Oom Klaas schreef:De meeste mensen om mij heen en ikzelf hebben het gevoel dat wanneer je 1 keer goed te ver bent gegaan dat het eigenlijk niet meer bijdraait op een of andere manier.
taeknic schreef:Oom Klaas schreef:De meeste mensen om mij heen en ikzelf hebben het gevoel dat wanneer je 1 keer goed te ver bent gegaan dat het eigenlijk niet meer bijdraait op een of andere manier.
Daar kan ik me heel goed in vinden, ben toen op een gegeven moment in de vijfhonderd -nogwat mg gaan spacen waar ik daarvoor maximaal 170 op een hele avond had gehad,
sindsdien werkt het bij mij nogal kort, echt heel jammer.
Dr.Gonzo schreef:taeknic schreef:Oom Klaas schreef:De meeste mensen om mij heen en ikzelf hebben het gevoel dat wanneer je 1 keer goed te ver bent gegaan dat het eigenlijk niet meer bijdraait op een of andere manier.
Daar kan ik me heel goed in vinden, ben toen op een gegeven moment in de vijfhonderd -nogwat mg gaan spacen waar ik daarvoor maximaal 170 op een hele avond had gehad,
Weeg jij 350 kg ofzo??
What te fuck dude...500 nogwat mg..??
Dr.Gonzo schreef:taeknic schreef:Oom Klaas schreef:De meeste mensen om mij heen en ikzelf hebben het gevoel dat wanneer je 1 keer goed te ver bent gegaan dat het eigenlijk niet meer bijdraait op een of andere manier.
Weeg jij 350 kg ofzo??
What te fuck dude...500 nogwat mg..??
Koekert schreef:Oei... dus eigenlijk heb ik het door 1 keer goed hard te gaan ook voorgoed verneukt?
De laatste keer dat ik lekker hard ging zat ik op 630mg. (Was 4 weken terug en heb me die dinsdag super depressief gevoelt, en zag het allemaal niet meer zitten)
En heb afgelopen vrijdag ongeveer 437mg weg gewerkt en heb geen dip gehad.
Het probleem is ook eigenlijk dat ik bijna niet aan normale pillen kan komen. Bijna alleen 160-180mg Terwijl ik vroeger gewoon normale had van 100 ofzo die ik dan nog in 2e brak.
Weeg overigens ongeveer 65 kilo.
Wist wel dat je het gevoel kwijt kan raken maar dat dat ook in 1 keer kan wist ik niet.
Is er nog kans op herstel? Bijvoorbeeld met 5-htp? En hoe lang zou ik nu moeten stoppen? (Vond 4 weken al een lange tijd duren )
Had gepland om 11 juni weer een keer te nemen of is dat te vroeg en verneuk ik het dan nog erger? Ik snap ook wel dat het het beste zou zijn om een half jaar te stoppen maarja ben bang dat ik dat niet vol houdt. Vooral als je vrienden bijna elke week pillen slikken.
taeknic schreef: als je net zoals je vrienden bijna elk weekend van de MD snoept is het misschien wel handig om minstens een aantal maanden te stoppen,
niet alleen om het effect weer terug te krijgen, maar ook voor je serotonine receptoren,
want die zijn toch best wel waardevol
Intoxication schreef:0,6g en je vindt dat zelf normaal? ik draai al helemaal weg bij 150mg...
brick_top schreef:FYI: Een maand is nog niet bijster veel hoor. Als je het leuk wilt blijven houden raadt men aan om er 3 maanden tussen te houden.
brick_top schreef:FYI: Een maand is nog niet bijster veel hoor. Als je het leuk wilt blijven houden raadt men aan om er 3 maanden tussen te houden.
Veggol schreef:Misschien door elke maand te gebruiken neemt het gevoel af?
Ik denk dat je vrijwel zeker kan zijn dat het daardoor komt.
Koekert schreef:Ja oke door elke maand te gebruiken neemt het gevoel misschien ook wel af. Maar dit deed ik al een hele tijd dus ik denk dat het voornamelijk de hoge dosissen van de laatste keren waren die het hebben verpest.
Drientje schreef:En als je dan nog even zo doorgaat met deze hoeveelheden kun je 10 of 20 jaar wachten, xtc doet het niet meer. (spreek uit ervaring, al dan geen 10 jaar maar 1 jaar wachten en nog word ik van xtc alleen scheef en dat echte liefdesgevoel heb ik al heel lang niet meer)
Je serotonine receptoren raken afgestompt door de grote hoeveelheden die ze te verwerken krijgen.
FRESH schreef:Drientje schreef:En als je dan nog even zo doorgaat met deze hoeveelheden kun je 10 of 20 jaar wachten, xtc doet het niet meer. (spreek uit ervaring, al dan geen 10 jaar maar 1 jaar wachten en nog word ik van xtc alleen scheef en dat echte liefdesgevoel heb ik al heel lang niet meer)
Je serotonine receptoren raken afgestompt door de grote hoeveelheden die ze te verwerken krijgen.
En als je 4-FMP gebruikt? Krijg je dan wel dat love-gevoel? Of is dat ook naar de klote? Of heb je dat nog niet eerder gebruikt?
Ik krijg dat love-gevoel wel bij 4-FMP
FRESH schreef:Drientje schreef:En als je dan nog even zo doorgaat met deze hoeveelheden kun je 10 of 20 jaar wachten, xtc doet het niet meer. (spreek uit ervaring, al dan geen 10 jaar maar 1 jaar wachten en nog word ik van xtc alleen scheef en dat echte liefdesgevoel heb ik al heel lang niet meer)
En als je 4-FMP gebruikt? Krijg je dan wel dat love-gevoel? Of is dat ook naar de klote? Of heb je dat nog niet eerder gebruikt?
Ik krijg dat love-gevoel wel bij 4-FMP
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Koekert schreef:Heeft 4fmp eigenlijk nog wel zin als mdma zelfs na een half jaar bijna niet meer werkt?
Petrovic schreef:Koekert schreef:Heeft 4fmp eigenlijk nog wel zin als mdma zelfs na een half jaar bijna niet meer werkt?
Bij mij werkt 4-FMP heerlijk terwijl ik bij MDMA het vergelijkbare heb als jij.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten