Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Vinz schreef:http://www.tinychat.com/dfinfochat
JongGeleerd schreef:Tering, jij nam een hele rode superman (ervan uitgaande dat 'ie meer dan 200mg bevat) in één keer...
Bij je eerste keer?
Geen wonder dat je zo lekker ging!
Weet niet of je je hierover hebt ingelezen, maar de gebruikelijke dosis is 1,5 tot maximaal 2x je lichaamsgewicht in mg (60kg > 120mg MDMA)
Dit is om neurotoxischiteit te voorkomen en het love gevoel te behouden.
Dat boeit voor deze ene keer niet zoveel, maar denk er in 't vervolg om als je ervan wilt blijven genieten
Wat ook belangrijk is, is dat je er nu 3 maanden tussen houdt (en iedere volgende keer)
Anders zit je na verloop van tijd, net als ik en enkele andere leden hier, met een enorme tolerantie en wordt het gebruik erg ongezond.
JoeJoe schreef:Ik ga in ieder geval geen foto sturen van mezelf met schele ogen en een scheve bek hahaha
Of met een krat bier knuffel
Ik heb trouwens ook een natuurdocumentaire gemaakt van 45 seconden
Frog schreef:JoeJoe schreef:Ik ga in ieder geval geen foto sturen van mezelf met schele ogen en een scheve bek hahaha
Nice ben benieuwd ^_^
Klimtox schreef:Frog schreef:JoeJoe schreef:Ik ga in ieder geval geen foto sturen van mezelf met schele ogen en een scheve bek hahaha
Nice ben benieuwd ^_^
Leren lezen froggy :hug:
Frog schreef:......
Maanvos schreef:Frog schreef:......
Krijg van dit topic veel zin om samen met jouw een pilletje te droppen. Door het bos te lopen en bizons zo groot als campers te zien. En door een met takken overwoekerende tunnel heen te lopen. Om vervolgens op een bankje te gaan zitten knuffelen, waar een groot konijn ons van dichtbij zit te bestuderen. En om het af te sluiten naar de lucht kijken, waar een duizendtal vogels bezig is met een schouwspel.
NSFW! :
Frog schreef:Maanvos schreef:Frog schreef:......
Krijg van dit topic veel zin om samen met jouw een pilletje te droppen. Door het bos te lopen en bizons zo groot als campers te zien. En door een met takken overwoekerende tunnel heen te lopen. Om vervolgens op een bankje te gaan zitten knuffelen, waar een groot konijn ons van dichtbij zit te bestuderen. En om het af te sluiten naar de lucht kijken, waar een duizendtal vogels bezig is met een schouwspel.
NSFW! :
Vroegah toen de MDMA nog aansloeg.
Was erg leuk, wel apart dat ik die caravan of bus ook voor een levensgrote bizon aanzag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten