Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:In België kan je tegenwoordig ook gewoon je pillen laten testen. Wij weten niet wat er in je pil zit tot je dat doet. Al neem je een tiende van die pil, als er echt vage zooi in zit ga je er net zo snel dood van als wanneer je de hele pil neemt.
Hoe vaak neem je pillen als ik vragen mag?
ParadijsVogel schreef:Je hebt 3 green androids en die zijn op, daar kan ik niet echt aan afleiden hoe vaak je het doet, maar alleen hoe vaak je het gedaan hebt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Testen is ook geen optie aangezien het 3 verschillende pillen zijn en de ene helemaal niks zegt over de andere. Mijn persoonlijke regel op feestjes is dat ik de pillen vertrouw als ze van iemand komen die duidelijk onder invloed is en plezier heeft. Ik zou het denk ik wel vertrouwen...
Dit ben ik natuurlijk en het is zeker niet 100% veilig!
Einstein schreef: (al is dan alsnog het belangrijkste gevolg dat je een paar heel onplezante uren tegemoet gaat).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
MDMArvin schreef:De kans is heeel klein dat je verkeerde pillen hebt. Ik zal beginnen met een kwartje als je het echt niet vertrouwd en NIET bijnemen als je niets voelt.
derocker schreef:
Waarom niet meer bijnemen dan? Omdat dat wijst op andere stoffen dan MDMA?
Heb vorige keer ook een kwart van een android genomen en daar voelde ik ook amper iets van... ik heb redelijk veel nodig om iets te voelen. Ben ook een bodybuilder dus weeg redelijk veel.
Fred Flinstone schreef:derocker schreef:
Heb vorige keer ook een kwart van een android genomen en daar voelde ik ook amper iets van... ik heb redelijk veel nodig om iets te voelen. Ben ook een bodybuilder dus weeg redelijk veel.
drugs zoals 6apb kunnen tot wel 3 uur na inname inslaan, als je dan denk dat je met een xtc pilletje maken hebt en na 2uur denkt: "ik voel nog niks, ik neem er nog een" kan dat je best duur komen te staan
nou is 6apb niet iets waarvoor je bang hoeft te zijn, eerder mCPP ofzo maar weet niet precies na hoelang dat inslaat
Ik zou gewoon een halfje nemen, anderhalf/twee uur wachten en dan misschien een kwartje erbij
Als je een uur na dat je dat kwartje hebt ingenomen nog niks voelt (2 en een half/3 uur na eerste inname), stoppen met die rotzooi
Fred Flinstone schreef:derocker schreef:
drugs zoals 6apb kunnen tot wel 3 uur na inname inslaan, als je dan denk dat je met een xtc pilletje maken hebt en na 2uur denkt: "ik voel nog niks, ik neem er nog een" kan dat je best duur komen te staan
nou is 6apb niet iets waarvoor je bang hoeft te zijn, eerder mCPP ofzo maar weet niet precies na hoelang dat inslaat
Ik zou gewoon een halfje nemen, anderhalf/twee uur wachten en dan misschien een kwartje erbij
Als je een uur na dat je dat kwartje hebt ingenomen nog niks voelt (2 en een half/3 uur na eerste inname), stoppen met die rotzooi
ben je nog niet jarig
Gele Banaan schreef:je weet het dus pas nadat het kwartje valt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten