Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oververhitting?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Oververhitting?

Berichtdoor Huggybear²³ » zo maart 13, 2011 1:33 pm

Hai, ik ben nog een beginner wat betreft MDMA. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd. De eerste 3 de keren was heerlijk, ik voelde me zalig, maar om nou te zeggen dat ik hard ging zou ik niet willen zeggen. De vierde keer nam ik echter een pil getest op 180 miligram (Ik ben een gozer van maar 60kg). Ik begon me zalig te voelen en hij klapte opeens in als een bom. Ik kreeg het binnen een paar seconden ineens HEEL warm, ik werd heel slap en ik baadde binnen 10 seconden in het zweet, dus ik moest even frisse lucht halen in de lounge bij het feest. Na een paar minuten hield dit totaal verslapte en warme gevoel weer op en kon ik weer verder feesten.
Ik wist niet of deze 2 minuten nou wel goed waren of niet.... Zat ik tegen oververhitting aan of hoort dit bij het effect. Was de dosis te hoog/gevaarlijk of kan dit niet al te veel kwaad?

Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....

~Huggybear

PS: Ik plaats binnenkort nog wel een reportje.
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Oververhitting?

Berichtdoor taeknic » zo maart 13, 2011 2:31 pm