Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA testen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA testen

Berichtdoor z0rr0 » zo sep 28, 2014 9:21 pm

Dag lieve vriendjes,

Ik wil binnenkort bij een lekker drum 'n bass feestje MDMA in kristalvorm/poeder proberen. Hiervoor heb ik 1x xtc gedaan en dat ging allemaal goed enzo, maar nu wil ik dat poeder dippen en likken wel een keer proberen.
De persoon van wie ik het bemachtig is een aardige jongen en hij zou zeker geen verkeerd spul aan mij geven, maar ik wil wel voorzichtig doen ivm een trailer die ik laatst heb gezien, ik wil het dus laten testen.
Komt het vaak voor dat er verkeerde stoffen in MDMA kristallen zitten? Of is dat juist niét mogelijk?

Groetjes,
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: MDMA testen

Berichtdoor braindead1 » zo sep 28, 2014 9:59 pm

het is zeker mogelijk, maar MDMA versnijden en het dan terug in kristalvorm krijgen is nogal moeilijk. Aangezien MDMA spotgoedkoop is is dit ook nog eens zinloos om te doen tenzij je snuifduif heet.
Om zeker te zijn zou ik testen, kans is ook groot dat alle ogen op jouw gericht gaan zijn maar het is een beetje geven en nemen.
braindead1
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: di sep 09, 2014 3:38 am

Re: MDMA testen

Berichtdoor z0rr0 » zo sep 28, 2014 10:07 pm

Hahaha oke, ja het zou toch fucked up zijn als ik bath salts aan het nemen ben en vervolgens moeilijk bad ga, 2 uur treinen van huis af. Wat bedoel je met de laatste zin?
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: MDMA testen

Berichtdoor braindead1 » zo sep 28, 2014 10:14 pm

je moet 18 zijn om drugs te laten testen, en als je zo aardige mensen wantrouwt zou ik er gewoon niet aan beginnen of 6-APB bestellen via innternet
braindead1
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: di sep 09, 2014 3:38 am

Re: MDMA testen

Berichtdoor z0rr0 » zo sep 28, 2014 10:17 pm

Ik doe gewoon een beetje voorzichtig, ik wantrouw niemand.
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: MDMA testen

Berichtdoor braindead1 » zo sep 28, 2014 10:18 pm

niets mis met voorzichtig zijn,wordt zelfs aangemoedigd! Je gaf zelf aan dat het een bekende is van je die je nooit in de maling zou nemen, beetje vertrouwen in de mensheid kan nooit kwaad.
braindead1
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: di sep 09, 2014 3:38 am

Re: MDMA testen

Berichtdoor Abysmal » zo sep 28, 2014 10:32 pm

Wel goed dat je gaat testen, sowieso is het fijn om te weten hoe puur de kristallen zijn. Naast vervuiling kan je ook natuurlijk kristallen krijgen met een andere stof (zoals methylone).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: MDMA testen

Berichtdoor Fool » ma sep 29, 2014 2:28 pm

braindead1 schreef:je moet 18 zijn om drugs te laten testen, en als je zo aardige mensen wantrouwt zou ik er gewoon niet aan beginnen of 6-APB bestellen via innternet

En je hoeft geen 18 te zijn om drugs te laten testen. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: MDMA testen

Berichtdoor ParadijsVogel » ma sep 29, 2014 3:50 pm

Je hoeft niet per se naar een testcentrum om te kijken of je MDMA in je handen hebt of een compleet andere stof. Je kan in smartshops een zogenaamde marquis test kopen, je gooit dan een klein beetje van je MDMA in een vloeistof die dan reageert met de MDMA. Aan de hand van de kleur die de marquis test geeft kun je dan zien of het een of ander vaag goedje is of dat het MDMA is. Bij twijfel over de uitslag kan je dan alsnog naar het testcentrum gaan om het beter te laten testen. MDMA zou een blauw/paarse uitslag moeten geven, maar stel nou dat er geel met wit gestipte spikkels bij zitten (ik noem maar wat), dan zou ik het zeker weg brengen.

Als de test helemaal geen uitslag geeft, dan is het oppassen geblazen en raad ik je met klem aan om naar een testcentrum te gaan.

De persoon van wie ik het bemachtig is een aardige jongen en hij zou zeker geen verkeerd spul aan mij geven, maar ik wil wel voorzichtig doen ivm een trailer die ik laatst heb gezien, ik wil het dus laten testen.


Als ik het me goed herinner is die test in Amerika gedaan, waar je vaker research chemicals krijgt dan MDMA, in Nederland hoef je er in principe niet heel erg bang voor te zijn. Toch moet je wel oppassen, want die "aardige jongen" heeft het ook weer van een andere "aardige jongen" enzovoorts. Jouw vriend zal je niet moedwillig troep geven, maar tenzij hij de producent is, of hij het heeft getest is het verstandig om zelf een test te laten doen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: MDMA testen

Berichtdoor z0rr0 » di sep 30, 2014 6:43 pm

Jullie zijn bijzonder behulpzaam, thanks!
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner