FRESH schreef:Miele schreef:Ik denk dat bedoeld wordt hoe hoger de dosering t.o.v. de grootte van de pil.
Dus stel je hebt 2 pillen, die qua volume even groot zijn. 1 bevat 100mg mdma, 1 bevat 200mg mdma. Als je nu een halfje pakt, is bij de 200mg pil de kans groter dat je 100mg krijgt in 1 halfje, dan 50mg bij een halfje van pil 1.
Oke, je uitleg begrijp ik...maar de redenatie klopt niet van hem. Hoe hoger de dosering, hoe meer % kans dat je meer bindmiddel dan MDMA binnenkrijgt als er niet goed gemixt is.
Any way....het ligt gewoon aan de koekebakkers en hun apparatuur en kunde hoe ze een pil kwalitatief drukken.
Of ik begrijp jou uitleg niet of je hebt het verkeerd.
een pil met een hogere dosering mdma zal minder bindmiddel bevatten dan een pil van het zelfde formaat met een lagere dosering mdma
Des te meer mdma er in een pil zit des te minder plaats is er over voor bindmiddel.
stel pil bevat gemiddeld 100mg MDMA
Stel de verhouding in die pil is bindmiddel 80% mdma 20%
dan kan er in theorie als er sprake is van niet al te best mengen van het middel op 1 helft al de mdma zitten.
In de praktijk zal dat niet zo'n vaart lopen.
in het andere voorbeeld bevat een pil 200mg mdma
De verhouding is 20% bindmiddel en 80% mdma
dan kan er in theorie bij het heel slecht mengen er in de ene helft 125mg zitten en in de andere helft 75.
het verschil is dus bij een hogere dosering mdma kleiner als bij een lagere.
In de praktijk zal het verschil minimaal zijn.
Het mengen van het mengsel gebeurd niet per pil maar per batch.
De verschillen per pil zullen eerder afhankelijk zijn van het verschil in gewicht (dikte van de pil)