Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

nintendo's of pure mdma ????

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » ma feb 04, 2013 7:09 pm

Ik ga 2 maart naar subway xl4, dat is een dubstepfeest in rotterdam.
Mijn vrienden en ik zijn van plan om weer waus te gaan. we zouden dan of pure mdma of nintendo's nemen. ik hoorde dat je van pure mdma wat minder druk wordt ofzo en dat nintendo's best sterke pillen zijn, klopt dit? en zijn er nog grote verschillen in het effect? wat raden jullie aan? ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met 1 van deze twee, of allebei natuurlijk haha!
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Multitude » ma feb 04, 2013 7:52 pm

Het zou niet uit moeten maken, het middel is precies hetzelfde. Al vermoed ik dat de meeste mensen met kristal wat lager doseren.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Einstein » ma feb 04, 2013 8:09 pm

Zelfde werkzame stof => zelfde effect
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor AgeOfLove » ma feb 04, 2013 8:12 pm

Einstein schreef:Zelfde werkzame stof => zelfde effect


Het enige verschil is het aantal mg dat je inneemt maar om dat exacte weten moet je pil al naar een testcentra ofwel moet je al weten hoe zuiver je mdma is...

nvm i am ranting ...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Wipneus » ma feb 11, 2013 8:57 am

wil je knallen, Nintendo
wil je lekker spacen en vliegen, kristal, als je tenminste goeie hebt dan
Wipneus
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo maart 09, 2011 5:29 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » ma feb 11, 2013 6:02 pm

Wipneus schreef:wil je knallen, Nintendo
wil je lekker spacen en vliegen, kristal, als je tenminste goeie hebt dan


Haha okee, ik ga dan toch liever voor knallen op zo'n feest!
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor snuifduif » ma feb 11, 2013 7:17 pm

Je moet SSRI's bij je pillen nemen, dan ga je het allerhardst.
Waarschuwing, bovenstaande combinatie is levensgevaarlijk
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Einstein » di feb 12, 2013 12:36 am

snuifduif schreef:Waarschuwing, bovenstaande combinatie is levensgevaarlijk

Zeg dan gewoon niks :#:

Wipneus schreef:wil je knallen, Nintendo
wil je lekker spacen en vliegen, kristal, als je tenminste goeie hebt dan

Nee:
Einstein schreef:Zelfde werkzame stof => zelfde effect

plus wat AgeOfLove zegt dan :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » di feb 12, 2013 3:24 pm

snuifduif schreef:Je moet SSRI's bij je pillen nemen, dan ga je het allerhardst.
Waarschuwing, bovenstaande combinatie is levensgevaarlijk


nou laten we dat dan maar niet doen hé. Ik hoef ook niet persé keihard te gaan, maar ik hou er wel van om gewoon lekker urenlang achter elkaar te kunnen dansen. Dat zie ik meer als 'knallen'.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor snuifduif » di feb 12, 2013 7:00 pm

Mdma piekt na een uurtje of 2.5, doe je niks aan. Je kan bijnemen maar het effect word steeds minder en je hersens gaan exponentieler naar de kut. Maakt ook niks uit of je mdma of xtc neemt, zit geen verschil in werking.
Meestal ben je na mdma ook redelijk brak dus het is t best om het laat op de avond te nemen en het begin te vullen met ghb/alcohol/keta
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor highrutosen » ma feb 18, 2013 3:17 pm

Nintendo's slaan hard in.. Ik zou beginnen met een halve als je nog geen tolerantie hebt.
Ik geloof dat er 220mg in zit :)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » ma feb 18, 2013 10:51 pm

Druks schreef:
highrutosen schreef:Nintendo's slaan hard in.. Ik zou beginnen met een halve als je nog geen tolerantie hebt.
Ik geloof dat er 220mg in zit :)


220 mg lijkt me wat aan de hoge kant. Ik heb ze op pill reports gezien tussen de 190 en 215 mg (getest) maar om absoluut zeker te zijn hoe sterk je pillen zijn zal je ze moeten laten testen.


Ik heb inderdaad ook gehoord dat het best sterke pillen zijn, maar ik weet ook dat je het pas zeker weet als je het test haha. Ik begin sowieso met een kwartje of een halfje! ik ben erg voorzichtig met dit soort dingen, ik wil niet m'n avond verpesten door te veel te droppen.
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor highrutosen » di feb 19, 2013 12:13 am

Halfje met kwartjes lijkt me een goed plan :)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor FRESH » di feb 19, 2013 10:59 am

lemonhaze5 schreef:nou laten we dat dan maar niet doen hé. Ik hoef ook niet persé keihard te gaan, maar ik hou er wel van om gewoon lekker urenlang achter elkaar te kunnen dansen. Dat zie ik meer als 'knallen'.


Waarom dan geen pep? :-)
FRESH
Offline
 

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor FRESH » di feb 19, 2013 11:04 am

highrutosen schreef:Halfje met kwartjes lijkt me een goed plan :)


Als je toch Nintendo's neemt zou ik ze in drieën delen.
Stel je hebt toevallig één van de sterkste, laten we zeggen 210-215mg, deel dit door 3 dan heb je nog 70mg tot 72mg en dat is zeker niet overdreven veel.

Maar heb je er één van 190mg netto, dan heb je maar 63mg per stukje ;-)

Misschien geen waterdichte tip (ivm bindmiddel e.d.), maar je kan wel een beetje inschatten of er meer of minder in zou zitten door naar het totale gewicht te kijken van iedere Nintendo, of naar de dikte te kijken. Leg er maar eens 10 op een rij, er is er altijd wel één die wat hoger is dan z'n andere vriendjes.
FRESH
Offline
 

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » wo feb 20, 2013 7:47 pm

FRESH schreef:
highrutosen schreef:Halfje met kwartjes lijkt me een goed plan :)


Als je toch Nintendo's neemt zou ik ze in drieën delen.
Stel je hebt toevallig één van de sterkste, laten we zeggen 210-215mg, deel dit door 3 dan heb je nog 70mg tot 72mg en dat is zeker niet overdreven veel.

Maar heb je er één van 190mg netto, dan heb je maar 63mg per stukje ;-)

Misschien geen waterdichte tip (ivm bindmiddel e.d.), maar je kan wel een beetje inschatten of er meer of minder in zou zitten door naar het totale gewicht te kijken van iedere Nintendo, of naar de dikte te kijken. Leg er maar eens 10 op een rij, er is er altijd wel één die wat hoger is dan z'n andere vriendjes.


bedankt voor de tips, door drieën delen vind ik inderdaad wel een goed plan! Ik ben erg klein en licht, dus is dat misschien gewoon precies goed. Het is allemaal een beetje schatten natuurlijk welke hoeveelheid je "nodig hebt".
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Susanne » wo nov 20, 2013 8:51 pm

Het is niet echt je vraag volgens mij, maar ik zou qua xtc geen nintendo's aanraden. Hij bouwt zich heel raar op, ik kreeg namelijk golven van misselijkheid en wazigheid en hele zware benen en dergelijke, en daarbij kwam dat ik ook nog superveel bijwerkingen had. Niet echt klemmende kaken, maar vooral een extreem droge mond. De misselijkheid en wazigheid en alles gingen uiteindeljk weg en de trip was voor de rest wel leuk, maar het begin was gewoon kut en ik begon zelfs te twijfelen of alles wel goed ging, aangezien er ook mensen dood gaan aan xtc. Als ik jou was zou ik andere kopen, mijn favoriet is green android, dat is een hele hoop effect en (relatief) weinig bijwerkingen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Bomen zijn relaxed
Avatar gebruiker
Susanne
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 5:31 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Klimtox » wo nov 20, 2013 9:02 pm

Susanne schreef:Het is niet echt je vraag volgens mij, maar ik zou qua xtc geen nintendo's aanraden. Hij bouwt zich heel raar op, ik kreeg namelijk golven van misselijkheid en wazigheid en hele zware benen en dergelijke, en daarbij kwam dat ik ook nog superveel bijwerkingen had. Niet echt klemmende kaken, maar vooral een extreem droge mond. De misselijkheid en wazigheid en alles gingen uiteindeljk weg en de trip was voor de rest wel leuk, maar het begin was gewoon kut en ik begon zelfs te twijfelen of alles wel goed ging, aangezien er ook mensen dood gaan aan xtc. Als ik jou was zou ik andere kopen, mijn favoriet is green android, dat is een hele hoop effect en (relatief) weinig bijwerkingen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Bijna niets aan deze post is waar. Het is heel simpel: MDMA is MDMA is MDMA is MDMA. Behalve als je vervuilde pillen hebt. Maar dat kunnen ze allemaal zijn, dus laat ze gewoon testen en je weet precies hoeveel er in zit. En dan nogsteeds: MDMA is MDMA. :#:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Prototype » wo nov 20, 2013 9:11 pm

Ik zou gewoon halfjes pakken als je nintendo's hebt.
Heb wel eens kwartjes gedaan met nintendo's ( omdat dealer tegen mij zei dat ik beter kwartjes kon pakken ) en dat was het toch even net niet.
De mijne waren getest rond de 210mg.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » wo nov 20, 2013 9:47 pm

Haha dit is ondertussen ook alweer een jaar geleden!
neem nu inderdaad halfjes. maar 1/3 van die Nintendo was op dat moment genoeg, later wel bij gepakt maar dat terzijde
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor lemonhaze » wo nov 20, 2013 9:48 pm

Susanne schreef:Het is niet echt je vraag volgens mij, maar ik zou qua xtc geen nintendo's aanraden. Hij bouwt zich heel raar op, ik kreeg namelijk golven van misselijkheid en wazigheid en hele zware benen en dergelijke, en daarbij kwam dat ik ook nog superveel bijwerkingen had. Niet echt klemmende kaken, maar vooral een extreem droge mond. De misselijkheid en wazigheid en alles gingen uiteindeljk weg en de trip was voor de rest wel leuk, maar het begin was gewoon kut en ik begon zelfs te twijfelen of alles wel goed ging, aangezien er ook mensen dood gaan aan xtc. Als ik jou was zou ik andere kopen, mijn favoriet is green android, dat is een hele hoop effect en (relatief) weinig bijwerkingen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Wat klimtox zegt + Nintendo's zijn juist mijn favoriete haha
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: nintendo's of pure mdma ????

Berichtdoor Basshoven » do nov 21, 2013 2:33 am

snuifduif schreef:Je moet SSRI's bij je pillen nemen, dan ga je het allerhardst.
Waarschuwing, bovenstaande combinatie is levensgevaarlijk

Wil niet zeiken hoor, maar ik vind deze post echt niet om te lachen... Voor het zelfde geld komt hier iemand die er echt niks vanaf weet en denkt 'ie dat SSRI's een aanvulling op de high zijn.

Er zijn namelijk heus wel mensen die graag zien wat ze willen zien, en daardoor de woorden "dit is levensgevaarlijk" opvatten als "dit kan gevaarlijk zijn", om vervolgens "het risico te nemen" en een ongeluk begaan.

In het kader van zowel damage control als informativiteit scoort die post een 0 op 1000.
Basshoven
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner