Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

paar vragen MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

paar vragen MDMA

Berichtdoor WaarZijnWe » di dec 08, 2015 3:41 am

Hallo allemaal, ik heb nog even een aantal vragen wat MDMA betreft;

- Bij orale inname, is er dan verschil of je een bommetje maakt of gewoon je dosis kristal in 1x weglikt? Mij lijkt het van niet maar heb wel eens wat anders gelezen/gehoord

- Is er, uitgaande van een zuiver product, helemaal geen verschil tussen xtc of mdma? Niet kwa uitwerking, langere werkingsduur, meer energie etc etc. Ik weet dat er geen verschil tussen zou hoort te zitten maar sommige mensen zeggen "jaa M is meer spacey, xtc heb ik meer last van kaken bla bla" of is dit allemaal placebo?

- Op oud&nieuw ben ik dus van plan om aan de mdma te gaan (derde keer) en ik snap dat de werkingsduur zo'n 4 uur is dus ik zal niet gaan bijnemen aangezien dat toch niet werkt. Ik weet dat het wat slechter voor je gezondheid is maar zou 4FA of speed na ongeveer 3 uur je nog wat langer kunnen laten gaan of heeft dit ook bijna geen effect meer? (ik kan niet aan 2c-d komen)

Mvg en alvast bedankt! :rock:
"Paas me een sleutelbos"
Avatar gebruiker
WaarZijnWe
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: wo nov 25, 2015 5:04 pm

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor Partypipo » di dec 08, 2015 3:57 am

4fa of speed verlengt niets aan de mdma love feelings.
Wel energie maar dan met heel veel onnodige hersenschade.
Als het je voornamelijk om de energie gaat dan zou ik geen mdma nemen masr juist speed of 4fa ofzo
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor FRESH » di dec 08, 2015 9:53 am

Partypipo schreef:4fa of speed verlengt niets aan de mdma love feelings.
Wel energie


Dit klopt. Je kan de totale werkingsduur misschien iets verlengen, maar op zich is dat de moeite niet en al helemaal niet als je de extra hersenschade hierbij meerekent.

Kun je wel aan ketamine komen? Soms neem ik wel eens een heel klein puntje ket en dan merk ik dat het love gevoel ineens terugkomt.
FRESH
Offline
 

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor Partypipo » di dec 08, 2015 1:20 pm

Oh ja, en 2c-d is juist super makkelijk aan te komen.
Hola signor, 2c-d. Si, Si. En het ligt op je deurmat vanuit de vendor. Je hoeft de deur niet uit en met vage en onbekende mensen in een donker steegje af te spreken, waarbij je hoopt inderdaad je drugs te krijgen en niet gewoon beroofd en verkracht te worden.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor FRESH » di dec 08, 2015 1:21 pm

Hahaha jij maakt het wel dramatisch zeg :p
FRESH
Offline
 

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor Perry » di dec 08, 2015 1:46 pm

Partypipo schreef:Je hoeft de deur niet uit en met vage en onbekende mensen in een donker steegje af te spreken, waarbij je hoopt inderdaad je drugs te krijgen en niet gewoon beroofd en verkracht te worden.

Dit heb ik nog maar 3 keer gehad joh. En ik genoot er zelf lekker van mee
:smokin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor Partypipo » di dec 08, 2015 2:08 pm

FRESH schreef:Hahaha jij maakt het wel dramatisch zeg :p

Ik ben te para om drugs van de reguliere dealers te kopen.
Als vrienden inkopen, koop ik mee in.
Of ik bestel bij dealers die per post bezorgen.
Of ik haal bij bevriende mensen die toevallig ook dealen.

Maar die donkere steegjes, bij onbekenden in een auto stappen en een rondje rijden terwijl er twee of drie van die gasten in je nek staan te hijgen is niet echt mijn ding.
Ik laat mijn dure telefoon ook thuis dan, mijn portemonnee en neem alleen het geld mee wat ik afgesproken had te betalen. Dan kan je wel alsnog beroofd worden, maar niet van al je geld en pasjes en id kaart enzovoorts. Ik ben echt veel te para, hahahahaha.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor FRESH » di dec 08, 2015 2:15 pm

Partypipo schreef:Maar die donkere steegjes, bij onbekenden in een auto stappen en een rondje rijden terwijl er twee of drie van die gasten in je nek staan te hijgen is niet echt mijn ding.
Ik laat mijn dure telefoon ook thuis dan, mijn portemonnee en neem alleen het geld mee wat ik afgesproken had te betalen. Dan kan je wel alsnog beroofd worden, maar niet van al je geld en pasjes en id kaart enzovoorts. Ik ben echt veel te para, hahahahaha.


Kan geen kwaad dat je dat bent. Vind het juist goed, behoed te zijn voor dingen.
FRESH
Offline
 

Re: paar vragen MDMA

Berichtdoor WaarZijnWe » di dec 08, 2015 6:53 pm

Partypipo schreef:Oh ja, en 2c-d is juist super makkelijk aan te komen.
Hola signor, 2c-d. Si, Si. En het ligt op je deurmat vanuit de vendor. Je hoeft de deur niet uit en met vage en onbekende mensen in een donker steegje af te spreken, waarbij je hoopt inderdaad je drugs te krijgen en niet gewoon beroofd en verkracht te worden.


hahahahahahah :mrgreen: :mrgreen: je hebt me goed aan het lachen gemaakt xD

"hola signor, 2c-d. Si, Si."
"Paas me een sleutelbos"
Avatar gebruiker
WaarZijnWe
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: wo nov 25, 2015 5:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner