Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Spacen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Spacen

Berichtdoor Anton » di jul 05, 2011 10:47 pm

Hallo,

Binnenkort ga ik voor de 2e keer xtc gebruiken... Ik wil er dit keer echt van genieten end at is er de vorige keer niet van gekomen.

Het ging als volgt... Ik begon met een halve roze dollar teken.... Amper gevoel na dat... later nog maar de helft gebruikt (uurtje later). Nog amper gevoel... toen heb ik een halve oranje diamant gebruikt (zou 170mg in moeten zitten). Ook dit was een uur later... nog niet echt spacen... vervoglens deed ik nog een 3/4 oranje in m'n mik en nog steeds geen gevoel....

Dag erna vrij weinig last van m'n kaken en ook tijdens mijn trip had ik niet echt het idee dat ik kauwgom had moeten hebben of zo...


Ik vind dit vreemd... degene van wie ik de dollar heb gaat hard op een halve tot hele dollar en de mensen waarmee ik was hadden allemaal een hele oranje diamant.

Nu heb ik nog 2,5 oranje diamant en dat wil ik dus binnenkort gaan gebruiken.

Hoe raden jullie aan om het te gebruiken? 170mg zou wel teveel zijn voor een 67 a 68kilo wegend persoon... dus er moet wat gebroken worden. Maar ik denk dat ik liever gewoon direct een hele neem om het effect en mee te maken. Wat raden jullie aan? En is het mogelijk beter om een paar biertjes van te voren te nemen ? 3 a 4 en dan lekker in de space te komen of niet? Of tijdens de space wat biertjes te drinken?

Groetjes,
Anton

PS: Mijn broertje heeft weekend erna ook een oranje diamant gehad en ging van 1 ook heel erg lekker... En dat terwijl hij veel groter is en zwaarder... denk zo'n 15 kilo zwaarder of zo.
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor pillenvreter » di jul 05, 2011 11:33 pm

dus uiteindelijk heb je er 2,25 op,

er ZOU 170mg in die diamant moeten zitten zeg je, TESTEN die hap, dealers/vrienden kunne zoveel zeggen, als er echt mdma in had gezeten had je op zn minst het wel moeten kunnen voelen.
ik neem aan dat het allemaal vrij snel achter elkaar genomen is?

misschien iets mis met je serotonine receptoren?
ben je depressief?

of een of andere zeldzame aandoening/tolerantie

gr
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » di jul 05, 2011 11:51 pm

pillenvreter schreef:dus uiteindelijk heb je er 2,25 op,

er ZOU 170mg in die diamant moeten zitten zeg je, TESTEN die hap, dealers/vrienden kunne zoveel zeggen, als er echt mdma in had gezeten had je op zn minst het wel moeten kunnen voelen.
ik neem aan dat het allemaal vrij snel achter elkaar genomen is?

misschien iets mis met je serotonine receptoren?
ben je depressief?

of een of andere zeldzame aandoening/tolerantie

gr

Jep, 2,25...

En een heb ik van m'n vader. De andere heb ik bij een dealer van vrienden. Die avond hebben mijn vrienden de oranje direct genomen en ik begon met de roze dollar teken. En ik heb niet echt iets gevoeld... praten ging wel makkelijk maar dat was het enige effect.

En ja, allemaal 1 uur na elkaar. Dus halve, uur later weer halve... uur later weer een halve (oranje) en daarna 3/4 oranje dia.

En depressief ben ik absoluut niet en dat andere weet ik niet...

Ik denk dat ik volgende keer een hele pil in m'n mond doe en daarvoor misschien een paar biertejs... dat ik lekker losjes ben en daarna lekker ga. Het kan zijn dat ik gespannen was of zo... volgens mij niet maar het is mogelijk.

En tollerantie lijkt me raar, was de eerste keer...
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Aaltje » di jul 05, 2011 11:57 pm

Geen alcohol combineren met mdma.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Spacen

Berichtdoor Pacman » wo jul 06, 2011 12:36 am

Belangrijkste tip: Je moet er niet zo mee bezig zijn. Niet de hele tijd de tijd in de gaten houden en denken "voel ik het al, zou ik het nu al moeten voelen, etc". Gewoon genieten lekker dansen en doen wat je zoal doet op een feest als je geen pillen zou nemen. Je moet niet zo op zoek gaan naar het effect maar alles gewoon lekker laten gebeuren, dan komt dat gevoel vanzelf wel.

Het kan ook helpen om fris en gezond aan zo'n avond te beginnen, goed uitgeslapen, geen vette hap in je maag. Wat fruit eten kan zeker geen kwaad, allemaal bouwstoffen voor serotonine, domamine, etc.

Verder lijkt mij 170mg, voor iemand van minder dan 70kg die voor de 2e keer mdma neemt, best wel veel. Als je het in 1 keer zou nemen iig, mischien als je het verspreid over de avond kan het wel. Als ik jou was zou ik beginnen met zo rond de 80mg, en daarna nog 2x iets van 40mg ofzo. dat zou ruim voldoende moeten zijn voor de 2e keer.

Maar toch echt het belangrijkste, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat is de rede meestal als mensen om mij heen er niet zo van genieten.

oh en dan nog 1 tip wat ik zelf wel als erg fijn ervaar: Ga even stil staan, ontspan je helemaal en adem 4 keer heel diep en rustig in en uit, dat is goed voor je bloedsomloop en kan ook een kleine boost geven aan je trip.
Pacman
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do apr 28, 2011 3:25 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » wo jul 06, 2011 12:42 am

Pacman schreef:Belangrijkste tip: Je moet er niet zo mee bezig zijn. Niet de hele tijd de tijd in de gaten houden en denken "voel ik het al, zou ik het nu al moeten voelen, etc". Gewoon genieten lekker dansen en doen wat je zoal doet op een feest als je geen pillen zou nemen. Je moet niet zo op zoek gaan naar het effect maar alles gewoon lekker laten gebeuren, dan komt dat gevoel vanzelf wel.

Het kan ook helpen om fris en gezond aan zo'n avond te beginnen, goed uitgeslapen, geen vette hap in je maag. Wat fruit eten kan zeker geen kwaad, allemaal bouwstoffen voor serotonine, domamine, etc.

Verder lijkt mij 170mg, voor iemand van minder dan 70kg die voor de 2e keer mdma neemt, best wel veel. Als je het in 1 keer zou nemen iig, mischien als je het verspreid over de avond kan het wel. Als ik jou was zou ik beginnen met zo rond de 80mg, en daarna nog 2x iets van 40mg ofzo. dat zou ruim voldoende moeten zijn voor de 2e keer.

Maar toch echt het belangrijkste, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat is de rede meestal als mensen om mij heen er niet zo van genieten.


Dat kan het enige zijn wat ik zou kunnen bedenken...

en het is in de middag. Gaat gebeuren op Free festival... maar ik heb kleinere gasten dezelfde hoeveelheid zien nemen. En het klopt wel dat ik veel had gegeten... doe ik altijd voor het uitgaan omdat ik een goede bodem wil.

En intotaal heb ik meer dan 170mg gehad... ik heb denk ik rond de 300mg gehad als het niet rond de 320 - 350mg is geweest. Die nacht overigens om een uurtje of 5 a 6 gewoon geslapen. Ik begon om 9uur in de avond ervoor tot 1 uur die nacht of zo/// en dus 4 a 5 uurtjes later gewoon geslapen.

Maar ik lees ook wel eens dat mensen niet gaan als ze geen alcohol drinken... dus misschien toch wel wat drinken? ik ken mijn grenzen qua alcohol echt wel... drink aardig veel op een gewone stapavond (15 biertjes of zo) dus een paar lijkt me niet verkeerd van te voren...
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Pacman » wo jul 06, 2011 12:52 am

Anton schreef:En intotaal heb ik meer dan 170mg gehad... ik heb denk ik rond de 300mg gehad als het niet rond de 320 - 350mg is geweest. Die nacht overigens om een uurtje of 5 a 6 gewoon geslapen. Ik begon om 9uur in de avond ervoor tot 1 uur die nacht of zo/// en dus 4 a 5 uurtjes later gewoon geslapen.


Wat bedoel je precies? Je eerste mdma om 21:00 en je laatste om 01:00?
Pacman
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do apr 28, 2011 3:25 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » wo jul 06, 2011 12:58 am

Pacman schreef:
Anton schreef:En intotaal heb ik meer dan 170mg gehad... ik heb denk ik rond de 300mg gehad als het niet rond de 320 - 350mg is geweest. Die nacht overigens om een uurtje of 5 a 6 gewoon geslapen. Ik begon om 9uur in de avond ervoor tot 1 uur die nacht of zo/// en dus 4 a 5 uurtjes later gewoon geslapen.


Wat bedoel je precies? Je eerste mdma om 21:00 en je laatste om 01:00?

Jep, dat bedoel ik!
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor DDeeJay » wo jul 06, 2011 1:10 am

2 biertjes verdund je bloed en is dus minder belastend voor je hart , maar meer zou ik niet drinken want dan ga je je lever samen met de xtc en alcohol teveel belasten .

en ik vindt het maar een eigenaardig geval.... misschien inderdaad dat je teveel en te vet had gegeten maar dan nog zou je iets moeten voelen

probeer een KLEINE bodem te leggen en gebruikt dan eens?
en ZEKER niet op het gevoel wachten zoals al gezegd is(belangrijk)
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Pacman » wo jul 06, 2011 1:28 am

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je weinig zou hebben gevoeld van 300mg+ in 4 uurtjes tijd voor de eerste keer. Als ik jou was zou ik sowieso even naar een testcentrum gaan om te kijken of ze je er iets meer over je pilletje kunnen vertellen.

Als het wel zoveel is geweest, is het denk ik een combinatie van: veel hebben gegeten kort voordat je ze nam en te veel opzoek zijn naar het gevoel.

Nu al een beetje dubbele gevoelens over de volgende "tip" maar mischien past ie bij jou. 8-)
Ik weet niet of je zelf veel blowt, maar thc kan voor veel mensen het effect versterken, dit is wel risicovol voor mensen die normaal niet veel blowen omdat het dan allemaal nogal veel kan worden. Dus alleen te proberen als je echt regelmatig blowt, en goed weet wat het met je doet. Blowen icm met mdma is iig een stuk minder schadelijk/gevaarlijk voor je lichaam dan alcohol met mdma. Alcohol wordt bijna overal sterk afgeraden tijdens of voor een mdma trip, dus dat zou genoeg moeten zeggen.
Pacman
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do apr 28, 2011 3:25 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » wo jul 06, 2011 12:54 pm

Nee ik blow helemaal niet. De keren dat ik blowde kon ik figuurlijk bijna naarhet ziekenhuis omdat ik niet rook. Ik kan dus niet over mn longen roken. En ik zal volgende keer 2 biertjes drinken, niet wachten op het gevoel en niet te vet eten :D

En ik heb idd niet echt iets gevoeld... Alleen makkelijk praten maar meer niet echt.

Het effect van een paar biertjes is iig veel leuker. Naar na free festival zal ik wel zeggen of ik heb gespaced. :D
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor kenobi » do jul 07, 2011 12:28 pm

Ik weet niet wat je setting was de vorige keer? Als ik thuis op de bank hang en ik neem om pil om vervolgens lekker chil tv te kijken voel je er ook vrij weinig van. Eenmaal een pil in je mik....bewegen bewegen bewegen...en wil hij echt niet op gang komen...een redbull doet wonderen dan...maar pas er wel mee op!
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » do jul 07, 2011 1:27 pm

Ik denkd at dat het was... maar ik ga zonder drank niet los... dus tsja om dan te gaan bewegen echt zonder drank :P

Maar daarom... 2 biertjes van te voren op het festival dan een 3/4 pil en dan kijken wat m'n mood wordt :D
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor DDeeJay » do jul 07, 2011 9:40 pm

Anton schreef:Ik denkd at dat het was... maar ik ga zonder drank niet los... dus tsja om dan te gaan bewegen echt zonder drank :P

Maar daarom... 2 biertjes van te voren op het festival dan een 3/4 pil en dan kijken wat m'n mood wordt :D



niet meer he , want dan is het moment dat je fked up gaat en je lever veel laat werken
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Anton » vr jul 08, 2011 3:10 am

DDeeJay schreef:
Anton schreef:Ik denkd at dat het was... maar ik ga zonder drank niet los... dus tsja om dan te gaan bewegen echt zonder drank :P

Maar daarom... 2 biertjes van te voren op het festival dan een 3/4 pil en dan kijken wat m'n mood wordt :D



niet meer he , want dan is het moment dat je fked up gaat en je lever veel laat werken

Nope, niet meer! Vorige keer heb ik tijdens mij 'trip' 1 biertje gedronken en niet meer. Vaak heb ik wel zin in alcohol om lekker los te gaan enz. Maar tijdens mij trip hield ik het lekker rustig... ik heb een hijsje gehad van een joint en 5 minuten gehoest. Heb dus nu voor altijd een excuus om geen hijsje te hoeven nemen van een joint en meer dan 2 biertjes hoef ik ook niet :D
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Spacen

Berichtdoor Drientje » vr jul 08, 2011 6:31 am

Misschien ten overvloede: LAAT JE DRUGS TESTEN!!!!

Koop er een stuk of 5 en laat ze testen. Dan weet je wat je hebt. Eigen ervaring leert dat de meeste mensen de dosis MDMA in een pil belachelijk omhoog lullen om te kunnen verkopen.

Gebruik je medicijnen? Ook natuurlijke supplementen kunnen invloed hebben op de werking van MDMA zoals Sint Janskruid.

Mijn allereerste pilletje voelde ik ook echt geen fuck van. Ik kan dit niet onderbouwen maar ik heb wel meer verhalen gehoord van mensen die de eerste keer XTC weinig tot niets voelden.

Pas in ieder geval op met alcohol hoewel een kleine hoeveelheid juist beter is dan alleen water. MDMA verhoogt de hoeveelheid ADH hormoon in je lichaam waardoor er minder water in je urine terecht komt. Alcohol remt de aanmaak van ADH waardoor je meer vocht uitscheid en de kans op een watervergiftiging kleiner wordt.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Spacen

Berichtdoor DDeeJay » za jul 09, 2011 1:38 am

maar het is dan wel weer veiliger voor je hart als je 2 biertjes drinkt ,maar in hoeverre weet ik dan ook weer niet ...

dus zeker zorgen dat je 2-3 drankjes per uur drinkt (water en af en toe cola voor je suikers)
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner