Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mdma nakken

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Mdma nakken

Berichtdoor KetaMan » do maart 12, 2015 5:45 pm

Vraag me opeens af, zou je mdma poeder kunnen snuiven?
Zou dit werken? los van dat het misschien wel funest is voor je neus.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Mdma nakken

Berichtdoor KetaMan » do maart 12, 2015 5:48 pm

hmm kan ik me wel iets bij voorstellen, denk alleen wel dat de totale werkingsduur korter is of niet :woeh:
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Mdma nakken

Berichtdoor KetaMan » do maart 12, 2015 5:58 pm

Druks schreef:http://drugsforum.info/tripreports-uppers/eerste-keer-mdma-kristallen-t8256.html

Basshoven schreef:
Als je de geplette kristallen snuift dan slaat het onmiddellijk in. De rush is daardoor wat intenser, maar ook van kortere duur. Met een snuif MDMA kun je rekenen op anderhalf uur voordat het snel begint af te zwakken. Ik vind het vooral fijn om, als ik het eens gebruik, om dan eerst een klein snuifje te nemen samen met dat eerste likje, dopje, dipje wat dan ook. Dat snuifje geeft dan een instant effect, terwijl het dopje er dan later als het inslaat een beetje bovenop gooit, en dat maakt een goeie "opwarmer".

Thanks! 8-)
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Mdma nakken

Berichtdoor frozentoast » vr maart 13, 2015 12:00 am

Lijkt me niet zo chill qua werkingsduur en het hele idee van snuiven is dat je makkelijk kan redosen, iets wat je niet echt met MDMA moet doen als je extra neurotoxiciteit wil vermijden.

Er zijn ook aanwijzingen (kon geen echte bronnen vinden) dat MDMA oraal al een vrij hoge bioavailability heeft dus dat zou gezien de kortere werkingsduur nasale ROA nogal overbodig maken.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Mdma nakken

Berichtdoor Prototype » vr maart 13, 2015 3:11 am

frozentoast schreef:Lijkt me niet zo chill qua werkingsduur en het hele idee van snuiven is dat je makkelijk kan redosen, iets wat je niet echt met MDMA moet doen als je extra neurotoxiciteit wil vermijden.

Er zijn ook aanwijzingen (kon geen echte bronnen vinden) dat MDMA oraal al een vrij hoge bioavailability heeft dus dat zou gezien de kortere werkingsduur nasale ROA nogal overbodig maken.

Behalve als je meteen hard wil gaan, snuifje + een dosis oraal en dan niks bijpakken zou kunnen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Mdma nakken

Berichtdoor Poseidon » vr maart 13, 2015 6:42 am

KetaMan schreef:Vraag me opeens af, zou je mdma poeder kunnen snuiven?
Zou dit werken? los van dat het misschien wel funest is voor je neus.


Heb dat vorige week nog gedaan. Wilde beetje controle over moment van inslag van dat spul. Niet ergens op weg naar N. tijdens het boodschappen doen maar in de kassarij tijdens het afrekenen bij dat halfbloed-smatje met die ondeugende glimlach. :-P
Werkte goed. Agress8viteit tav neus viel mee.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Mdma nakken

Berichtdoor straatmadelief » vr maart 13, 2015 11:15 am

Ik vind het wel een aantrekkelijke gedachte dat je niet zo lang hoeft te wachten op de opkomst, bij mdma vind ik dat altijd irritant. Maar het lijkt me voor mij niet zo verstandig omdat ik nogal snel meer wil en bijpak en ik al te hoge dosissen neem over het algemeen.
Ik zat eraan te denken om mdma op te lossen in drinken, werkt het dan ook sneller? leek mij op zich wel aannemelijk.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Mdma nakken

Berichtdoor frozentoast » vr maart 13, 2015 2:25 pm

straatmadelief schreef:Ik vind het wel een aantrekkelijke gedachte dat je niet zo lang hoeft te wachten op de opkomst, bij mdma vind ik dat altijd irritant. Maar het lijkt me voor mij niet zo verstandig omdat ik nogal snel meer wil en bijpak en ik al te hoge dosissen neem over het algemeen.
Ik zat eraan te denken om mdma op te lossen in drinken, werkt het dan ook sneller? leek mij op zich wel aannemelijk.

Maakt denk ik niet zo veel uit, je maag lost al het bindingsmiddel op voordat het wordt opgenomen in je darmen. Hoogstens dat het iets sneller je maag in glijdt ofzo.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner