Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Permanente schade?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Permanente schade?

Berichtdoor Blossom » do jan 26, 2017 11:25 am

Hi allen, ik ben redelijk nieuw met drugs en ik schrik een beetje van de frequentie xtc die ik dit jaar heb genomen. In de zomer vorig jaar heb ik mijn eerste pilletje genomen en sindsdien veel feestjes gehad. Hoewel ik op veel feestjes als enige braaf ervan af bleef zijn er ook veel geweest waar ik wel gezellig meedeed.

Heb voor mezelf de keren op een rijtje gezet en in de afgelopen 9 maanden heb ik 9 keer xtc of 4f gepakt. Soms vaker achter elkaar en soms met een wat langere pauze. In ieder geval te frequent.

Kan dit al blijvende schade opleveren? Heb wat last van mijn geheugen/concentratie en ik blijf nu na de laatste keer ook wel lang in de dip hangen (nu al drie weken).

Of is het te kort om al van permanente schade te spreken en heeft het alleen een langere herstelperiode nodig nu? Mijn laatste ervaringen waren ook niet fijn. Alsof ik steeds het bewustzijn verloor..

Ik blijf er nu in ieder geval wel vanaf!
Blossom
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do jan 26, 2017 1:14 am

Re: Permanente schade?

Berichtdoor Perry » do jan 26, 2017 12:25 pm

Kan het blijvende schade opleveren? Ja. De mate waarvan is ook behoorlijk dosis afhankelijk. Mocht je dan de ernst enige inschatting willen horen, dan zou je even je leeftijd, geslacht, gewicht en dosissen+geschatte verdeling+eventuele combinaties moeten posten. Dan kunnen we je in ieder geval voorzien met een indicatie van de mate van misbruik.