"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
TomBeZeur schreef:Is er wel eens een filmpje van je gemaakt wat je later hebt teruggezien?
Vinz schreef:TomBeZeur schreef:Is er wel eens een filmpje van je gemaakt wat je later hebt teruggezien?
Dat soort bewijsmateriaal moet je altijd snel zien te verwijderen, voordat het op internet beland. Dat is volgens mij ook hetgeen wat je probeert te zeggen denk ik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Vinz schreef:Mijn indicatie was ook dat het er vaag uitziet, heb je mijn vorige posts niet gelezen? Shit man ik zit weer omslachtig te doen
TomBeZeur schreef:Vinz schreef:Mijn indicatie was ook dat het er vaag uitziet, heb je mijn vorige posts niet gelezen? Shit man ik zit weer omslachtig te doen
Nee sorry vinzie. Die lees ik nu pas. Wat lijken we toch op elkaar, eerst dezelfde zonnebril en nu ook nog dezelfde mening.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
kenobi schreef:Ik zou er minder over nadenken en je eigen gewoon lekker laten gaan.
Aaltje schreef:Ik raak ook sneller in het ritme (met mdma wat minder) vooral met psychedelics.
Mijn theorie hierover is dat ik dan sneller in trance geraak, ik word dan ook sneller één met de muziek.
Sinds dat ik dat heel veel heb met psychedelics heb ik het ook in nuchtere staat, dat ik door dansen sneller in trance geraak.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten