Exceptional Insight schreef:Waarom?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
snuifduif schreef:We moeten een collectors meet organiseren waar iedereen met mappen pillen komt en ze kan gaan ruilen
Tomzeur schreef:Haha, moet jij nodig zeggen. Met je tas.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Haha, moet jij nodig zeggen. Met je tas.
Ik verzamel geen stomme dingen. Naast praktische shit, zitten er alleen dingen in die waardevol voor mij zijn.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tisjeboy schreef:Als ik pillen zou verzamelen zou het dan niet het doel missen waarvoor ik ze koop? Namelijk: gebruik.
MDMC schreef:Tisjeboy schreef:Als ik pillen zou verzamelen zou het dan niet het doel missen waarvoor ik ze koop? Namelijk: gebruik.
Daar heb ik in het eind dus ook altijd last van... Maar ik snap wat de TS bedoeld het is grappig om een mooie lijst te hebben met 100 pillen. Een tijdje terug kan ik mij nog herinneren dat iemand zijn collectie was gestolen! Dat heeft nog het landelijk nieuws gehaald, vanwege de dodelijke batches die er tussen zaten.
Edit: hebbes, http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... stolen.htm
Tomzeur schreef:Ik hou niet zo van het woord relatief maar nu gebruik ik het even.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Ik hou niet zo van het woord relatief maar nu gebruik ik het even.
Is hier ook niet van toepassing. Ik verzamel immers niets specifieks.
Tomzeur schreef:Ik vind pillen even specifiek als een luier of een boeddhabeeldje.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Ik vind pillen even specifiek als een luier of een boeddhabeeldje.
Ik heb 1 luier en 1 Boeddha beeldje. Hoe is dat vergelijkbaar met het verzamelen van drugs?
MDMC schreef:Koop of krijg nog een boeddha beeldje en voor je het weet staat je hele huis vol. Zo ongeveer?
snuifduif schreef:Ik vind het gewoon leuk om te doen. Allemaal in zo'n map stoppen voor muntenverzamelaars en dan af en toe doorbladeren en naar al die orginele (en minder orginele) ontwerpen kijken.
Exceptional Insight schreef:MDMC schreef:Koop of krijg nog een boeddha beeldje en voor je het weet staat je hele huis vol. Zo ongeveer?
Ik mag dan labiel zijn met obsessieve neigingen. Dit valt daar niet onder. Dat ene beeldje blijft speciaal en goes wherever I go.
Tomzeur schreef:Hij 1 mitsubishi en 1 opel.
Ik, ik, ik. Ik doe dit en dat is een beetje anders dan wat een ander doet en daarom snap ik het niet.
Exceptional Insight schreef:Waarom?
MDMC schreef:Geldt dit ook voor die luier??
MDMC schreef:http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuwsartikel/444831/Collectie-2400-XTCpillen-gestolen.htm
De pillen zijn niet gemerkt of voorzien van logo's.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tisjeboy schreef:Als ik pillen zou verzamelen zou het dan niet het doel missen waarvoor ik ze koop? Namelijk: gebruik.
The_Upsetter schreef:Tisjeboy schreef:Als ik pillen zou verzamelen zou het dan niet het doel missen waarvoor ik ze koop? Namelijk: gebruik.
Je kunt ze toch ook kopen met het doel om zoveel mogelijk verschillende pillen te verzamelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten