mmkayy schreef:Ik laat er altijd minimaal 3 maanden tussen zitten, en heb er ook een keer een half jaar niks gebruikt.
mmkayy schreef:Wat ik geprobeerd heb:
vitaminepilen
magnesium
5htp voor gebruik
l-tyrosine
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
mmkayy schreef:Nou ben ik laats dus wat tegengekomen over piracetam
Wat zijn jullie ervaringen met deze nootropics?
FRESH schreef:mmkayy schreef:Nou ben ik laats dus wat tegengekomen over piracetam
Wat zijn jullie ervaringen met deze nootropics?
Piracetam werkt redelijk maar je hebt er onwijs veel van nodig. Werkelijk veel grammen per dag.
Beter neem je dan noopept dat is geloof ik 1000x potenter dan het slappe piracetam.
Ik ken 1 persoon in mijn vriendenkring die ongevoelig was geworden na veelvuldig gebruik van MDMA, jaren lang. Na een half jaar noopept gebruikt te hebben en toen weer een keer MDMA had hij weer enigszins een lekker gevoel, maar het komt nooit meer terug zoals voorheen bij hem.
Ik raad je sterk aan minimaal 6 maanden (misschien wel een jaar) alles wat serotonine opslurpt links te laten liggen. Wellicht dat je een beetje kan herstellen dan.
Druks schreef:Volgens mij heb je nog niet helemaal duidelijk wat een serotoninesyndroom inhoudt. Check hier de symptomen: http://hulpgids.nl/informatie/medicijne ... esyndroom/
mmkayy schreef:. Ik ben Vincent, 21 jaar.
mmkayy schreef:Ik denk dat ik last heb van die serotonine syndroom helaas
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:mmkayy schreef:Ik denk dat ik last heb van die serotonine syndroom helaas
Ik denk van niet, is wel wat heftiger dan dat jij beschrijft!
Slik je medicatie?
snuifduif schreef:En misschien kun je ook eens andere opties verkennen? lsd, keta, 2c-b dat soort dingen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
SpeedY schreef:voor het geval dat je geen jaar wilt wachten en toch iets wilt proberen,
doe dan geen mdma(xtc) maar probeer eens 4-FA of 6APB.
voor veel mensen een goede vervanger,
en wat ik hoor werkt het ook als mdma voor hun niet leuk meer is.
Met name 4-FA schijnt al bekend te zijn onder het grote publiek, al heb ik liever 6APB.
al geldt ook hierbij: niet te vaak en niet te veel.
Amvitamientje schreef:SpeedY schreef:voor het geval dat je geen jaar wilt wachten en toch iets wilt proberen,
doe dan geen mdma(xtc) maar probeer eens 4-FA of 6APB.
voor veel mensen een goede vervanger,
en wat ik hoor werkt het ook als mdma voor hun niet leuk meer is.
Met name 4-FA schijnt al bekend te zijn onder het grote publiek, al heb ik liever 6APB.
al geldt ook hierbij: niet te vaak en niet te veel.
Deze stofjes werken ook net als mdma op je serotonine, echter wel wat minder.
Snuifduif's advies is naar mijn mening de beste.
En over advies gesproken: Ad wast zich nooit, daarom is advies
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten