Veggol schreef:Ik weet en wist dat het al op internet te bestellen was. (Alles is via internet te koop) Ging mij er meer om of het miss. gewoon ergens in een simpele winkel kon? Zou namelijk niet weten waar dat zou kunnen =]
Veggol schreef:Ik weet en wist dat het al op internet te bestellen was. (Alles is via internet te koop) Ging mij er meer om of het miss. gewoon ergens in een simpele winkel kon? Zou namelijk niet weten waar dat zou kunnen =]
Casplantje. schreef:Veggol schreef:Ik weet en wist dat het al op internet te bestellen was. (Alles is via internet te koop) Ging mij er meer om of het miss. gewoon ergens in een simpele winkel kon? Zou namelijk niet weten waar dat zou kunnen =]
Smartshop in ieder geval wel.
thepablo schreef:Veggol schreef:Ik weet en wist dat het al op internet te bestellen was. (Alles is via internet te koop) Ging mij er meer om of het miss. gewoon ergens in een simpele winkel kon? Zou namelijk niet weten waar dat zou kunnen =]
In leiden heb je de 1 euro winkel
daar kan je voor 1 euro stuk of 50 kopen
kenobi schreef:Gewoon op een donkere droge plek bewaren. is niet eens een zakje voor nodig ofzo. Pillen blijven zowieso heel lang goed, hiervoor geld het spreekwoord:
''wat in het vat zit, verzuurt niet!''
Arthur King schreef:kenobi schreef:Gewoon op een donkere droge plek bewaren. is niet eens een zakje voor nodig ofzo. Pillen blijven zowieso heel lang goed, hiervoor geld het spreekwoord:
''wat in het vat zit, verzuurt niet!''
Oh slaat het dáár op!
Jules schreef:thepablo schreef:Veggol schreef:Ik weet en wist dat het al op internet te bestellen was. (Alles is via internet te koop) Ging mij er meer om of het miss. gewoon ergens in een simpele winkel kon? Zou namelijk niet weten waar dat zou kunnen =]
In leiden heb je de 1 euro winkel
daar kan je voor 1 euro stuk of 50 kopen
Waar zit die?
snuifduif schreef:Mijn drugs liggen gewoon hierin![]()
snuifduif schreef:Mijn drugs liggen gewoon hierin![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast