Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

'MDMA valt verkeerd'

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor WappieJ » vr apr 05, 2013 6:32 pm

Nu ik deze titel typ is meteen de eerste vraag die in me op komt, kan dat?

Ik heb laatst een behoorlijk gekke home-party gehad en toen zeer onverstandig de week ná mijn MDMA gebruik weer gesnoept van die lekkere Nintendo's omdat het dé gelegenheid was.. Maar voor een maat van me was het zelfs de 3e week achter elkaar. Voor het gemak noem ik hem even R in dit verhaal.
Nou had R in de 2e week op een dancefeest maar één echt dikke vinger van MDMA kristallen op, maar toen ging hij vervolgens van party-mood naar energieloos en zelfs een beetje koud hebben en gewoon inactief zijn. Nou dat was op zich al wel apart, maar oké. We dachten het is de 2e week achter elkaar aan de M, het zal wel 'verkeerd gevallen zijn'.
Toen waren we op dat verjaardagsfeestje, nog niet van plan om aan de M te gaan, lekker aan het drinken, we werden allemaal goed aangeschoten. Op een gegeven moment rond een uurtje of 1.00 toch besloten en verleid om aan de M te gaan (bijna iedereen deed het daar).
Die van maat van mij R had al 1 Nintendo gekregen van een iemand daar. Dus toen had ik met 2 maten 4 Nintendo's thuis opgehaald. We hadden allemaal één hele Nintendo genomen en ik had een halve weg gegeven en toen nog een halve over. Nou was R, zijn Nintendo kwijt geraakt, althans dat zei die achteraf had hij hem waarschijnlijk al ingenomen. Dus ik hem die laatste halve gegeven. Vervolgens lag hij binnen no-time (niet zo veel tijdsbesef meer) daar op de bank.
Hij heeft daar vervolgens een paar uur in een stand-by gelegen, hij sliep niet, maar hij had vaak wel z'n ogen dicht of z'n handen voor zijn ogen. Veel mensen gingen vaak bezorgd naar hem toe, vragen hoe het ging. Je merkte wel goed aan hem dat ie spacede maar hij voelde zich heel de avond gewoon lekker zei hij. Ook sloeg hij af en toe wartaal uit wat helemaal nergens over ging, zoals iets over pokémon bijvoorbeeld maar ook dat hij dat hij een maat van mij echt een leuke jongen vond of dat iemand kusjes begon te geven op zijn arm, kortom de raarste dingen.
Na een paar uur was er besloten om hem naar huis te brengen en op bed te leggen. Ik mee met de auto hem weg brengen, we moesten hem tillen omdat hij zijn lichaam helemaal slap hield en z'n ogen dicht. Uiteindelijk konden we zijn huissleutel niet vinden gingen we richting mij huis waar niemand was. Hadden we hem net op bed gelegd, sprong hij in 1x op, doet hij z'n ogen open. Zei hij tegen ons iets in de trant van: Hé man, wat doen jullie nou? Jullie kennen me toch? Kom we gaan terug naar dat feest! Nou toen zijn we vervolgens teruggegaan, lopend en op de fiets. R ging een stuk achter op fiets totdat hij na een tijdje eraf sprong en mee ging rennen met één van ons en daarna nog een faceplant maakte op het gras. Uiteindelijk daar aangekomen is hij weer daar, in dezelfde toestand als eerst, op de bank gaan liggen de rest van de nacht. Vanaf toen had hij het wel de rest van de nacht koud (hij kwam wel vanuit het koude buiten) .En toen we naar huis gingen is hij gewoon opgestaan en goed naar huis gefietst.
Toen we bij hem thuis aangekomen waren, ging die weer beetje in dezelfde toestand daar op de bank daar zitten. Hij was al wel stuk uitgespaced natuurlijk en hij wou en heeft nog 2 hasj jointjes met ons meegerookt voordat hij ging slapen.
Volgende dag vertelde hij dat ie vrijwel niets meer wist vanaf het moment van inname van de M totdat hij s'ochtends terug naar huis ging. Hij dacht dat hij gewoon heel de nacht rustig beetje geslapen had op de bank daar, oftewel hij had een totale black out van die nacht.

Na een paar dagen is hij er overtuigd van dat iemand GHB in zijn drinken heeft gedaan en dat hij daardoor in die toestand kwam en zo slap was. Die kans schatten ik en mijn vrienden heel klein, waarom iemand bij één iemand van het feestje, met alleen maar bekenden en vrienden, GHB in zijn drinken zou doen.

Maar ik vraag me nu af waarom hij wél zich zo heel die nacht voelde?
Ik vond het nogal een aparte reactie op MDMA. Wat zelf in me opkwam was dus: door die 1,5e Nintendo een over-dosis waardoor het lichaam zichzelf misschien een beetje heeft uitgeschakeld. En dat hij hem vervolgens daar op de bank wel heel de nacht super hard spacede, maar dat hij alles vergeten is door het alcohol gebruik icm met de grote hoeveelheid MDMA. Hij reageert sowieso volgens mij wel sterk op MDMA overigens, in januari van 1,5 Nintendo tripte hij hem ook behoorlijk goed toen buiten, gekke hallicunaties enz.

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, ben zeer benieuwd.
En bedankt voor de moeite van alles lezen.
:wave:
Laatst bijgewerkt door WappieJ op vr apr 05, 2013 6:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor snuifduif » vr apr 05, 2013 6:35 pm

Van zoveel mdma kan je vrij hard gaan spacen ja. Geen ghb, gewoon teveel mdma/drugs.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor WappieJ » vr apr 05, 2013 6:55 pm

Maar wat ik me afvraag is hoe je dan zó energieloos ervan kan worden en helemaal slap.. en vooral dat hij dan in één x zo op springt en normaal doet en dan weer terug in die situatie beland. Hij heeft uiteindelijk niet eens echt een bad trip gehad gelukkig, hij zegt teminste dat ie het nog een best leuke nacht vond.
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Afca_Remy » vr apr 05, 2013 7:04 pm

Als je teveel neemt ga je zo ontzettend hard dat je geen energie hebt om je te bewegen.. je wilt dan alleen liggen of zitten en bunker hard chille!! Em daar hoort wartaal uitslaan ook bij! Ik spreek uit ervaring :lol:

Het is en blijft rete onverstandig wat jullie gedaan (hij helemaal) hebben om zoveel te nemen in een kort tijdsbestek (meerdere weeken achter elkaar). Als je dit teveel blijft doen ga je het love gevoel missen op den duur!!

Maar conclusie is gewoon veel te veel mdma tot zich genomen!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Multitude » vr apr 05, 2013 7:21 pm

Ga alsjeblieft wat verantwoordelijker met MDMA om, en je vriend nog meer :s

Allereerst is 2 weken achter elkaar gebruiken echt niet slim, laat staan 3. Voor je het weet is het gevoel weg en kun je er geen plezier meer aan beleven, om over de gevolgen op latere leeftijd maar te zwijgen. 3 maanden rust is wat meestal wordt aangeraden. Kijk ook even rond in wat oudere topics hier, daar staat meer van dat soort advies.

Ten tweede zijn nintendo's best wel stevige pillen, net als de meeste tegenwoordig. Geen dingen waarvan je er zomaar anderhalf weg moet klappen. Als je echt zoveel nodig hebt dan ben je al een flink eind de verkeerde kant op.

Take care en ben lief voor je hersentjes, MDMA is leuk maar een stuk schadelijker dan veel mensen denken.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor WappieJ » vr apr 05, 2013 8:15 pm

Oké dankje, dat wou ik even weten of eigenlijk bevestigen dat het zo zit.

Haha, ik gaf niet voor niets in één van mijn eerste zinnen aan dat heel onverstandig was. Wat vrienden van me doen qua drugs, heb ik niet veel invloed op kan ik alleen mijn mening over geven, wat ik ook wel doe. Maar had deze reacties kunnen verwachten, iedereen wil elkaar graag waarschuwen hier dat je verantwoord met MDMA moet omgaan, zodat het leuk blijft. Maar ik doe al bijna 4 jaar, het 3 á 4x per jaar met altijd een geruime tijd ertussen, dus even wachten weer tot de zomer en dan komt het goed. Deze keer was een uitzondering op de regel, 4 maanden later zou het vast wel weer goed gaan. Misschien dat aantal mg wat veel is soms, maar als je doet moet je het goed doen hè. Ik zal ook niet een gram M gaan wegsnoepen ofzo..
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Afca_Remy » za apr 06, 2013 4:26 pm

Zolang jezelf er maar bewust van ben wat de gevaren zijn en de gevolgen van mdma misbruik 8-) en dat ben je zo te lezen wel! En anders nu wel:grin:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Einstein » za apr 06, 2013 5:05 pm

Blackouts, als een zombie ergens op een bank liggen en rare stunts uithalen zijn alle bekende bijwerkingen van een zeer hoge dosis MDMA. Hoeft niet eens alcohol aan te pas te komen. Anderhalve Nintendo tegelijk, dat is ook niet mis :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Partypipo » za apr 06, 2013 6:05 pm

Klinkt ongeveer als toen ik een keer op pinkpop in zatte toestand bedacht dat 2 pillen tegelijk nemen een goed idee zou zijn. Dat was het dus niet. Ik ben in bed gaan spacen samen met iemand die ook aan het spacen was. Ik kan me herinneren dat ik richting mn tent liep en 6 uur later werd ik wakker in mn tent. Volgens mn spacegenoot sliepen we nog maar net. Geen idee meer ervan!
Allergekste nog: totaal 0,0 aan kater...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor Trippie » za apr 06, 2013 11:35 pm

Redelijk normaal gevalletje van "teveel gepakt om nog iets zinnigs te kunnen doen" als je het mij vraagt, is mij ook al wel eens overkomen en heb het ook al zien gebeuren, al niet zo extreem als jij het beschrijft. Sommige mensen hebben gewoon veel minder nodig om van de kaart te zijn, dit lijkt mij het geval hier.
Eens iemand zo ver heen is dat hij niet eens meer weet hoe hij in zijn neus moet peuteren kan je niet echt verwachten dat die nog eender wat gaat doen. Je mag blij zijn dat het liggen en af en toe wat brabelen was en niet zitten stuiptrekken en roepen of verward rondkruipen en dingen omver gooien enzo.

Ik zou me er niet teveel vragen bij stellen maar gewoon zorgen dat hij de volgende keer minder pakt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: 'MDMA valt verkeerd'

Berichtdoor WappieJ » ma apr 08, 2013 2:32 am

Oké, dankjewel voor de reacties allemaal. Ik had al zo'n vermoeden dat het zo zat, dus nu weet ik het zeker. Gelukkig is de schade, op die avond zelf in ieder geval, beperkt gebleven voor hem. Ik ga er wel vanuit dat hij z'n lesje heeft geleerd nu en dat hij in het vervolg wat verantwoorder (?) met dit mooie magische spul om zou gaan, haha! :D
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

Royal Queen Seeds banner