hallooo allemaal,,
afgelopen zaterdag weer xtc gepakt
(tijd er tussen was 6 weken)
nu had ik een hele q dance tot me genomen, (lege maag) sochtends om 9 uur wat gegeten en daarna niet veel meer, sinaasappelsapje op het station en een broodje maar na 11 uur niks meer gegeten. 5 uur 's middags neem ik hem in.
17:30- hij slaat in, als een bom , zit een unity bijsluiter te lezen en ineens vervagen de letters etc, draai me even om op het bankje voor het geval ik moet kotsen, (niet gebeurt)
tien minuten later alles wel weer prima, maar wel een raar vaag gevoel. langzaam kauwen mt mn kaken, beetje sloom wandelen. gewoon echt vaag.
toen ben ik ongeveer 2 uur beetje wezen stampen, en daarna nam het effect eigenlijk in rap tempo af, ookal nam ik toen nog 2 halfjes bij.
serotonine op?
daarna dus nog bijgenomen, maar werd alleen een beetje vaag, verder niet echt opgepept of iets dergelijks! beetje loom, praten met mensen, spacen..
al met al vond ik het een beetje een rare ervaring, het was mn 4de keer kan het mss liggen dat ik een te hoge dosis heb genomen? (77-78kg) met q dance pillen, zit ik dus tegen de 2mg per kg, of nog iets erboven.
echt lekker losgaan zat er dus niet in, omdat ik gewoon een beetje vaag aant spacen was , opzich wel leuke ervaring maar ga liever tog gewoon hard
heel verhaal, maar herkent iemand dit? of doe ik iets fout?
meer eten? serotonine verhogende kuur? minder nemen?
help me out