Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Soort Dilemma.

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Soort Dilemma.

Berichtdoor deman13 » vr mei 20, 2011 7:49 pm

Hmm, ik zit met een vraag.. Ik weeg ongeveer 75kilo en ging van een hele Canadees te hard, begrijpelijk.. Ik ben onervaren en als dat gevoel voor het eerst komt weet je het even niet waar te zoeken. Nu bij Intents heb ik de oude batch Q-dancejes, die zijn getest op 178-193 ongeveer. Ik wil zelf met een halfje beginnen.. Maar ik heb nu al een voorgevoel dat ik van een halfje weer niks ga voelen, omdat ik na een uur van een halve Canadees ook niks voelde. Ik had om 6 uur gegeten ongeveer en om 12 uur had ik hem gedropt. ik ben ook met andere mensen en ik wil niet dat zij op mij moeten letten en ik hun feest ook verpest. Van een halve Qdance, minimum genomen zou ik het moeten voelen als aanbevolen hoeveelheid. (1 mg per kg ) Tevens ben ik nog onervaren dus zou het eigenlijk goed moeten komen.

Wat denken jullie?
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor taeknic » vr mei 20, 2011 8:14 pm

jij moet je niet zo druk maken man ;-)
ga gewoon van je feest genieten en op een chill moment gooi je er een halve in, als je die voelt opkomen kun je er altijd nog een kwartje bij doen o.i.d.

je moet niet te veel piekeren over hoe je gaat spacen, dan kan het nog best wel tegenvallen.

succes
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr mei 20, 2011 8:20 pm

Normaal gesproken voel je wel iets van een halfje. Van die dosis zeker. Ik zou als onervaren iemand sowieso geen hele pakken. Komt wel goed, zoals degene boven mij zegt. Desnoods pak je een beetje bij. Maar niet te vroeg, want ik heb ook wel eens gehad dat ik na een uur nog niks voelde en dat ik bijnam en dubbel zo hard ging. Pas bijpakken als je wel iets voelt maar niet veel. Als je niks voelt is hij gewoon nog niet ingeslagen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor mehmehmeh » za mei 21, 2011 2:49 am

Gezellig, nog een Intents ganger.

Als je van een halfje niks voelt, Probeer dan 3/4, Stel dat je pil 190mg bevat, dan heb je ongeveer 140 achter je kiezen, wat zo goed als gelijk staat aan je lichaamsgewicht.

Raad je dan wel aan om het dan thuis te breken, z'n gedoe op een feest vind ik :beer:
mehmehmeh
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di maart 29, 2011 2:00 am

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za mei 21, 2011 3:00 am

mehmehmeh schreef:Gezellig, nog een Intents ganger.

Als je van een halfje niks voelt, Probeer dan 3/4, Stel dat je pil 190mg bevat, dan heb je ongeveer 140 achter je kiezen, wat zo goed als gelijk staat aan je lichaamsgewicht.

Raad je dan wel aan om het dan thuis te breken, z'n gedoe op een feest vind ik :beer:


140 mg in 1 keer is wel erg veel hoor. Ik zou het wat rustiger doen. :P
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor Frog » za mei 21, 2011 3:20 am

Halfje is meer als zat die oude batch is wel hard, ik heb een nieuwere weet nie welke tussen de 140 en 170 zit die.
heb ze nog nie op, maar wat Tomzeur zei kalm aan met een halfe je kan altijd later nog wat bijpakken.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor Veggol » za mei 21, 2011 10:38 am

Halfje moet goed zijn. Ik weeg 10 kilo meer dan jij en ik ging prima en hard op een halfje. (En ja die was getest op 165-185)
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor Tomaat » za mei 21, 2011 10:46 am

Wat hierboven al gezegd is.
En oh ja: bij mij duurt het altijd meer dan een uur eer de kristallen inslaan, terwijl dat normaal gezien een dik halfuurtje zou moeten zijn.
Iedereen is anders, bij de een gaat het sneller dan bij de ander.
Niet teveel op focussen, het komt wel!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor herejezus » za mei 21, 2011 10:50 am

popp die pillen swa, lekker trippen en je hersens verkankeren...yeah man !!
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor SjaakT » za mei 21, 2011 3:10 pm

herejezus schreef:popp die pillen swa, lekker trippen en je hersens verkankeren...yeah man !!

Knallen! :rock:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Soort Dilemma.

Berichtdoor deman13 » za mei 21, 2011 6:04 pm

Nou, dan word het rond een uurtje of 5 droppe en mocht ik nog niet echt iets voelen rond half 7 pakke we nog een kwartje bij!
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner