Pètrofiets schreef:Ken wel mensen die soms een sleutelpunt in hun drinken deden. Moet wel goed komen dus. Maar lijkt me niet echt lekker en is ook niet echt goed voor je tanden heb ik het idee.
megatrippie schreef:Maar zoals al aangegeven is het bijzonder ranzig en slecht voor je gebit. Als dit je niet uitmaakt kan je net zo goed (genoeg mensen het zien doen) gewoon een natte vinger door het zakje halen en oplikken.
Amnesia schreef:Ik heb laatst kristal in water gedaan.
Ik had 0,3 gram kristal in zo'n 25 ml water gedaan.
Er was heel licht een bitter nasmaakje, helemaal niet vies.
Vrienden van me deden het in zo'n klein capsuleletje(?) en die vonden het wel vies
Heb later gehoord dat het slecht voor je tanden is, heb inderdaad afgelopen week een gaatje laten vullen.![]()
Maar ik nam dat MDMA water ander halve maand geleden.
Pff schreef:Toeval?
Exceptional Insight schreef:Haha, hij wilde er iets tofs mee maken, om zo deaandachtZURE BEKKEN van zijn vrienden te trekken. Altijd leuk.
Pff schreef:Ben wel eens blue 69 tegengekomen en dat waren shotjes van blue curacao en mdma. Dus het is goed op te lossen:P Het smaakte overigens niet eens verkeerd.
Of het slecht is voor je tanden? Het is een zout en heeft zeker niet een ph van 7. Dus je glazuur wordt aangetast waardoor er meer tandsteen blijft zitten. Dat kan gaatjes etc tot gevolg hebben. Maar tenzij je het op je tanden gaat smeren lijkt het me wel meevallen:P
Moet wel zeggen dat een vriend en ik 3 maanden na likjes mdma genomen te hebben beide gaatjes hadden.. Hadden we nog nooit gehad. Toeval?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten