Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ritmegevoel

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Ritmegevoel

Berichtdoor MrMDMA » za jun 25, 2011 7:20 pm

Hallo! Lees hier al een tijdje geinterreseerd mee, maar nog nooit zelf de behoefte gehad me te registreren. Maar nu was ik toch wel benieuwd naar iets. Nu ben ik een fervent gebruiker (vooral speed, en xtc behoren tot mijn favorieten), probeer het wel enigszinds in de hand te houden, maar dat terzijde...

Nu valt het mij eigenlijk toch sterk op dat mijn ritmegevoel qua dansen en bewegen etc. extreme vormen aan neemt onder invloed van xtc. Nu ben ik een hardcore liefhebber dus voor mij is het hakken.. geblazen natuurlijk^^. Maar waar ik nuchter maar een beetje houterig beweeg en voor mn gevoel niet echt in de muziek op kan gaan lukt mij dit met xtc extreem goed! De ziekste bewegingen en passen en alles op de maat. Maar ook bij een normale discotheek met bijv. house muziek merk ik dat ik veel lekkerder kan dansen en meer ritmegevoel heb. Vind dit toch wel een fijn iets... :lol:

Overigens heb ik dit juist totaal niet met speed... Speed maakt mij altijd extreem gefocust en te scherp waardoor ik me niet goed kan concentreren en er teveel impulsen zijn. Terwijl MDMA me juist in die lekkere roes brengt waarin je alleen nog maar met je gedachten aan het genieten bent :lol:

Combinatie Speed+MDMA werkt dan wel weer lekker...

Maar nu was ik nieuwsgierig of dit misschien ook bij anderen hier op het forum bekend voorkomt?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 7:39 pm

Waarschijnlijk denk je dat je dan perfect op de muziek beweegt omdat sommige angsten vervagen. Ik heb redelijk wat mensen zien dansen op MDMA, en vaak zag dit er totaal niet ritmisch maar redelijk achterlijk uit. Ik weet natuurlijk niet of dat voor jou geld, maar waarschijnlijk lijkt het alleen zo omdat je er niet zo mee bezig bent hoe het eruit ziet voor anderen en jezelf lekker laat gaan =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor MrMDMA » za jun 25, 2011 7:50 pm

Hmmm... Dat zou kunnen idd. Maar het is meer het gevoel dat de xtc mn ledematen lekker los en beweegbaar maakt als het ware. En alsof ik dan een creatieve boost krijg. Bijv bij een bepaald geluid bedenk ik dan een beweging, soort van improvisatie, terwijl dit nuchter nooit in mij op zou komen.
Laatst bijgewerkt door MrMDMA op za jun 25, 2011 8:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 7:52 pm

Je krijgt een ander perspectief omdat je waarneming veranderd door de MDMA. En ik weet wat je bedoeld, volgende keer goed opletten of je mensen ziet met grote pupillen en ze dan observeren :D
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor MrMDMA » za jun 25, 2011 7:54 pm

Haha opzich heb je ook wel gelijk. Alle sociale remmingen en schaamtes etc vallen weg natuurlijk. Heb mensen ook de raarste dingen zien doen onder invloed van xtc.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 7:55 pm

Is er wel eens een filmpje van je gemaakt wat je later hebt teruggezien?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 7:56 pm

TomBeZeur schreef:Is er wel eens een filmpje van je gemaakt wat je later hebt teruggezien?

Dat soort bewijsmateriaal moet je altijd snel zien te verwijderen, voordat het op internet beland. Dat is volgens mij ook hetgeen wat je probeert te zeggen denk ik.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 7:58 pm

Vinz schreef:
TomBeZeur schreef:Is er wel eens een filmpje van je gemaakt wat je later hebt teruggezien?

Dat soort bewijsmateriaal moet je altijd snel zien te verwijderen, voordat het op internet beland. Dat is volgens mij ook hetgeen wat je probeert te zeggen denk ik.


Nee, ik wou hem duidelijk maken dat hij misschien het gevoel heeft dat hij geniaal danst maar dat de werkelijkheid anders is. :P
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 7:59 pm

Mijn indicatie was ook dat het er vaag uitziet, heb je mijn vorige posts niet gelezen? Shit man ik zit weer omslachtig te doen 8-)
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor MrMDMA » za jun 25, 2011 8:02 pm

Nou dat van geniaal dansen is overdreven hoor... :lol:

Maar meer dat ik in nuchtere toestand totaal a-ritmisch ben. En dan met xtc in de muziek opga en beweeg en het ritme blijft volgen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 8:15 pm

Dat lijkt alleen maar zo =P
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 8:16 pm

Vinz schreef:Mijn indicatie was ook dat het er vaag uitziet, heb je mijn vorige posts niet gelezen? Shit man ik zit weer omslachtig te doen 8-)


Nee sorry vinzie. Die lees ik nu pas. 8-) Wat lijken we toch op elkaar, eerst dezelfde zonnebril en nu ook nog dezelfde mening. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 8:19 pm

TomBeZeur schreef:
Vinz schreef:Mijn indicatie was ook dat het er vaag uitziet, heb je mijn vorige posts niet gelezen? Shit man ik zit weer omslachtig te doen 8-)


Nee sorry vinzie. Die lees ik nu pas. 8-) Wat lijken we toch op elkaar, eerst dezelfde zonnebril en nu ook nog dezelfde mening. 8-)

Behalve dat jou Jershey Shore gehalte wat hoger ligt 8-)
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za jun 25, 2011 8:21 pm

Valt hartstikke mee. Ik ben gewoon een nette accountant in opleiding die zich aan professionele etiquette- en gedragsregels dient te houden. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Vinz » za jun 25, 2011 8:22 pm

Terug ontopic.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Hi-Hat » zo jun 26, 2011 8:18 pm

Ik heb vaak genoeg mensen op MDMA zien dansen toen ik nuchter was. Ik vind dat mensen op MDMA meestal heel tof dansen. En ik zelf heb inderdaad ook dat 't lekker gaat er op. Mensen op M= :love:
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor verneukeratief » zo jun 26, 2011 9:01 pm

ktsjing ktsjing omnomnomnom omnomnomnom woesjjjjjjjjjjj
enzovoort... :beer:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor duplicity » zo jun 26, 2011 9:59 pm

Ja dat zit dus enkel tussen je oren :p
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor muz1k » zo jun 26, 2011 10:09 pm

Sowieso heb ik altijd een vrij goed ritmegevoel, ben ook producer/dj 8-)

Vaak als ik lekker wat GHB opheb sluit ik mijn oogjes en ga ik heerlijk in de muziek op. Mijn moves zijn dan helemaal passend maar minder explosief, eerder zweverig.

Vaak met MDMA kloppen mijn moves gewoon, en dit voelt niet alleen voor mij zo aan. Ik kan het niet heel erg goed uitleggen maar hier gaat hij dan.

Als ik aan het dansen ben, nuchter, dan dans ik meer op de muziek. Ik zit op de kicks en de claps/snares. Maar als in aan de MDMA/speed zit, dan klik ik echt in de claps en snares.

Mensen komen daadwerkelijk ook echt naar mij toe om te zeggen dat ik lekker dans. Vaak dans ik hier wel wat explosiever en harder op.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor kenobi » vr jul 01, 2011 5:20 pm

Ik zou er minder over nadenken en je eigen gewoon lekker laten gaan. :love:
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Aaltje » vr jul 01, 2011 5:36 pm

Ik raak ook sneller in het ritme (met mdma wat minder) vooral met psychedelics.
Mijn theorie hierover is dat ik dan sneller in trance geraak, ik word dan ook sneller één met de muziek.

Sinds dat ik dat heel veel heb met psychedelics heb ik het ook in nuchtere staat, dat ik door dansen sneller in trance geraak.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Oppepper » za jul 02, 2011 7:42 am

kenobi schreef:Ik zou er minder over nadenken en je eigen gewoon lekker laten gaan. :love:

:love:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Koekert » za jul 02, 2011 10:34 am

Met speed en mdma kun je volgens mij beter dansen omdat je je gewoon helemaal laat gaan. En ook heb je genoeg energie om alles goed uit te voeren.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Dakkie » za jul 02, 2011 2:10 pm

Ik kende een meid die weleens xtc gebruikte als ze uitging, en alleen dan 'kon' ze dansen. Het was natuurlijk meer dat ze normaal niet durfde maar als ze had gebruikt gingen haar heupen vanzelf op de muziek bewegen zei ze.

Zelf voel ik me ook meer verbonden met de muziek. Ik kan normaal redelijk goed dansen, maar met pep of xtc op gaat het inderdaad meer vanzelf ofzo. Heb ook weleens een filmpje teruggezien en dat viel niets tegen ;)
Maar ik heb met pep juist ook weleens (een enkele keer) gehad dat ik het ritme niet goed kon krijgen en me erg moest concentreren en toen werd het alleen erger... Maar ja, boeie :rock:
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor J&G » za jul 02, 2011 4:53 pm

Ik was eens op een feestje echt stevig aan het dansen op het podium. De mensen eens laten zien hoe je dat doet en kon me nog vaag herinneren dat een maat me was aan het filmen.

Even later zie ik op een gsm een kerel op het podium gewoon strak wat meedoen op de muziek :mrgreen:
Avatar gebruiker
J&G
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di maart 08, 2011 6:29 pm
Woonplaats: Limburg

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor kenobi » zo jul 03, 2011 3:39 pm

Ik heb een rare ervaring gehad tijdens thunderdome 2007, ik wist toen plots niet meer hoe ik moest hakken .... was echt heel raar.
Had alleen alcohol op...was het echt gewoon even kwijt....moest er zelf wel om lachen :lol:
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: Ritmegevoel

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 6:26 am

Aaltje schreef:Ik raak ook sneller in het ritme (met mdma wat minder) vooral met psychedelics.
Mijn theorie hierover is dat ik dan sneller in trance geraak, ik word dan ook sneller één met de muziek.

Sinds dat ik dat heel veel heb met psychedelics heb ik het ook in nuchtere staat, dat ik door dansen sneller in trance geraak.

Dat zei ik destijds.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am


Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner