij verteld dat de structuur verwant is aan anethol of iets dergelijks. Nu ben ik geen kenner op dit gebied dus kan het net zo goed een broodje aap zijn.

Nu ben ik zelf wat gaan zoeken en las dit:
Anethol is een apolaire aromatische onverzadigde ether, met de formule C10H12O. Anethol geeft de typische smaak aan anijs en venkel. De verbinding is een isomeer van estragol, een verbinding die te vinden is in dragon en basilicum. Anethol heeft een duidelijk zoete smaak en is dertien keer zoeter dan suiker. De smaak wordt prettig ondervonden zelfs in hoge concentraties.

De stof is licht giftig. Het is een chemische uitgangsstof van paramethoxyamphetamine (PMA), wat als XTC verkocht werd en tot enkele sterfgevallen heeft geleid.

Dus er kan nog wel eens een kern van waarheid inzitten:P
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: mdma kristal geur

Berichtdoor DrippTone » wo mei 04, 2011 6:41 pm

Einstein schreef:Nee, omdat hun groei wordt beïnvloed door de zwaartekracht :smokin:


Geotropie. 8-)

Pff schreef:Het is mij verteld dat de structuur verwant is aan anethol of iets dergelijks. Nu ben ik geen kenner op dit gebied dus kan het net zo goed een broodje aap zijn.

Nu ben ik zelf wat gaan zoeken en las dit:
Anethol is een apolaire aromatische onverzadigde ether, met de formule C10H12O. Anethol geeft de typische smaak aan anijs en venkel. De verbinding is een isomeer van estragol, een verbinding die te vinden is in dragon en basilicum. Anethol heeft een duidelijk zoete smaak en is dertien keer zoeter dan suiker. De smaak wordt prettig ondervonden zelfs in hoge concentraties.

De stof is licht giftig. Het is een chemische uitgangsstof van paramethoxyamphetamine (PMA), wat als XTC verkocht werd en tot enkele sterfgevallen heeft geleid.

Dus er kan nog wel eens een kern van waarheid inzitten:P

Maar dat verklaart de geur toch niet?

En Anethol is een raar goedje, hier nog 3/4 fles in de kast staan. Boven de 20 graden is het vloeibaar, daar onder is het solide.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner