Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

slaperig/moe van xtc

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » za apr 01, 2017 2:16 am

ik heb 2maanden geleden voor de eerste keer xtc genomen met 3 vrienden (persoon 1 en 2 hebben het al meerdere malen gebruikt en voor de 3de persoon werd het de 2de keer). De pillen waren getest en zijn 240mg ( roze bluetooth ) , we begonnen op kwartjes. bij 1. viel die niet goed en werd niet helemaal lekker. en we voelde verder niks.

na een tijdje 2de kwartje erbij genomen ( zonder nr 1. die bleef gewoon met ons chillen zonder iets te nemen) en we voelde nog niks. op t moment dat we het 3de kwartje innamen sloeg het bij 2 en 3 erg in en zelf voelde ik me maar slaperig en moe. ze zaten maar te trillen en konden maar niet opstaan vanwege de zwakke knieen, en gingen heerlijk zeiden ze. ik wou inmiddels het liefst gaan slapen vanwege de vermoeidheid.

eergister heb ik voor de 2de keer samen met een vriend het geprobeerd. ik had 1 dezelfde pil bij me en mn vriend meerdere aardbeitjes van 160mg die hij en mensen uit de vriendenkring meerdere malen hebben gebruikt.

we begonnen samen met een halve bluetooth dus 120mg en we voelde ons mellow en na een langeretijd maar een 2de halve genomen ( wat vanaf nu een aardbeitje is dus ). na ongeveer pakembeet 30-40min voelde ik iets van energie en lichtere benen maar dat was t ook wel. toch nog even gewacht en heb ik alleen nog 3de halfje genomen aangezien mn vriend het al goed begon te voelen.

mijn vriend zat inmiddels helemaal in zijn eigen space en had geen/weinig bewustzijn van de realiteit tijdens het spacen en geen pijn. hij kneep in doorns, stukje vlees uit zn wangen gebeten, knuffelen met bosjes/struiken enz. toch op advies van een vriendin wat dextro gegeven terwijl hij de beste space van zn leven had.

Mijn gevoel zou ik omschrijven als
lichaam: energiek, veel snel praten, felle kleuren, trillende ogen
hoofd: moe, slaperig, dromerig, af en toe in mijn eigen wereld

na een paar uur maar wat jointjes zitten draaien wat overigens op een sigaret leek met wietsmaak ,en maar richting huis zijn gaan lopen. op het moment dat ik het voelde uitwerken begon ik met hallucineren en bedacht dat ik op een grote hoge brug stond (die vlak bij mijn huis is ). eenmaal boven op de brug mijn eigen wijk zag met tram banen erlangs. op het moment dat we bijna beneden aan de brug stonden was alles weg, was het een klein bruggetje, en stond ik in een parkje.
ik natuurlijk afvragen waar de hell ik nou eigenlijk ben waarop mijn vriend vroeg waar ik dan dacht waar ik was.

later vlak bij huis nog naar een tankstation gegaan om wat extra water te kopen ook nog personen zien staan bij een soort jongeren hangplek (ijzeren bushokje achtig) die er totaal niet waren. op het moment dat ik vertelde dat ik mensen zag tegen mijn vriend ging hij het ook zien.

overigens ben ik bijna 19, 170, 60kg
mijn ogen bleven ook laag en gingen niet openstaan wat bij die vriend wel gebeurde.
beide hadden er erg zin, goede sfeer/setting

1ste keer zijn we bij clubs/cafe`s geweest en de 2de keer met de tram een stukje gereist en vanaf daar door speeltuintjes/parkjes/voetbalvelden/wijken naar huis gelopen wat totaal 6:15 uur duurde.
Had het trouwens heel erg naar mijn zin.
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » za apr 01, 2017 4:43 am

Jep, XTC kan behoorlijk heftig zijn, vooral wanneer je meer dan 1.5 mg per kg lichaamsgewicht neemt.

De effecten die je beschrijft zijn niet ongewoon, het is een npormale reactie op een hoge dosis MDMA.
Houd er wel rekening mee dat zo'n hoge dosis (4mg per kilo lichaamsgewicht) niet bepaald gezond is.

Als je meer wil weten over XTC en hoe je dit verstandig gebruikt raad ik je aan om PiHKaL te lezen, een prachtig boek vol nuttige informatie.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Partypipo » za apr 01, 2017 11:30 am

Ik word altijd super moe en slaperig van mdma. Ik neem het daarom ook niet op een feest ofzo, maar thuis op de bank of op een festival waar ik ook op de camping slaap in de tent.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Poseidon » za apr 01, 2017 3:13 pm

Val er standaard bijna altijd van in slaap. Maar 1x lekkere rush van mdma gehad.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » ma apr 03, 2017 2:48 pm

Partypipo schreef:Ik word altijd super moe en slaperig van mdma. Ik neem het daarom ook niet op een feest ofzo, maar thuis op de bank of op een festival waar ik ook op de camping slaap in de tent.


ja precies, zo kijk ik erook naar en aangezien ik met koningsdag naar een festival ga vind ik t zelf ook niet tof om daar xtc te nemen. is er iets anders wat wel chill zou zijn op een feest voor mij? ik heb gelezen dat 4fmp goed zou kunnen zijn
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » ma apr 03, 2017 2:50 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:Jep, XTC kan behoorlijk heftig zijn, vooral wanneer je meer dan 1.5 mg per kg lichaamsgewicht neemt.

De effecten die je beschrijft zijn niet ongewoon, het is een npormale reactie op een hoge dosis MDMA.
Houd er wel rekening mee dat zo'n hoge dosis (4mg per kilo lichaamsgewicht) niet bepaald gezond is.

Als je meer wil weten over XTC en hoe je dit verstandig gebruikt raad ik je aan om PiHKaL te lezen, een prachtig boek vol nuttige informatie.


ik zal het doorlezen, verder nog enige tips met gebruik of wat ik zou kunnen gebruiken op feesten?
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Partypipo » ma apr 03, 2017 3:21 pm

Als je je liefdevol wilt blijven voelen van xtc of andere serotonine releasers zoals 4fmp zou je beter steeds minimaal 3 maanden tussen gebruik laten en ook niet meer dan 1,5 tot 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht voor een man nemen. Twee maanden geleden xtc, pas weer xtc en met koningsdag alweer 4fmp gaat je waarschijnlijk snel opbreken.

Als je van xtc slaperig wordt, dan word je waarschijnlijk van alle serotonine releasers slaperig. Ik wel in ieder geval. Speed is in dat geval beter. Meer energie en minder slopend voor je hersenen wanneer je het een keer per maand op een feestje doet ofzo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » ma apr 03, 2017 5:09 pm

Partypipo schreef:Als je je liefdevol wilt blijven voelen van xtc of andere serotonine releasers zoals 4fmp zou je beter steeds minimaal 3 maanden tussen gebruik laten en ook niet meer dan 1,5 tot 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht voor een man nemen. Twee maanden geleden xtc, pas weer xtc en met koningsdag alweer 4fmp gaat je waarschijnlijk snel opbreken.

Als je van xtc slaperig wordt, dan word je waarschijnlijk van alle serotonine releasers slaperig. Ik wel in ieder geval. Speed is in dat geval beter. Meer energie en minder slopend voor je hersenen wanneer je het een keer per maand op een feestje doet ofzo.


jaa dat begrijp ik volkomen maar het punt was meer dat de eerste keer ik eigenlijk niks voelde en dus ook 3 maanden had gerekend voor koningsdag. maar wou toch met de mindset gaan om een keertje goed lekker te zijn gegaan voordat ik naar het festval ga. ik zou kunnen overwegen om speed te doen maar het is een beetje tegen mijn principe om te snuiven.

wat zou de juiste dosis voor mij zijn voor 4fmp ter informatie. en ik neem aan dat de tolerantie meetelt van het gebruiken van xtc?
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Partypipo » ma apr 03, 2017 5:20 pm

Als je speed niet wilt snuiven, dan hoeft dat ook helemaal niet.
In een vloeitje vouwen of in een capsule gooien kan prima.

Of je nou wat gevoeld hebt of niet van de xtc zegt niets over de schade aan je serotonine axonen.
4fmp werkt ook voor een deel op serotonine, net als xtc, en zou je dus ook beter minimaal 3 maanden mee kunnen wachten.
Daarbij lijkt het bij hoger doseren (omdat je anders die serotonine rush niet voelt doordat het te kort geleden is dat je xtc gedaan hebt) een in verhouding grote kans te geven op een mega hoofdpijn of zelfs hersenbloedingen. Maar dat kunnen ook toevallig slechte verhalen zijn. Er is nog niet veel over bekend en dan ook alleen maar anekdotisch; er is nog geen of vrijwel geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dus er is niks bekend over hoe groot de gevaren zijn....
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » ma apr 03, 2017 6:35 pm

Partypipo schreef:Als je speed niet wilt snuiven, dan hoeft dat ook helemaal niet.
In een vloeitje vouwen of in een capsule gooien kan prima.

Of je nou wat gevoeld hebt of niet van de xtc zegt niets over de schade aan je serotonine axonen.
4fmp werkt ook voor een deel op serotonine, net als xtc, en zou je dus ook beter minimaal 3 maanden mee kunnen wachten.
Daarbij lijkt het bij hoger doseren (omdat je anders die serotonine rush niet voelt doordat het te kort geleden is dat je xtc gedaan hebt) een in verhouding grote kans te geven op een mega hoofdpijn of zelfs hersenbloedingen. Maar dat kunnen ook toevallig slechte verhalen zijn. Er is nog niet veel over bekend en dan ook alleen maar anekdotisch; er is nog geen of vrijwel geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dus er is niks bekend over hoe groot de gevaren zijn....


dus wat ik hieruit zou kunnen halen is:
- ik zou sws meer 4fmp moeten nuttigen dan de huidige dosis en dat dus meer risicos meebrengt
- het gewenste gevoel niet goed krijg
- het beter is om speed te doen

wat zou jij in mijn geval doen?

nou heb ik geen ervaring met speed, wat zou genoeg zijn voor het festival? we komen aan om 1 en het eindigt om 10 vanwege minderjarige vrienden ( 16+ festival )

en capsules pillen zou ik hebben meegenomen in een boterhamzakje bolletje in mn onderbroek, hoe zou ik dat moeten doen met speed of mag ik deze vraag niet stellen op het forum?

en stel ik besluit toch 4fmp te nemen. wat zou je kwa dosis hoeveelheid doen?
wil graag mijn opties bekijken en wat mij het fijnst lijkt
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Amvitamientje » ma apr 03, 2017 8:18 pm

be4all schreef:
dus wat ik hieruit zou kunnen halen is:
- ik zou sws meer 4fmp moeten nuttigen dan de huidige dosis en dat dus meer risicos meebrengt
- het gewenste gevoel niet goed krijg
- het beter is om speed te doen


Dat zegt hij totaal niet! Lees het nog eens.

En lees dit topic eens door over 4-FA.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor be4all » ma apr 03, 2017 8:44 pm

Amvitamientje schreef:
be4all schreef:
dus wat ik hieruit zou kunnen halen is:
- ik zou sws meer 4fmp moeten nuttigen dan de huidige dosis en dat dus meer risicos meebrengt
- het gewenste gevoel niet goed krijg
- het beter is om speed te doen


Dat zegt hij totaal niet! Lees het nog eens.

En lees dit topic eens door over 4-FA.


Top! dit heeft xzeker veel geholpen, ook de uitgebreide uitleg in de reactieS van hasjja.
be4all
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za apr 01, 2017 1:33 am

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma apr 03, 2017 9:17 pm

be4all schreef:
Partypipo schreef:Als je speed niet wilt snuiven, dan hoeft dat ook helemaal niet.
In een vloeitje vouwen of in een capsule gooien kan prima.

Of je nou wat gevoeld hebt of niet van de xtc zegt niets over de schade aan je serotonine axonen.
4fmp werkt ook voor een deel op serotonine, net als xtc, en zou je dus ook beter minimaal 3 maanden mee kunnen wachten.
Daarbij lijkt het bij hoger doseren (omdat je anders die serotonine rush niet voelt doordat het te kort geleden is dat je xtc gedaan hebt) een in verhouding grote kans te geven op een mega hoofdpijn of zelfs hersenbloedingen. Maar dat kunnen ook toevallig slechte verhalen zijn. Er is nog niet veel over bekend en dan ook alleen maar anekdotisch; er is nog geen of vrijwel geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dus er is niks bekend over hoe groot de gevaren zijn....


dus wat ik hieruit zou kunnen halen is:
- ik zou sws meer 4fmp moeten nuttigen dan de huidige dosis en dat dus meer risicos meebrengt
- het gewenste gevoel niet goed krijg
- het beter is om speed te doen

wat zou jij in mijn geval doen?

nou heb ik geen ervaring met speed, wat zou genoeg zijn voor het festival? we komen aan om 1 en het eindigt om 10 vanwege minderjarige vrienden ( 16+ festival )

en capsules pillen zou ik hebben meegenomen in een boterhamzakje bolletje in mn onderbroek, hoe zou ik dat moeten doen met speed of mag ik deze vraag niet stellen op het forum?

en stel ik besluit toch 4fmp te nemen. wat zou je kwa dosis hoeveelheid doen?
wil graag mijn opties bekijken en wat mij het fijnst lijkt


Als je incidenteel wat doet zou ik het echt lekker bij xtc houden. 8-) Speed is lang niet zo'n spektakel als XTC en meer voor doorgewinterde junkies. Het is gewoon een beetje oppeppend en scherp makend, dat is het. Geen super happy blij gevoel, niks. 8-)

De risico's van XTC zijn ook veel beter bekend als van 4 FMP omdat het al 30 jaar lang wijd en breed gebruikt en onderzocht is, en het gevoel is (voor mensen die het niet vaak gebruiken die ik ken zonder uitzondering) veel overweldigender dan 4 FMP. 8-)

De dingen die je beschrijft in je openings topic zijn gewoon tekenen van dat je een beetje ver bent gegaan. 8-) Dan krijg je precies die effecten. 8-) Is normaal op het eind van een avond. Misschien kunnen je vrienden een hogere dosis gewoon beter hebben. 8-)
Ik had het ook heel lang maar tegenwoordig neem ik 1 keer 100 Mg en 1 keer 50 Mg bij en dat maakt het veel helderder. 8-) Als je dat doet blijf je wel gewoon helder en scherp. 8-)
Het is een keuze die je maakt want zo'n dosis is als ik heel eerlijk ben misschien iets minder overweldigend, maar aan de andere kant krijg je er wel verminderde hersenschade en gewoon helderheid voor terug. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: slaperig/moe van xtc

Berichtdoor Poseidon » di apr 04, 2017 6:22 pm

zou gewoon een grammetje cocaine nemen: Gewoon af en toe een mespuntje van dat witte goud snuiven, drankie erbij en je hebt de rush van je leven.

Pep is zo 1940.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner