dexdude2 schreef:Heeft er iemand ervaring met deze combo? Is het gevaarlijk ze te combineren? Ik word vaak nogal lui van MDMA en ik vroeg me af of methylfenidaat je dat opgepepte speed-achtige gevoel geeft als je mellow bent van de MDMA. Werkt in ieder geval wel goed met alcohol.
Matheson schreef:Ik vond het niet echt geweldig. ook niet vervelend, maar het was duidelijk minder spacend dan wanneer je alleen MDMA gebruikt. Zure was wel dat ik in bed dacht dat m'n hart het ging begeven, maar dat lag vast mij. Ik had trouwens echt een klein beetje MDMA en 54mg methylfenidaat op.
dexdude2 schreef:Matheson schreef:Ik vond het niet echt geweldig. ook niet vervelend, maar het was duidelijk minder spacend dan wanneer je alleen MDMA gebruikt. Zure was wel dat ik in bed dacht dat m'n hart het ging begeven, maar dat lag vast mij. Ik had trouwens echt een klein beetje MDMA en 54mg methylfenidaat op.
54mg is ook best wel veel als je geen tolerantie hebt. Ik vond 36mg al meer dan genoeg.
Matheson schreef:. Hij klopte naar mijn idee juist veel te langzaam en dat zat me dwars. Soort van paranoia was het meer.
dexdude2 schreef:Matheson schreef:. Hij klopte naar mijn idee juist veel te langzaam en dat zat me dwars. Soort van paranoia was het meer.
DIT! Dit heb ik ook heel vaak. Het voelt alsof ie veel te langzaam klopt of helemaal niet. Maar dat zal idd de paranoia zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten