Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA, out?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA, out?

Berichtdoor Wasbeer » ma maart 18, 2013 10:19 pm

Hey,
Ik wil bij deze mijn avond met jullie delen, omdat er een aantal vragen naar boven zijn gekomen.
Met Oud en Nieuw ging ik met een aantal vrienden naar een dubstep/dnb feest. De meeste gingen XTC gebruiken en ik was van plan om een keer MDMA poeder te nemen. Ik had al drie keer eerder XTC gedaan en één keer eerder MDMA. Ik had toen twee likjes en voelde er vrij weinig van.
Ik had voldoende gegeten van te voren en ging met een tevreden gevoel na twaalven naar het feest. Daar aangekomen kreeg ik mijn geregelde zakje van ongeveer 0,9 gram.
Om één uur nam ik de eerste twee likjes. Daarna ben ik de tijd uit het oog verloren, ik gok dat ik rond twee uur en kwart voor drie nog een likje heb genomen. Ik heb er opgelet dat ik geen brokjes meenam en ik dronk voldoende.
Ik heb een fantastische avond beleefd, ik danste en danste en ging op in de muziek. Iedereen was mooi, lief en geweldig. Ik had het gevoel dat ik erg bewust was van alles wat ik deed. In tegenstelling tot XTC, waarbij ik mijzelf verloor als het ware. Ook vond ik het heel prettig dat ik niet zo veel kauwde en niet zo strak stond als bij de XTC.
Ik heb veel gepraat en veel gedanst, de avond ging langzaam maar vloog zo voorbij. Ik heb meerdere vrienden van mijn spul laten gebruiken, iedereen ging goed.
Tot het moment dat ik binnen in de zaal stond, rond een uur of half 5 (?). Ik hoorde achter mij mensen praten, maar ik zag de mensen voor mij het gesprek voeren. Het rare was dat dat beeld van de mensen die een gesprek aan het voeren waren door het werkelijke beeld heen ging. Ik keek achter mij, omdat ik zeker wist dat het geluid van het gesprek van achter mij vandaan kwam, maar toen ik achter mij keek stond er niemand. Het beeld werd ontzettend raar en spacede behoorlijk en ik wist dat het niet goed ging. Het was waanzinnig heet in de zaal, dus ik ging snel naar buiten om even af te koelen. Buiten kwam ik een vriendin tegen en ik probeerde haar aan te kijken, maar mijn ogen rolde telkens weg. Dat punt is het laatste wat ik weet, het volgende moment dat ik weet is dat ik word begeleid naar een ambulance. Ik begreep niet wat er was gebeurd en ik vroeg er naar en was verward. In de ambulance werd er bloed geprikt, maar alles was oké. Daarna ben ik naar huis gebracht door een vriend, waar ik hem nog steeds erg dankbaar voor ben.
De dagen daarna heb ik de informatie gekregen van vrienden die erbij waren vanaf het moment dat ik het niet meer weet. Ik bleek voorover te zijn gevallen, een kreeg een klap tegen mijn hoofd omdat ik tegen een stapel hout aanviel. Daarna begon ik te schudden, te trillen en te schuimbekken op de grond, wat wel even duurde. Ik bleek even bij te komen, ik reageerde even normaal maar vlak daarna opeens weer niet en toen kwam ik weer bij. De mensen om mij heen waren heel erg geschrokken en hadden de ambulance gebeld.
Ik vraag mij nog steeds af hoe dit heeft kunnen gebeuren, misschien dat iemand het weet?
Wasbeer
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma maart 18, 2013 9:39 pm

Re: MDMA, out?

Berichtdoor Ivo » ma maart 18, 2013 10:37 pm

Klinkt alsof je veel te veel hebt gehad... Neem volgende keer geen likjes, maar weeg het af. En als dat niet mogelijk is, verdeel je gram in 8-10 gelijke delen en neem die dan. Met zo weinig ervaring op het oog doseren vraagt om fout af te lopen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA, out?

Berichtdoor Einstein » di maart 19, 2013 12:11 am

Te veel MDMA inderdaad, investeer in een weegschaal en ga niet op het oog poeder wegklappen, anders kunnen er dit soort dingen gebeuren. Neem verder een paar standaardregels in acht - niet te vaak MDMA (hoogstens één keer per drie maanden wordt aanbevolen) en niet teveel bijdoseren op één avond. MDMA is een stuk schadelijker dan je waarschijnlijk denkt, als je het te vaak neemt bouw je tolerantie op of kan het leuke effect in één keer verdwenen zijn, daarna zal het nooit meer zo leuk worden als die eerste paar keren.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: MDMA, out?

Berichtdoor Wasbeer » di maart 19, 2013 6:29 pm

Ja, ik denk dat jullie gelijk hebben! Bedankt, als de volgende keer zich voordoet zal ik het gaan afwegen.
Wasbeer
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma maart 18, 2013 9:39 pm

Re: MDMA, out?

Berichtdoor snuifduif » di maart 19, 2013 7:18 pm

Bijnemen als je onder invloed bent is vaak risicovol. Net als met alcohol.
Naarmate je meer op hebt denk je minder goed na en vaak is de gedachte: ik voel me super chill, nog meer zal wel nog chiller zijn. (Fout vaak gemaakt bij alcohol :#: ) tot opeens je zakje m leeg is
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: MDMA, out?

Berichtdoor Afca_Remy » wo maart 20, 2013 2:23 am

Zal wellicht teveel m en over verhitting zijn? Ik heb ook vaak "stomme" avonden gehad dat ik bij ben blijven likken.. maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner