FRESH schreef:Testen; enige oplossing als je 100% uitsluitsel wilt hebben is laten testen!
Jack Daniels schreef:FRESH schreef:Testen; enige oplossing als je 100% uitsluitsel wilt hebben is laten testen!
dit dus.
Intoxication schreef:in blokjes? dealerpraat
kristal kun je nooit zo in brokjes krijgen van een groot blok, alles valt uiteen net zoals een ruit dat in scherven valt
kristal kun je nooit zo in brokjes krijgen van een groot blok, alles valt uiteen net zoals een ruit dat in scherven valt
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
snuifduif schreef:Als mdma gemaakt word is het een groot puur blok wat ze in kleinere stukken slaan.
Intoxication schreef:snuifduif schreef:Als mdma gemaakt word is het een groot puur blok wat ze in kleinere stukken slaan.
wat ik dus eigelek bedoelde dank om het nog eens te zegge
Pascal schreef:Intoxication schreef:in blokjes? dealerpraat
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0047.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0059.jpg
En ik heb weleens stenen gehad. Bijna onmogelijk om te crushen, zo hard. Dat valt niet zo maar uit elkaar.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:110 gram mdma als 1 brok? Wow! Dat is nog eens mooi om in een verlichte vitrine in huis te plaatsen in plaats van sommige stenen of mineraal afzettingen die mensen wel eens hebben
just nerd schreef:ik heb gistere hele goeie bruinpaarse doorzitchtge kristallen gevonden nou jong goeie shit wie in regio rijmond en zoekt
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten