Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

PMMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

PMMA?

Berichtdoor muz1k » zo jun 26, 2011 2:29 pm

Gisteren ben ik op Awakenings Festival even lekker los gegaan. Ik opende in de bus met een half buisje GHB, om niet helemaal nuchter op Awake te staan.

Rond half 4 gooide ik mijn eerste pilletje erin, deze was niet getest en het waren roze hartjes (redelijk platte pilletjes)

Om kwart over 4 merkte ik compleet nog niks, ook geen klamme handjes wat ik soms nog steeds heb voordat hij inslaat.

Om half 5 gooide ik er een halve paarse triforce in, (normaal zou ik er een hele ingooien, maar aangezien ik niet wist of er nog iets in dat andere pilletje zou zitten, heb ik toch maar een halve gedaan). Ik had bijna niks gegeten die dag, dus ik wist dat het snel zou moeten inslaan.

Al kort na die triforce begon ik nu wel die typische MDMA beginsels te krijgen. Ook begon ik vlagen te krijgen van misselijkheid, en ik de massa voelde ik mij veel te veel op elkaar gedrukt. Rond ongeveer 5 uur werd het mij allemaal iets teveel van het goede en ben ik even op de tribune gaan zitten. Ik kreeg het een beetje benauwd en werd misselijk. Wat mij opviel was dat het erg in vlagen kwam. Soms voelde ik mij heel chill (door de MDMA) en dan in 1x een misselijkheid, trillend beeld en benauwdheid. Vooral het trillende beeld was niet zo fijn... want dat wekte erge misselijkheid op.

Iemand enig idee wat er in dat eerste pilletje heeft kunnen zitten?
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: PMMA?

Berichtdoor Veggol » zo jun 26, 2011 2:51 pm

Ik heb iig geen idee, maar wat ik me wel afvraag: "Waarom gooide er niet gewoon een tri-force erin?" En gooi je iets onbekends in je lichaam? :conf:
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: PMMA?

Berichtdoor muz1k » zo jun 26, 2011 2:54 pm

Ik had nog maar 2 triforce terwijl ik had 8 van die roze hartjes bij me had en aangezien ik verwachte dat ze niet te sterk waren, ben ik met deze begonnen, had ze van een vriend die wel goed te vertrouwen is. Ik heb het hem zelf laten weten en hij schrok er een beetje van.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: PMMA?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo jun 26, 2011 3:34 pm

Dit zouden ook goed MDMA-verschijnselen kunnen zijn. Ik denk dat niemand het je kan zeggen behalve het testcentrum.

En zijn 2 sterke pillen niet genoeg voor een feest? Moet je er dan nog 8 extra meenemen? Dan zou ik even een pauze overwegen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PMMA?

Berichtdoor Frog » zo jun 26, 2011 3:50 pm

MCCP word je meestal ook misselijk en beroerder van, maar zou je er ook meer van kunnen halucineren, maar wat TOMZ ook al zegt, laten testen.
Als je ze nog hebt kan je dat alsnog doen he, dan heb je zekerheid.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: PMMA?

Berichtdoor muz1k » zo jun 26, 2011 4:05 pm

Ik ben nog nooit zo misselijk geweest, terwijl ik al redelijk wat MDMA heb gebruikt, maar ik ga ze komende donderdag laten testen.

Ik laat het jullie weten.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: PMMA?

Berichtdoor Tripper » zo jun 26, 2011 4:10 pm

TomBeZeur schreef:Dit zouden ook goed MDMA-verschijnselen kunnen zijn. Ik denk dat niemand het je kan zeggen behalve het testcentrum.

En zijn 2 sterke pillen niet genoeg voor een feest? Moet je er dan nog 8 extra meenemen? Dan zou ik even een pauze overwegen.

8 pillen is idd veel te veel.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: PMMA?

Berichtdoor muz1k » zo jun 26, 2011 4:16 pm

TomBeZeur schreef:Dit zouden ook goed MDMA-verschijnselen kunnen zijn. Ik denk dat niemand het je kan zeggen behalve het testcentrum.

En zijn 2 sterke pillen niet genoeg voor een feest? Moet je er dan nog 8 extra meenemen? Dan zou ik even een pauze overwegen.


Ja ik moest nog voor iemand meenemen maar die ben ik uiteindelijk niet meer tegengekomen op het feest zelf en mijn mobiel was eigenlijk vrij snel leeg. Ik heb er uiteindelijk ook maar 1 gebruikt, toen ben ik overgegaan op de triforce waar ik nu nog een halfje van heb.

Dus totaal 1,5 triforce en 1 roze hartje.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

PMMA?

Berichtdoor muz1k » do jun 30, 2011 7:31 pm

Pilletjes zijn getest en ze waren getest op 90 mg. Blijkbaar reageerde ik voor de eerste keer er niet lekker op. Van die eerste 90 merkte ik niks maar toen ik eenmaal die extra halve (85 mg) erbij gooide toen werd ik voor een half uur even misselijk.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: PMMA?

Berichtdoor muz1k » vr jul 01, 2011 5:49 pm

Bij het testcentrum hadden ze het erover dat ik er misschien niet goed op reageerde aangezien het misschien een ander MDMA molecuul was.

Bijvoorbeeld de levo terwijl ik gewend ben aan de dextro ofzo. Heeft iemand hier meer informatie over?
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: PMMA?

Berichtdoor FuntCase » vr jul 01, 2011 6:12 pm

miss een ander zout ook? of andere bindmiddelen?
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: PMMA?

Berichtdoor Einstein » za jul 02, 2011 1:00 pm

Het is nogal een truc om levo- en dextro-MDMA uit elkaar te halen, geloof ik, lijkt me sterk dat de illegale MDMA-labo'tjes daar de moeite voor nemen. Het zou in principe wel kunnen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PMMA?

Berichtdoor DDeeJay » ma jul 04, 2011 4:21 am

lijkt me eerder op MCpp dan PMMA

heb het zelf ook namelijk is voorgehad op troep-pillen
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: PMMA?

Berichtdoor Natalie » vr jul 29, 2011 5:18 pm

Klopt, de paarse triforce pillen zijn een van de weinige 'dex MDMA' pillen.
Natalie
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr jul 29, 2011 5:17 pm

Re: PMMA?

Berichtdoor muz1k » vr jul 29, 2011 7:23 pm

Natalie schreef:Klopt, de paarse triforce pillen zijn een van de weinige 'dex MDMA' pillen.


?
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner