Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA met louter buitenlanders

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor hansvaak » di mei 14, 2013 9:08 am

Beste forum-/drugsgebruikers,

Ik zit momenteel voor een langere periode in het buitenland, waar ik al een paar locals heb leren kennen. Het zal jullie niks verbazen dat deze gasten ook niet vies zijn van een beetje drugs. Zodoende hebben we het plan gemaakt om van het weekend wat te gaan snoepen.

Omdat er hier helaas geen testcentra zijn, is het dus een beetje 'op goed geluk' slikken. Ik ga natuurlijk wel eerst ff op de pilletjes google'en. Hij kon blauw nike's en mcdonalds (welke kleur is me even ontgaan) regelen. Op het eerste gezicht zat er volgens onze grote vriend Google redelijk wat MDMA (+/- 150mg) in die pillen en zijn ze niet vervuild. Ik hoop dat jullie ervaringen hierop aansluiten, al begrijp ik dat op deze manier extra voorzichtigheid wel zo handig is. Ik weet in ieder geval dat andere gasten al van diezelfde batch op hebben, zodat ik er in ieder geval niet van de pijp uit ga.

Dan het punt waarvoor ik dit topic in eerste instantie heb aangemaakt. We gaan de drugs in een relatief klein groepje in een thuissetting gebruiken, met een relatief klein groepje (4 man ongeveer, is nog een beetje onduidelijk). Nu is het niet gek dat er een van ons een praatkick gaat krijgen, waar dus mijn twijfel een beetje zit. Het gemiddelde niveau Engels van die gasten is redelijk, eentje moet goed nadenken over hoe die zijn zinnen in elkaar zet, de andere twee praten een stuk makkelijker. Mijn Engels is helaas ook niet perfect, maar ik durf wel te zeggen dat 't redelijk goed is. Terwijl als ze onderling Turks aan het praten zijn, vang ik met geluk elke 5 minuten een woord op wat ik begrijp.

Ik zit dus een beetje te dubben over of ze nog goed in staat gaan zijn om Engels te kunnen blijven lullen, of het in ieder geval blijven proberen. Vanwege het empathische van de MDMA. Of ze gaan er zo in op dat ze 'die gekke hollander' (onbewust) negeren en volgas tegen elkaar aan gaan zitten lullen.

Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn met het gebruiken van dergelijke goedjes, terwijl er een kleine taalbarrière is. Andere relevante ervaringen zijn ook van harte welkom. :)

Bij voorbaat dank!
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Stefaan » di mei 14, 2013 3:11 pm

Als je je pillen niet test weet je nooit wat erin zit. Laat dat voorop staan. Daarnaast als het echt mdma is, denk ik dat je je geen zorgen zal maken over eventuele taal/cultuur barrières op dat moment.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Basshoven » di mei 14, 2013 3:30 pm

Ik ga akkoord met wat Gman hierboven zegt. Zou me eerder druk maken over wat er precies in die pillen zit omdat je het niet zeker kan weten, dan dat je je zorgen maakt over hoe je je gaat voelen in het geval dat er 150mg MDMA in de pil zou zitten...
Als het zo is dat die pillen goed zijn, dan zal je heus wel een lekkere tijd hebben, taalbarriere of niet. Onder MDMA is toch alles en iedereen vriendelijk en aardig, zelfs al versta je niet wat ze zeggen xD
Basshoven
Offline
 

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor YYY » di mei 14, 2013 3:31 pm

Zoek ook eens op deze website: http://www.pillreports.com/

Geen idee of die website in het land waar jij zit ook veel gebruikt wordt, maar het kan zomaar zijn dat je pillen er op vermeld staan.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Delicate » di mei 14, 2013 4:05 pm

Je vraag concerning English: Ik was met een Pools meisje goed van de kaart. We konden beide nog prima Engels praten. Het wordt alleen wat onduidelijker qua zinsbouw. Maar ja dat heb ik ook met Nederlands als ik van de kaart ben :)
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Einstein » wo mei 15, 2013 12:53 am

Basshoven schreef:Ik ga akkoord met wat Gman hierboven zegt. Zou me eerder druk maken over wat er precies in die pillen zit omdat je het niet zeker kan weten, dan dat je je zorgen maakt over hoe je je gaat voelen in het geval dat er 150mg MDMA in de pil zou zitten...

Precies dit. In de Benelux is de XTC-markt nog redelijk zuiver, in het buitenland kan je er niet zonder meer vanuit gaan dat je ook echt MDMA krijgt. Sites als Pillreports helpen misschien maar geven je ook geen absolute garantie. Dat je buitenlandse vrienden het overleefd hebben is de beste zekerheid die je krijgt.
Om taalverschillen zou ik me niet druk maken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor hansvaak » wo mei 15, 2013 11:37 am

Bedankt voor de reacties, ik weet dat de kans op vervuilde pillen een stuk groter is. Maar met een site als pillreports hoop ik toch een goed beeld te krijgen wat er in zit. Waar ik dit als hoofdregel gebruik:
Einstein schreef:Dat je buitenlandse vrienden het overleefd hebben is de beste zekerheid die je krijgt.
Als er iemand van dezelfde batch heeft gesnoept, zit er sowieso geen achterlijke hoeveel rattengif in. ;)

Waarom ik me zorgen maak over de taalbarriere, lijd ik maar af aan de keren dat ik een paar jointjes met die gasten heb gerookt. De kwaliteit was om te huilen maar zei spacen 'm de pan uit, hun Engels wordt gelijk een stuk minder en begonnen voornamelijk onderling in hun Aziatische taaltje te raaskallen. Nu heb ik er niet zo'n moeite mee dat de grammatica niet meer om over naar huis te schrijven is, maar ze gingen toen steeds meer onderling lullen, waardoor ik geen flauw idee meer heb waar het over gaat. Begin ik wel aan gewend te raken, maar ik denk dat ik er met wat MDMA op, wel anders op zal reageren.

Weet overigens ook niet hoe mijn Engels is als mijn pupillen wat groter worden, nooit Engels hoeven praten in zulke situaties. Haha!

Maar ik denk dat het sowieso wel een topavond gaat worden. Moet alleen nog een paar ballonnetjes zien te scoren. Dat heb ik namelijk nog nooit icm met MDMA geprobeerd, maar van wat ik er over gelezen heb moet het heel leuk zijn. Crackers en een slagroomspuit moeten toch wel redelijk makkelijk te vinden zijn lijkt me?
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor YYY » wo mei 15, 2013 11:46 am

Je kunt altijd via eBay proberen om een cracker te bestellen. Kan wel even duren voor het binnen is.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Partypipo » wo mei 15, 2013 10:16 pm

Uhm, volgens mij ben jij de enige buitenlander in dat groepje als zij locals zijn en jij niet...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Basshoven » wo mei 15, 2013 10:58 pm

ILoveMDMA schreef:Uhm, volgens mij ben jij de enige buitenlander in dat groepje als zij locals zijn en jij niet...

Verveelde me, dus heb de original post van Hansvaak effe aangepast voor je :grin:

Beste forum-/drugsgebruikers,

Momenteel zit er voor een langere periode een buitenlander in het binnenland, die ik als local een beetje heb leren kennen - zijn naam is Hansvaak. Het zal jullie niks verbazen dat deze gast ook niet vies is van een beetje drugs. Zodoende hebben we het plan gemaakt om van het weekend wat te gaan snoepen.

Omdat er hier helaas geen testcentra zijn, is het dus een beetje 'op goed geluk' slikken. Hij gaat natuurlijk wel eerst ff op de pilletjes google'en. Ik kon blauw nike's en mcdonalds (welke kleur is me even ontgaan) regelen. Op het eerste gezicht zat er volgens zijn grote vriend Google redelijk wat MDMA (+/- 150mg) in die pillen en zijn ze niet vervuild. Hij hoopt dat jullie ervaringen hierop aansluiten, al begrijpt hij dat op deze manier extra voorzichtigheid wel zo handig is. Hij weet in ieder geval dat wij al van diezelfde batch op hebben, zodat hij er in ieder geval niet de pijp van uit gaat.

Dan het punt waarvoor ik dit topic in eerste instantie heb aangemaakt. We gaan de drugs in een relatief klein groepje in een thuissetting gebruiken, met een relatief klein groepje (4 man ongeveer, is nog een beetje onduidelijk). Nu is het niet gek dat er een van ons een praatkick gaat krijgen, waar dus zijn twijfel een beetje zit. Het gemiddelde niveau Engels van die gast is redelijk. Mijn Engels is helaas niet perfect, maar ik durf wel te zeggen dat 't redelijk goed is. Terwijl wij onderling Turks aan het praten zijn, vangt hij dan met geluk elke 5 minuten een woord op wat die hij begrijpt.

Ik zit dus een beetje te dubben over of we nog goed in staat gaan zijn om Engels te kunnen blijven lullen, of het in ieder geval blijven proberen. Vanwege het empathische van de MDMA. Of we gaan er zo in op dat we die gekke hollander (onbewust) negeren en volgas tegen elkaar aan gaan zitten lullen.

Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn met het gebruiken van dergelijke goedjes, terwijl er een kleine taalbarrière is. Andere relevante ervaringen zijn ook van harte welkom. :)

Bij voorbaat dank!
Basshoven
Offline
 

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Stefaan » do mei 16, 2013 12:02 pm

Geniaal haha :D
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor ParadijsVogel » do mei 16, 2013 12:10 pm

Deze man :hulde:
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor Zazuu. » vr mei 17, 2013 2:16 pm

Zorg ervoor dat jij in het engels aan het woord blijft, zodat ze ook reageren in het engels. Als jij niks te melden hebt is de kans groot dat de taal om zal slaan naar het turks.
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: MDMA met louter buitenlanders

Berichtdoor hansvaak » ma mei 20, 2013 8:27 am

Zazuu. schreef:Zorg ervoor dat jij in het engels aan het woord blijft, zodat ze ook reageren in het engels. Als jij niks te melden hebt is de kans groot dat de taal om zal slaan naar het turks.
Daar zit wat in. Al slaan ze, ook nuchter, toch vrij makkelijk om helaas. Een goeie tip..

Maar het is allemaal niet meer nodig, door een aaneenschakeling van gebeurtenissen is het niet door gegaan en hebben we het in een kroeg maar op het zuipen gezet. Compleet anders, maar ook heel leuk!

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron