Ik heb laatst een behoorlijk gekke home-party gehad en toen zeer onverstandig de week ná mijn MDMA gebruik weer gesnoept van die lekkere Nintendo's omdat het dé gelegenheid was.. Maar voor een maat van me was het zelfs de 3e week achter elkaar. Voor het gemak noem ik hem even R in dit verhaal.
Nou had R in de 2e week op een dancefeest maar één echt dikke vinger van MDMA kristallen op, maar toen ging hij vervolgens van party-mood naar energieloos en zelfs een beetje koud hebben en gewoon inactief zijn. Nou dat was op zich al wel apart, maar oké. We dachten het is de 2e week achter elkaar aan de M, het zal wel 'verkeerd gevallen zijn'.
Toen waren we op dat verjaardagsfeestje, nog niet van plan om aan de M te gaan, lekker aan het drinken, we werden allemaal goed aangeschoten. Op een gegeven moment rond een uurtje of 1.00 toch besloten en verleid om aan de M te gaan (bijna iedereen deed het daar).
Die van maat van mij R had al 1 Nintendo gekregen van een iemand daar. Dus toen had ik met 2 maten 4 Nintendo's thuis opgehaald. We hadden allemaal één hele Nintendo genomen en ik had een halve weg gegeven en toen nog een halve over. Nou was R, zijn Nintendo kwijt geraakt, althans dat zei die achteraf had hij hem waarschijnlijk al ingenomen. Dus ik hem die laatste halve gegeven. Vervolgens lag hij binnen no-time (niet zo veel tijdsbesef meer) daar op de bank.
Hij heeft daar vervolgens een paar uur in een stand-by gelegen, hij sliep niet, maar hij had vaak wel z'n ogen dicht of z'n handen voor zijn ogen. Veel mensen gingen vaak bezorgd naar hem toe, vragen hoe het ging. Je merkte wel goed aan hem dat ie spacede maar hij voelde zich heel de avond gewoon lekker zei hij. Ook sloeg hij af en toe wartaal uit wat helemaal nergens over ging, zoals iets over pokémon bijvoorbeeld maar ook dat hij dat hij een maat van mij echt een leuke jongen vond of dat iemand kusjes begon te geven op zijn arm, kortom de raarste dingen.
Na een paar uur was er besloten om hem naar huis te brengen en op bed te leggen. Ik mee met de auto hem weg brengen, we moesten hem tillen omdat hij zijn lichaam helemaal slap hield en z'n ogen dicht. Uiteindelijk konden we zijn huissleutel niet vinden gingen we richting mij huis waar niemand was. Hadden we hem net op bed gelegd, sprong hij in 1x op, doet hij z'n ogen open. Zei hij tegen ons iets in de trant van: Hé man, wat doen jullie nou? Jullie kennen me toch? Kom we gaan terug naar dat feest! Nou toen zijn we vervolgens teruggegaan, lopend en op de fiets. R ging een stuk achter op fiets totdat hij na een tijdje eraf sprong en mee ging rennen met één van ons en daarna nog een faceplant maakte op het gras. Uiteindelijk daar aangekomen is hij weer daar, in dezelfde toestand als eerst, op de bank gaan liggen de rest van de nacht. Vanaf toen had hij het wel de rest van de nacht koud (hij kwam wel vanuit het koude buiten) .En toen we naar huis gingen is hij gewoon opgestaan en goed naar huis gefietst.
Toen we bij hem thuis aangekomen waren, ging die weer beetje in dezelfde toestand daar op de bank daar zitten. Hij was al wel stuk uitgespaced natuurlijk en hij wou en heeft nog 2 hasj jointjes met ons meegerookt voordat hij ging slapen.
Volgende dag vertelde hij dat ie vrijwel niets meer wist vanaf het moment van inname van de M totdat hij s'ochtends terug naar huis ging. Hij dacht dat hij gewoon heel de nacht rustig beetje geslapen had op de bank daar, oftewel hij had een totale black out van die nacht.
Na een paar dagen is hij er overtuigd van dat iemand GHB in zijn drinken heeft gedaan en dat hij daardoor in die toestand kwam en zo slap was. Die kans schatten ik en mijn vrienden heel klein, waarom iemand bij één iemand van het feestje, met alleen maar bekenden en vrienden, GHB in zijn drinken zou doen.
Maar ik vraag me nu af waarom hij wél zich zo heel die nacht voelde?
Ik vond het nogal een aparte reactie op MDMA. Wat zelf in me opkwam was dus: door die 1,5e Nintendo een over-dosis waardoor het lichaam zichzelf misschien een beetje heeft uitgeschakeld. En dat hij hem vervolgens daar op de bank wel heel de nacht super hard spacede, maar dat hij alles vergeten is door het alcohol gebruik icm met de grote hoeveelheid MDMA. Hij reageert sowieso volgens mij wel sterk op MDMA overigens, in januari van 1,5 Nintendo tripte hij hem ook behoorlijk goed toen buiten, gekke hallicunaties enz.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, ben zeer benieuwd.
En bedankt voor de moeite van alles lezen.