Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oververhitting?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Oververhitting?

Berichtdoor Huggybear²³ » zo maart 13, 2011 1:33 pm

Hai, ik ben nog een beginner wat betreft MDMA. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd. De eerste 3 de keren was heerlijk, ik voelde me zalig, maar om nou te zeggen dat ik hard ging zou ik niet willen zeggen. De vierde keer nam ik echter een pil getest op 180 miligram (Ik ben een gozer van maar 60kg). Ik begon me zalig te voelen en hij klapte opeens in als een bom. Ik kreeg het binnen een paar seconden ineens HEEL warm, ik werd heel slap en ik baadde binnen 10 seconden in het zweet, dus ik moest even frisse lucht halen in de lounge bij het feest. Na een paar minuten hield dit totaal verslapte en warme gevoel weer op en kon ik weer verder feesten.
Ik wist niet of deze 2 minuten nou wel goed waren of niet.... Zat ik tegen oververhitting aan of hoort dit bij het effect. Was de dosis te hoog/gevaarlijk of kan dit niet al te veel kwaad?

Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....

~Huggybear

PS: Ik plaats binnenkort nog wel een reportje.
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Oververhitting?

Berichtdoor taeknic » zo maart 13, 2011 2:31 pm

Huggybear schreef:Hai, ik ben nog een beginner wat betreft MDMA. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd. De eerste 3 de keren was heerlijk, ik voelde me zalig, maar om nou te zeggen dat ik hard ging zou ik niet willen zeggen. De vierde keer nam ik echter een pil getest op 180 miligram (Ik ben een gozer van maar 60kg). Ik begon me zalig te voelen en hij klapte opeens in als een bom. Ik kreeg het binnen een paar seconden ineens HEEL warm, ik werd heel slap en ik baadde binnen 10 seconden in het zweet, dus ik moest even frisse lucht halen in de lounge bij het feest. Na een paar minuten hield dit totaal verslapte en warme gevoel weer op en kon ik weer verder feesten.
Ik wist niet of deze 2 minuten nou wel goed waren of niet.... Zat ik tegen oververhitting aan of hoort dit bij het effect. Was de dosis te hoog/gevaarlijk of kan dit niet al te veel kwaad?

Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....

~Huggybear

PS: Ik plaats binnenkort nog wel een reportje.


Ik denk niet dat je je hier heel erg zorgen over hoeft te maken, zorg gewoon dat er mogelijkheid tot verkoeling is, ik ben zelf ook maar 65kg, en als ik dat soort hoeveelheden er in 1 keer in gooi voel ik hem ook altijd aardig hard inslaan, soms ook icm de nodige warmte door mijn lichaam.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Oververhitting?

Berichtdoor kotaku » zo maart 13, 2011 2:36 pm

Het was misschien verstandiger geweest om eerst een halfje te nemen en als die ingekickt is de tweede helft te nemen.
Dan komt het effect wat rustiger opzetten is mijn waarneming geweest en dan voelt het wat fijner aan.
180mg is behoorlijk wat om er in 1 keer in te gooien.
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Oververhitting?

Berichtdoor Langeman » zo maart 13, 2011 7:35 pm

Huggybear schreef:Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....

Als je niet wil horen hoe het echt zit dan moet je ook geen vraag stellen...., hoge dosis, warmte en hersenschade zijn namelijk aan elkaar gelinkt. Boven de 2 mg per kg lichaamsgewicht nemen de risico's toe
Spoiler! :
Risico's op -jaja- hersenschade
Hierbij schijnt het zo te zijn dat warmte gerelateerd wordt aan verhoogde schade. Hoe warmer hoe groter de kans op schade. Verkoeling zoeken was dus geen slecht idee. De volgende keer wat lager doseren is evenmin een slecht idee.
Langeman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:10 am

Re: Oververhitting?

Berichtdoor Huggybear²³ » zo maart 13, 2011 9:26 pm

Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik de volgende keer iets minder sterke snacks zal proberen te regelen.

Langeman schreef:
Huggybear schreef:Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....

Als je niet wil horen hoe het echt zit dan moet je ook geen vraag stellen...., hoge dosis, warmte en hersenschade zijn namelijk aan elkaar gelinkt. Boven de 2 mg per kg lichaamsgewicht nemen de risico's toe. Hierbij schijnt het zo te zijn dat warmte gerelateerd wordt aan verhoogde schade. Hoe warmer hoe groter de kans op schade. Verkoeling zoeken was dus geen slecht idee. De volgende keer wat lager doseren is evenmin een slecht idee.


Wat betreft die hersenschade: Ik weet dat MDMA slecht voor je hersenen is en hogere doseringen nóg slechter voor je hersenen zijn. Daarom vroeg ik ook om geen antwoorden over hersenschade. En ik vraag me af of 2 minuten een hoge temperatuur hebben echt zo'n groot effect zal hebben.....
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Oververhitting?

Berichtdoor kotaku » ma maart 14, 2011 2:20 am

Ze hoeven dus in principe niet echt minder sterk te zijn, als je dan maar een halfje eraf bijt, dat scheelt al een hoop;)

maar wel verstandig om minder sterkere te nemen natuurlijk :beer:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Oververhitting?

Berichtdoor k00k » wo maart 16, 2011 3:02 pm

Dat zijn bij mij vrijwel altijd de effecten die ik ervaar als mijn pilletje inslaat. En dan zit ik onder of op 1,5mg p/kg
Done: Speed, Cocaïne, XTC, MDMA, Wiet, Hasj, Lachgas
k00k
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do maart 03, 2011 12:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron