Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
NiandraLades schreef:Ik heb juist het idee dat alles wat ik op MDMA voel, helemaal niet fake is. Ik ben juist meer mezelf, zonder de remmingen die ik mezelf heb opgelegd of die me bewust of onbewust opgelegd zijn. Alsof ik mezelf in pure vorm ben, zeg maar. Waarbij positieve eigenschappen van mezelf en mijn vriend versterkt zijn, waardoor de problemen objectiever kunnen worden bekeken, zonder direct die pijnlijke gevoelens erbij te voelen.
alleen komen ze er in nuchtere toestand niet goed uit omdat negatieve gevoelens in de weg staan.
Einstein schreef:misschien is je liefde niet op MDMA gebaseerd, het lijkt er nu op dat je relatie dat (in ieder geval deels) wel is.
NiandraLades schreef:
Na ruim 2 maanden gestopt te zijn had ik er overigens wel meer van verwacht. Mijn eerste pil (140 mg) deed vrijwel niets... pas na een hele tweede pil erachteraan ging ik goed.
Over de rest van de avond nog een viertal halfjes verspreid, dat vond ik best netjes van mezelf.
Wel werd ik dit keer ontzettend ziek aan het eind. Je de dag erna gewoon niet durven bewegen omdat al je spieren pijn doen, je licht in je hoofd bent, om het half uur naar de wc gedragen moeten worden, huilend van de buikpijn, en dan nog niet kunnen plassen.
Zaterdag nog een keer.
Hamukun schreef:NiandraLades schreef:
Na ruim 2 maanden gestopt te zijn had ik er overigens wel meer van verwacht. Mijn eerste pil (140 mg) deed vrijwel niets... pas na een hele tweede pil erachteraan ging ik goed.
Over de rest van de avond nog een viertal halfjes verspreid, dat vond ik best netjes van mezelf.
Wel werd ik dit keer ontzettend ziek aan het eind. Je de dag erna gewoon niet durven bewegen omdat al je spieren pijn doen, je licht in je hoofd bent, om het half uur naar de wc gedragen moeten worden, huilend van de buikpijn, en dan nog niet kunnen plassen.
Zaterdag nog een keer.
Lees nog eens die eerste twee punten. En dan denk je dat het een goed idee is om zaterdag weer aan de MDMA te gaan?
Gman007 schreef:Wil je echt stoppen met MDMA? Stop dan ermee. En neem dit weekend niet. Ga lekker aan de coke, ga aan de pep, ga aan de GHB.
(...)
En tot slot wil ik nog even concluderen: je hebt je billen gebrand en nu moet je op de blaren zitten. Als ik jou was had ik de komende tijd geen feestjes in gepland.
Gman007 schreef:Ik bedoel te zeggen: beter geen feestjes de komende maanden. Maar als ik realistisch nadenk zal dat waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Dan kun je beter een alternatief hebben waar je op los kunt gaan vind ik. Zeker als er al vooraf tot een bepaalde mate is vastgesteld dat die stoffen geen probleem opleveren kwa verslaving. Liever elke 2-3 weken aan de coke dan aan de MDMA zeg maar.
NiandraLades schreef:@Gman, heldere post. Ik ga jouw reacties zeker teruglezen op momenten dat ik het moeilijk krijg.
Over 3 maanden gaan mijn vriend en ik een verre reis maken. Ik heb goede hoop dat we daar allebei ontspannen en onze relatie kunnen versterken. In de tussentijd zullen we eens na gaan denken op welke manier we onze problemen mbt gevoelens uiten en omgaan met ruzies kunnen verbeteren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten