Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA + Pep

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA + Pep

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 1:13 pm

Hallo,

Ik vroeg me af of het goed is MDMA te combineren met pep. Ik heb nog niet pep op zichzelf gedaan maar MDMA wel. Pep wil ik graag in een bommetje doen en dan oraal nemen want snuiven spreekt me niet aan, ik heb vaak al last van me neus dus er gaat echt niks door mijn nuis heen.

Als deze 2 gewoon goed gecombineerd kunnen worden, wat is dan het handigst? Avondje duurt ongeveer 8 uur.. Daarvoor en daarna wil ik niks meer gebruiken. Is het slimmer om met MDMA te beginnenof met pep en dan MDMA voor de rest vd avond. Ik weet dat MDMA bijdroppen niet goed voor je is maar ik weet al dat ik me daar niet aan ga houden dus heb liever geen adviezen daarover (ik probeer bijnemen al te minderen door pep te nemen).

EDIT: ik wil maar 1 keer een pep bommetje doen en de rest van de avond MDMA.

Graag wat informatie hierover :)
Laatst bijgewerkt door Lucky Strike op di dec 04, 2012 1:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Fenomeen » di dec 04, 2012 1:17 pm

Kort en krachtig: nee.
Pep verneukt sowieso het euforische gevoel van MDMA.
Plus de combinatie verhoogt de neurotoxiciteit.
Om over het bijdoseren nog maar te zwijgen.

Hou het gewoon bij één stofje.
Laatst bijgewerkt door Fenomeen op di dec 04, 2012 1:23 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Ivo » di dec 04, 2012 1:19 pm

Niet doen. Als je speed neemt en dan MDMA voel je bijna niks meer van je MDMA. Het is ook een stuk slechter voor je hersenen.
Als je eerst de MDMA neemt en dan speed, doe je de hele nacht geen oog dicht. Sowieso zal je je eerste keer niet slapen, maar ik vind de kater toch een stuk harder als ik het zo doe.

Als je de pep gaat bommen, kom je de 8 uur van dat feestje zo wel door :) Genoeg mensen die enkel pep nemen en dat genoeg vinden voor een feestje. En sowieso kan je beter niet combineren als je een nieuwe stof neemt, zo weet je tenminste wat de stof zelf doet en weet je of je het leuk vindt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 1:21 pm

Bedankt voor de snelle reacties. Het is jammer dat de pep de MDMA verpest, maar dat was wel te verwachten..

Adviseren jullie pep boven MDMA of andersom?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Ivo » di dec 04, 2012 1:23 pm

Ik ben zelf meer een fan van MDMA op feestjes, maar het is iets wat je best niet te vaak doet. Het love-gevoel gaat vlug weg als je het te vaak doet.
Als je vorige keer meer dan een tweetal maanden geleden was, zou ik MDMA doen, anders pep.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 1:32 pm

Ik ben bekent met de rust die je nodig hebt tussen de keren dat je MDMA gebruikt. Mijn vorige keer zal ruim 2 maanden geleden zijn dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Klopt het ook dat als je MDMA bijneemt het love-gevoel daarna stukken minder is? Of ligt dat aan de tijd tussen het bijdroppen? Dat het bijvoorbeeld net iets te lang geduurt heeft met bijdroppen en dat je dus voor het love-gevoel net te laat bent.
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Fenomeen » di dec 04, 2012 1:36 pm

Zo zou je het kunnen zien.
Wanneer je bijdropt probeer je het effect alleen maar te verlengen.
Helaas gaat dat niet lukken, en krijg je meer het speedy (het wakkere en alerte gevoel van speed) gevoel.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Hi-Hat » di dec 04, 2012 1:43 pm

Bijdroppen van MDMA leidde bij mij alleen tot strakker staan en een langere ervaring. Je gaat er dus langer op door, maar het is niet heel goed voor je hersenen en het echte love gevoel wordt niet beter. Misschien verschilt dit per persoon, maar herdoseren van MDMA is sowieso af te raden.

Persoonlijk gebruik ik ook veel liever pep op feesten. Als je goed spul hebt hoef je maar 1x een redelijk lage dosis te droppen voor de hele avond, waar ik bij MDMA altijd na een uurtje of 3 zin krijg om bij te nemen.

Respecteer de pep ook en probeer het zonder andere middelen erbij. Dan kan je ook voor jezelf bepalen of je feesten op pep of op MDMA leuker vindt.

Have fun. ;)
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 2:04 pm

Pep heb ik nog nooit gedaan en zal het daarom ook niet alleen doen op zo een feestje, weet simpel weg niet hoe ik erop reageer. Ik zal het wel op MDMA houden en dan experimenteer ik een andere keer wel met pep. Bedankt voor de reacties!
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Fenomeen » di dec 04, 2012 2:11 pm

Heel verstandig.
Probeer pep een keer thuis of in een vertrouwde omgeving.
Kijk hoe dit uitpakt en daarna kan je het altijd een keer op een feestje proberen.
Laat je pep wel even testen btw, zie ook dit onderwerp.
Of de waarschuwing nog geld weet ik niet.

Stay safe!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor pillenvreter » do dec 06, 2012 11:10 am

probeer een lage dosis pep een keer thuis, (zuivere pep á 73%, bommetje van 30-40mg)

je herkent het effect meteen, flink stimulerend en je ruimt ineens je hele huis op :woeh:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Oizo » do dec 06, 2012 11:44 am

Als je iets zoekt à la 'pep+mdma', raad ik je aan eens 4-fa te proberen.
Een soort speed waarbij er de eerste paar uurtjes ook flink wat serotonine vrijkomt.
Het 'love-gevoel' is niet zo sterk als bij mdma, maar het is wel een heerlijk stofje vind ik.
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Lucky Strike » do dec 06, 2012 2:27 pm

Oizo schreef:Als je iets zoekt à la 'pep+mdma', raad ik je aan eens 4-fa te proberen.
Een soort speed waarbij er de eerste paar uurtjes ook flink wat serotonine vrijkomt.
Het 'love-gevoel' is niet zo sterk als bij mdma, maar het is wel een heerlijk stofje vind ik.


Jammer van het 'love-gevoel' er niet zo sterk is, maar dat maakt me niet zo heel veel uit. 4-FA stond sowieso al op me lijstje om te proberen dus dat ga ik binnenkort ook eens doen. Wel jammer van het serotonine want dat is juist wat ik probeer te voorkomen.

pillenvreter schreef:probeer een lage dosis pep een keer thuis, (zuivere pep á 73%, bommetje van 30-40mg)

je herkent het effect meteen, flink stimulerend en je ruimt ineens je hele huis op :woeh:



Ik dacht precies aan dezelfde hoeveelheid zuivere pep! Ik ga binnenkort het laten testen dus dan weet ik hoe zuiver het werkelijk is.



Komt er bij pep verder (veel) serotonine vrij?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Stefaan » do dec 06, 2012 2:31 pm

Pep is vrijwel geen serotonine. Verder als je een goede conditie en erg sportief bent hebt zul je normaal, buiten drugsgebruik om, al meer richting pepgebruik voelen. Fit, actief, meer zin om dingen aan te pakken ;)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 3:31 am

Ik vroeg me af, kan het veel kwaad om een dag MDMA te nemen en de dag erna, na een beetje uitgerust te hebben, aan de pep te gaan?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Stefaan » vr maart 08, 2013 3:36 am

Dat zal op zich wel meevallen kwa schadelijkheid denk ik. De combi pep + mdma is juist extra schadelijk omdat de pep zorgt voor een verhoogde neurotoxiciteit van de mdma. Als je dus op dag 1 mdma gebruikt, en de dag erna zal dit elkaar wel een beetje mis lopen. Maar er zal nog steeds mdma in je bloed zitten, ook al voel je niks meer. Gezond zal anders zijn denk ik, maar naar mijn onprofessionele mening is het geen specifiek recipe for disaster. Iig niet zoals dat je het tegelijk zou gebruiken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr maart 08, 2013 3:48 am

Gman007 schreef:Dat zal op zich wel meevallen kwa schadelijkheid denk ik. De combi pep + mdma is juist extra schadelijk omdat de pep zorgt voor een verhoogde neurotoxiciteit van de mdma. Als je dus op dag 1 mdma gebruikt, en de dag erna zal dit elkaar wel een beetje mis lopen. Maar er zal nog steeds mdma in je bloed zitten, ook al voel je niks meer. Gezond zal anders zijn denk ik, maar naar mijn onprofessionele mening is het geen specifiek recipe for disaster. Iig niet zoals dat je het tegelijk zou gebruiken.


Fysiek misschien ja, al twijfel ik daar aan omdat je hersenen net een klappert te verduren hebben gekregen en alles nog redelijk ontregeld kan zijn. Maar als iemand nadenkt over zoiets 2 dagen achter elkaar doen dan denk ik dat misbruik wel op de loer ligt. Misschien valt het voor die ene keer wel mee, maar zonder grenzen als je eenmaal die drempel over bent van 2 dagen achter elkaar gebruiken denk ik dat de kans best groot is dat net zo lang door wordt gegaan met korte pauzes tussen gebruik tot er problemen ontstaan. Als je op het idee komt om de dag na MDMA weer zoiets te gebruiken is je instelling gevaarlijk. Lijkt me niet dat je het dan ziet als iets superspeciaals in ieder geval.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Stefaan » vr maart 08, 2013 3:54 am

Daar heb je helemaal gelijk in tomz0r ;). Ik had meer het idee dat pjenis misschien doelde op de waarschuwingen op het forum dat je pep en mdma niet moet combineren. Als je op dag 1 mdma neemt en op dag 2 pep zal het daarmee specifiek wel meevallen denk ik. Maar ja je hebt gelijk. Als 1 dag niet genoeg is kun je misschien beter over je gebruik gaan nadenken.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Piotr » vr maart 08, 2013 4:03 am

Ik gebruik niet erg vaak, alleen op feesten en festivals. Daarnaast wordt het steeds moeilijker niks te gebruiken op feesten en festivals. Ook al duurt het festival 3 dagen, dan wordt het toch 2 dagen gebruiken.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor bbroni » zo maart 10, 2013 2:57 pm

Verstandig is het niet. Als je het toch doet: eerst pep en dan mdma. Zo'n pil valt echt veel makkelijker na een goede bom speed. Als je eerst mdma neemt dan zou ik alleen pep bijnemen als je echt te wazig wordt. En dan puntje voor puntje totdat je precies weer boven jan bent.

Maarja, zo deed ik het 'vroeger' :-) Tegenwoordig vind ik 4-fa wel ideaal voor een feestje.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Stefaan » zo maart 10, 2013 5:46 pm

bbroni schreef:Verstandig is het niet. Als je het toch doet: eerst pep en dan mdma. Zo'n pil valt echt veel makkelijker na een goede bom speed. Als je eerst mdma neemt dan zou ik alleen pep bijnemen als je echt te wazig wordt. En dan puntje voor puntje totdat je precies weer boven jan bent.

Maarja, zo deed ik het 'vroeger' :-) Tegenwoordig vind ik 4-fa wel ideaal voor een feestje.


Gevoelsmatig is dat de beste oplossing ja, maar neurotoxisch gezien vermoed ik dat het omgekeerde beter is: eerst mdma en daarna pep. Ik zou het mis kunnen hebben.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Piotr » zo apr 14, 2013 8:05 pm

Gister heb ik dit voor het eerst gedaan. Begon de avond voordat het feest begon met een aantal puntjes 73% speed en wat drank, tijdens de eerste paar uur van het feest nog 2 puntjes gepakt. Het werkte zeker, maar ik miste iets. Na enkele uren kwam ik met het idee om een xtc pil te nemen; zo gezegd, zo gedaan. Één witte nintendo erin gegooid. Over schadelijkheid kan veel gezegd worden, maar de eerste aantal uur heb ik het op pep volgehouden en daarna maar één nintendo. En ik heb me top vermaakt! Normaliter zou ik toch zeker wat meer pillen nodig hebben om echt lekker te gaan. De wazigheid was minimaal aanwezig, maar de 'love' was er zeker wel! Ik zou deze combi vergelijken met een veel sterkere variant van 4fmp.
Laatst bijgewerkt door Piotr op wo sep 30, 2015 3:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor hardcorepool » za aug 24, 2013 3:34 pm

speed + mdma vind ik zelf niet zo'n goede combo, week geleden heb ik het zelf gedaan en wat ik weet is dat de kater 3x zo hard is. alleen mdma kater is al redelijk sterk bij mij.
ook je zal je waarschijnlijk een pare dagen down voelen want het is niet zo gezond om mdma te mixen met pep laat ons zeggen onze hersenen zijn er niet blij mee ;)
hardcorepool
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma maart 04, 2013 8:43 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor enjoylife » ma nov 11, 2013 6:44 pm

deze combinatie vind ik juist heel erg fijn! ik zelf kreeg een jaar geleden nog op elk feest echt t energieke en love gevoel van MDMA maar na mate ik het vaker deed werkte het juist averechts bij me en werd ik er heel chill van en kreeg soms zelfs zware armen en benen.. niet echt ideaal voor een beuk feestje! half jaar geleden voor het eerst pep geprobeerd en ik vind het persoonlijk echt een uitvinding! het haalt de scherpe randjes van de mdma af waardoor je niet zo vaag als een banaan bent maar zeker nog wel t love gevoel houd en je houd de energiek vast het gehele feest lang. wel vind ik het niet kunnen slapen na gebruik van pep echt zwaar irritant..
enjoylife
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 5:51 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Cloudio » do nov 14, 2013 7:35 pm

Druks schreef:
enjoylife schreef:deze combinatie vind ik juist heel erg fijn! ik zelf kreeg een jaar geleden nog op elk feest echt t energieke en love gevoel van MDMA maar na mate ik het vaker deed werkte het juist averechts bij me en werd ik er heel chill van en kreeg soms zelfs zware armen en benen.. niet echt ideaal voor een beuk feestje! half jaar geleden voor het eerst pep geprobeerd en ik vind het persoonlijk echt een uitvinding! het haalt de scherpe randjes van de mdma af waardoor je niet zo vaag als een banaan bent maar zeker nog wel t love gevoel houd en je houd de energiek vast het gehele feest lang. wel vind ik het niet kunnen slapen na gebruik van pep echt zwaar irritant..


Ja, lekker je hersenen frituren. Gokje, je pauzes tussen MDMA zijn niet langer dan 4 weken?
:#: :#:

Wil je dan toch de love gevoel + energieke, neem dan 4-FMP


Hersenen frituren? lul niet zo slap .... ja na gebruik is er schade maar dat is zeker reversibel, alsof na gebruik mits niet misbruikt er irreversibel schade optreed deze combinatie bestaat al jaaaaaaaren en nog nooit heb ik iemand gezien die zijn hersenen heeft gefrituurd (daad werkelijk schade heeft eraan overgehouden).

Maar voor alsnog dit hierboven geld alleen als het niet word misbruikt dit minimaaal 3 maanden pauzes er tussen.
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Perry » do nov 14, 2013 7:45 pm

Hersenschade zie je niet aan de buitenkant, maar is er wel degelijk.
Er treedt verhoogde neurotoxiciteit op en bovendien worden je hersenen gevaarlijk warm.
Beide is echt funest voor je hersenen en hoewel je het niet per direct zal merken, treedt er wel degelijk veel schade op.
Maar je kunt natuurlijk 2 dingen doen als je op dit forum komt, waar mensen zitten die er verstand van hebben (zowel door ervaring als door studie):
1. Het advies opvolgen (of in je achterhoofd houden als je er toch eens tegenin gaat)
2. Zeggen dat het nergens op slaat terwijl je jezelf naar de klote helpt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Ivo » do nov 14, 2013 8:35 pm

Cloudio schreef:Hersenen frituren? lul niet zo slap .... ja na gebruik is er schade maar dat is zeker reversibel, alsof na gebruik mits niet misbruikt er irreversibel schade optreed deze combinatie bestaat al jaaaaaaaren en nog nooit heb ik iemand gezien die zijn hersenen heeft gefrituurd (daad werkelijk schade heeft eraan overgehouden).

Maar voor alsnog dit hierboven geld alleen als het niet word misbruikt dit minimaaal 3 maanden pauzes er tussen.

Hersenschade van deze soort kan je meestal ook niet zien. Misschien was je zonder gebruik iets slimmer geweest, misschien niet. Je kan nooit met 100% zekerheid zeggen dat de schade die er was genezen is. Sommige mensen willen het daar niet op wagen en het is niet minder dan terecht dat mensen die het niet weten op die kans gewezen worden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Piotr » vr nov 15, 2013 10:59 am

Claudio, dat is een hele naïeve instelling. Hoe kun je nou 'zien' dat iemand hersenschade opgelopen heeft? Het is niet zo dat je direct een kwijlende mongool was als je een keer pep en mdma hebt gecombineert maar het zorgt nou eenmaal voor hersenschade of zijn jou hersenen al zo verkankerd dat je dit niet meer kan begrijpen? Verder heeft die 3 maanden pauze vrij weinig te maken met hersenschade voorkomen. Dat is voornamelijk om tolerantie te voorkomen.

Wat doe je eigenlijk op een drugsforum als je niks van anderen aanneemt?
Laatst bijgewerkt door Piotr op vr nov 15, 2013 1:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Klimtox » vr nov 15, 2013 1:18 pm

Onzin uitkramen :p
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: MDMA + Pep

Berichtdoor Hassan » za nov 23, 2013 8:09 pm

zonde van de mdma, ik voel dan altijd een stuk minder van het ''love-gevoel''. gebruik pas pep na mdma omdat ik na een paar uur op mdma gewoon kei en kei moe ben, van 16:00-23:00 op mdma bijvoorbeeld kan ik daarna bijpakken zoveel als ik wil, ik word alleen wat vager en krijg rare hallucinaties.
Hassan
Offline
 

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron