Ik heb dit ook elke keer als ik MDMA gebruik.
Ik voel me op dat moment wel lekker enzo, maar toch ben ik altijd bang dat ik me kut ga voelen.
Niet dat ik bang ben om bad te gaan ofzo, maar ik haat het om emotioneel te worden met een pilletje op. Bah, dan ben ik meteen al m'n energie kwijt en wil ik de hele avond alleen maar diepe gesprekken voeren en op bed hangen. Mijn lekkere space veranderd dan in totaal niet-chille wazigheid.
Mijn vriend vind het erg fijn om te praten als we een pilletje op hebben, omdat we dat normaal eigenlijk niet doen. Omdat ik dat niet kan als ik nuchter ben.
Mijn vriend is normaal echt een koele kikker, maar met MDMA op veranderd ie in een grote knuffelbeer en wil die alleen maar met z'n 2en rustig zitten en praten en over onze gevoelens praten. Kortom, hij veranderd gewoon in een wijf. Maar wel een lief wijf dan
Uiteindelijk hebben we altijd lange gesprekken, en dan vind ik het praten niet zo erg als verwacht.
Maar tot het moment dat dat gebeurd, zit ik de hele tijd met een klote gevoel.
De laatste keer dat ik een pilletje had genomen, zat ik weer met dat klote gevoel.
Maar toen heb ik het tegen mijn vriend verteld en hebben we iets geweldigs uitgevonden.(tenminste, het werkt voor mij)
We hebben een hele lange tijd gewoon van die lompe brugklasser joint spelletjes gedaan, en ik moet zeggen dat dat echt fucking goed hielp.
Dus eigenlijk heb ik maar één goede tip; ga afleiding zoeken, en ga lekker lachen met elkaar en vooral niet emotioneel doen op zo'n moment, want dat is echt kut.