Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA pluggen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA pluggen

Berichtdoor FRESH » do okt 18, 2012 1:32 pm

Wie heeft dat wel eens gedaan en hoe was het effect?
FRESH
Offline
 

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor -YOKI- » do okt 18, 2012 6:19 pm

Kameraad van me heeft het een keer geprobeerd, 100mg mdma kristal in capsule, na 20 min voelde hij het lichtjes opkomen en na 35min zat hij geloof ik al op zijn piek, hij had een piek van 1,5 uur en vond de lengte en sterkte van het effect vergelijkbaar met mdma snuiven.
-YOKI-
Offline
 

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor Davinci » do okt 18, 2012 7:58 pm

Het werkt rapper, sterker en even lang als oraal. (Heeft te maken met een bepaald soort metabolisme die genegerd wordt bij pluggen)
Ik zie geen reden om het te pluggen, tenzij je de magie al wat verneukt hebt.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor san am » do okt 18, 2012 8:06 pm

Als de werking hetzelfde is zou ik persoonlijk liever wat meer eten dan dat ik zo'n ding in mijn reet duw. Maar dat kan ook aan mij liggen.
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor -YOKI- » do okt 18, 2012 10:44 pm

ik zou het zelf ook nooit pluggen, snuiven heb ik wel een keer gedaan, voelde na 10 minuten al of ik op de piek zat, maar vond het effect niet sterker maar wel korter, dus Hulde aan MDMA Oraal!!!
-YOKI-
Offline
 

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor megatrippie » vr okt 19, 2012 9:40 am

Een reden om te pluggen kan ook zijn dat mensen die er snel misselijk op worden hier dan minder last van hebben.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor -YOKI- » vr okt 19, 2012 10:32 am

megatrippie schreef:Een reden om te pluggen kan ook zijn dat mensen die er snel misselijk op worden hier dan minder last van hebben.


Ja dat kan ook een goede reden zijn natuurlijk, en in amerika word het ook veel gedaan omdat soms daar een goede xtc pil je 50$ kan kosten.
-YOKI-
Offline
 

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor FRESH » vr okt 19, 2012 3:30 pm

-YOKI- schreef:
megatrippie schreef:Een reden om te pluggen kan ook zijn dat mensen die er snel misselijk op worden hier dan minder last van hebben.


Ja dat kan ook een goede reden zijn natuurlijk, en in amerika word het ook veel gedaan omdat soms daar een goede xtc pil je 50$ kan kosten.
Whaha daar doen ze het gewoon omdat ze die pillen snel kwijt moeten als je politie komt! :lol: Was het zelf overigens niet van plan te doen, ik doe het lekker oraal! Maar was benieuwd of het veel heftiger zou zijn...
FRESH
Offline
 

Re: MDMA pluggen

Berichtdoor -YOKI- » vr okt 19, 2012 5:43 pm

Misschien dat ik het binnenkort wel een keer ga proberen :P is toch niet vaag of juist lekker wel? als het heftiger is wil ik nog best wel ooit een 150mg kristal gaan pluggen voor de ervaring :P
-YOKI-
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner