Goeiedag!
Nu ik al een halfjaar geen Xtc meer gebruikt heb, komt de volgende sessie toch wel weer eens piepen.
Het is gepland in april, op een groot en goed feest, waar ik niets van wil missen.
Nu heb ik eens een vraagje.
Als ik begin met x begin ik meestal al vrij vroeg, en ga door tot het einde van het feestje. Ik gebruik dan meestal 1-1,5 pil max(van gemiddeld 180mg)
Nu gebeurt het wel eens dat ik tegen de ochtend zo hard naar de klote ben, dat alles wat er op het feestje gebeurt mij gewoon voorbij gaat.
Ik voel me dan misschien wel prettig, maar ben vooral wazig en moe. Achteraf gezien is het soms wel spijtig omdat ik zo leuke momenten van het feestje mis.
Nu vroeg ik me af of er iets is waardoor ik s'ochtends iets helderder blijf, ik zou dit feestje niet graag willen verpesten.
Zelf dacht ik al aan speed of 4FMP, in lage doseringen, maar heb vernomen dat dat in combinatie met x nogal neurotoxisch is. Of valt dat in kleine doseringen goed mee?
Wat is jullie ervaring hiermee? Of hoe kunnen jullie blijven doorgaan met enkel x op?