Sunglasses schreef:Zou er ook een verband tussen XTC, pep en hallucinaties kunnen zijn? dat er op 1 of andere manier door de pep de mdma sneller word omgezet naar mda, of is dit wel heel makkelijk gedacht?
Azymuth schreef:Er kan zeker een verband zijn. Dat speed invloed heeft op het MDA omzetten lijkt me sterk, maar speed heeft wel invloed op jou. Vermoeidheid en hoe "hard" je geestelijk gaat hebben bij mij enorm veel invloed op hallucinaties. Speed put je ook wel uit, en onderdrukt misschien een beetje hoe vermoeid je je voelt, maar je lichaam is nog altijd in die staat.
Sunglasses schreef:Azymuth schreef:Er kan zeker een verband zijn. Dat speed invloed heeft op het MDA omzetten lijkt me sterk, maar speed heeft wel invloed op jou. Vermoeidheid en hoe "hard" je geestelijk gaat hebben bij mij enorm veel invloed op hallucinaties. Speed put je ook wel uit, en onderdrukt misschien een beetje hoe vermoeid je je voelt, maar je lichaam is nog altijd in die staat.
Dit klinkt inderdaad ook wel heel logisch en aangezien er speed in xtc zit, zou pure mdma dan een antwoord kunnen zijn, want momenteel ben ik daar een beetje cynisch over, want nog meer mdma betekent nog meer mda omzetting in het lichaam. Natuurlijk, (zoals je zelf al zegt met wat jij had op dat festival) is genoeg slaap dus sowieso belangrijk.
pillenvreter schreef:Sunglasses schreef:Azymuth schreef:Er kan zeker een verband zijn. Dat speed invloed heeft op het MDA omzetten lijkt me sterk, maar speed heeft wel invloed op jou. Vermoeidheid en hoe "hard" je geestelijk gaat hebben bij mij enorm veel invloed op hallucinaties. Speed put je ook wel uit, en onderdrukt misschien een beetje hoe vermoeid je je voelt, maar je lichaam is nog altijd in die staat.
Dit klinkt inderdaad ook wel heel logisch en aangezien er speed in xtc zit, zou pure mdma dan een antwoord kunnen zijn, want momenteel ben ik daar een beetje cynisch over, want nog meer mdma betekent nog meer mda omzetting in het lichaam. Natuurlijk, (zoals je zelf al zegt met wat jij had op dat festival) is genoeg slaap dus sowieso belangrijk.
Maat, er zit GEEN speed in je xtc pil.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Sunglasses schreef:Ik hou mij niet bepaald aan de 3-maanden regel nee, de ene keer zitten er 2 weken tussen, de andere keer 2 maanden (ik gebruik/experimenteer sinds 31 april-2012), maar elke keer is het weer anders, met 3 pillen kan ik net zo hard gaan hallucineren als met een halve, of juist helemaal niet elke keer is weer anders, maar ik begin altijd met een positieve instelling.
Op 1 keer na dan maar toen werd ik super misselijk van een halfje en heb ik verstandig verder gefeest op pep.
pillenvreter schreef:Sunglasses schreef:Azymuth schreef:Er kan zeker een verband zijn. Dat speed invloed heeft op het MDA omzetten lijkt me sterk, maar speed heeft wel invloed op jou. Vermoeidheid en hoe "hard" je geestelijk gaat hebben bij mij enorm veel invloed op hallucinaties. Speed put je ook wel uit, en onderdrukt misschien een beetje hoe vermoeid je je voelt, maar je lichaam is nog altijd in die staat.
Maat, er zit GEEN speed in je xtc pil.
Basshoven schreef:Hoe dan ook ben ik toch blij voor je dat je, zoals ik in je laatste post lees, die hallucinaties blijkbaar kan controleren om het toch nog aangenaam voor jezelf te maken. Ieder mens is anders, iedereen reageert toch weer op z'n eigen manier. Toch zou ik, zoals gezegd, de combo pep + MDMA voortaan achterwege laten en daarbij ook braafjes de 3-maanden regel hanterenBlijft het ook nog een beetje speciaal
Einstein schreef:maar een omzetting MDMA->MDA van 10% levert je nooit een significante dosis MDA op.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Maar wat ik niet snap... Je vindt die hallucinaties kut, je weet dat je gaat hallucineren als je mdma neemt, maar toch doe je het. Het waarom ontgaat mij even.
Trippie schreef:Einstein schreef:maar een omzetting MDMA->MDA van 10% levert je nooit een significante dosis MDA op.
TENZIJ hij
a) Hypergevoelig is voor MDA.
b) Een groter deel van de MDMA naar MDA omzet.
Nouja, een wetenschappelijke basis heeft mijn gespeculeer uiteraard niet. Misschien kan je best de onofficiële forumregels volgen:Spoiler! :
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast