No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Hi-Hat schreef:Op ca. 95 mg ging ik echt fantastisch, maar had ik wel al vrij snel vlagen van nuchterheid. Helaas toen ook bijgenomen. Herkennen meer mensen die 'nuchtere' momenten en zijn dat gewoon vlagen of moet ik gewoon voor lief nemen dat het na 2,5 uur alweer op de terug weg is?
Ik ben trouwens 1.95m en ~78 kilo, dus natuurlijk kan het ook heel goed met de dosis te maken hebben.
Gman007 schreef:Hi-Hat schreef:Op ca. 95 mg ging ik echt fantastisch, maar had ik wel al vrij snel vlagen van nuchterheid. Helaas toen ook bijgenomen. Herkennen meer mensen die 'nuchtere' momenten en zijn dat gewoon vlagen of moet ik gewoon voor lief nemen dat het na 2,5 uur alweer op de terug weg is?
Ik ben trouwens 1.95m en ~78 kilo, dus natuurlijk kan het ook heel goed met de dosis te maken hebben.
Als ik jou was had 1.5-2 mg per kg lichaamsgewicht genomen, dus 117 - 156 mg als start dosis. Hierboven gaat de schadelijkheid rap omhoog. Wat je ook kan doen is bv 106 mg als startdosis, en 2u later nog eens 50 mg bijnemen. Dit verhoogt de schadelijk niet omdat de dosis mg in je lichaam op een random moment dan vrij laag blijft, lager dan 156 in 1 keer. Neem je 156 in 1 x, dan zal je na zo'n 4u wel klaar met spacen zijn. Pak je 106 mg en na 2u nog eens 50 mg zal je na zo'n 6u zeker wel klaar zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten