Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

speed voor mdma?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

speed voor mdma?

Berichtdoor nexusflipperkast » wo feb 20, 2019 1:25 am

Halloooo!


Donderdag gaan we de hele dag de verjaardag van een kameraad vieren.
We willen starten met pep rond 17-18u en mijn kameraad zal rond 01-02u mdma nemen(na 20u Neemt hij geen pep mee extra). De speed is dan grotendeels uitgewerkt, maar zal dit de mdma-trip beïnvloeden?

Met vriendelijke groeten

Nexusflipperkast.
nexusflipperkast
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo feb 13, 2019 1:33 am

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor PiraatPanda » wo feb 20, 2019 10:34 am

De werking van mdma voelt wel wat anders op moment dat je fit&nuchter begint, of al helemaal strak staat of al behoorlijk gaar van t feesten ofzo. Persoonlijk op zich wel goede ervaringen met al die condities :beer:

Het combineren van speed en mdma schijnt trouwens wel slecht te zijn voor je brein, maar dat is dan vooral als je speed gaat bijpakken zodra de mdma is uitgewerkt. (Als je serotonine-voorraad is uitgeput dan zorgt de extra dopamine door de speed voor schade doordat deze door mao wordt afgebroken). In het scenario dat jij beschrijft voorzie ik geen problemen.

Veel plezier :snort:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor Jmths » wo feb 20, 2019 4:07 pm

Zag een poosje gelden een wetenschappelijk artikel dat stelde dat oververhitting wordt als meest bepalende factor gezien voor neurotoxiciteit rond MDMA gebruik.

Er is een theorie die stelt dat het mogelijk is dat de hersens bij uitputting van serotonine in plaats hiervan dopamine opnemen wat mogelijk neurotoxiteit kan veroorzaken maar dat is een van meerdere theorieën rond MDMA neurotoxiteit. Desondanks lijkt MDMA met (of na) amfetamine mij niet de meest bevorderlijke combinatie.

Amfetamine grijpt in ieder geval aan op aspecten aan waardoor MDMA eveneens mogelijk neurotoxisch is.
Voor een keer zul je het waarschijnlijk wel overleven.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor nexusflipperkast » wo feb 20, 2019 9:58 pm

Bedankt voor de reacties!
Nu het plan is om niet overdreven veel pep te gebruiken. max 1-2 bescheiden lijntjes. 1tje om 17-18u en eentje om 19-20u. En rond 01-02u de mdma nemen. Zou de pep dan nog zijn werk doen? Ik weet dat ik niet meer strak zal staan, maar zal het dan nog veel invloed hebben op de mdma? Want we willen dit NIET TEGELIJK doen. Daarom dat we om 19-20u stoppen met pep en pas rond 01-02u mdma nemen. Wil men hersens ook niet gaan verneuken, dus als het echt echt niet veilig is, dan doe ik het liever niet. Maar als de pep niet meer zo heel veel invloed zou hebben(bijna uitgewerkt), dan wil ik het wel doen.
nexusflipperkast
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo feb 13, 2019 1:33 am

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor snuifduif » wo feb 20, 2019 10:41 pm

Het is 'beter' om het niet te combineren, maar zo is het ook 'beter' om tijdens het uitgaan maar 3 tot 4 consumpties alcohol te nuttigen. Dus je hoeft je niet druk te maken dat het helemaal fout gaat, elk weekend maken duizenden mensen het een stuk bonter.

Na je mdma piek nog meer mdma bijdoseren is bijvoorbeeld een stuk minder wijs dan wat pep doen en daarna een pil.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor Jmths » wo feb 20, 2019 10:57 pm

Een dubbele dosering vertaalt zich meestal vrij plat naar een dubbele duratie.

Voor mij is een bescheiden lijntje 10mg bijna zuiver amfetamine sulfaat maar dat ga je op het oog niet kunnen doseren. We weten de dosering niet, hoe zuiver je amfetamine is, laat staan je gevoeligheid/tolerantie of metabolisme. Ik gok dat 20mg vrijwel zuiver amfetamine sulfaat na zo'n 4 uur zo goed als uitgewerkt is.

Volledige garantie kan niemand je geven maar het lijkt mij eerder onwaarschijnlijk dat je acute problematiek zult ondervinden. Het is wellicht realistischer om het te vergelijken met een nacht veel alcohol zuipen, je gaat er wellicht niet meteen dood aan maar het is niet iets dat je al te vaak wilt doen.

Op het moment dat iemand alcohol en amfetamine op heeft en feest aan het vieren is met vrienden is het wat lastiger doordachte keuzes maken dan wanneer je er nuchter vanaf een afstandje naar kijkt. Ik denk plat verwoord niet dat de vraag of je ter plekke instort het meest relevant is maar of je een volgende keer wel bereid / in staat bent om de grens te trekken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor nexusflipperkast » wo feb 20, 2019 11:12 pm

Nogmaals bedankt voor de reacties! Ik ga het als volgt doen: 18u, klein lijntje. 20u: sleutelpunt. 01u: 1/3 pil.
Ik twijfelde om geen pil te doen en de hele nacht tot 07u smorgens door te doen op pep. Heb alleen schrik dat ik wakker blijf dan.
Na een pil kan ik altijd wel goed slapen. coke is me veel te duur.

Alvast heel fel bedankt voor de reacties!
Is hier toevallig iemand uit de buurt van Leuven, Belgie? techno/dnb fan?
nexusflipperkast
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo feb 13, 2019 1:33 am

Re: speed voor mdma?

Berichtdoor nexusflipperkast » zo feb 24, 2019 3:15 pm

Hallo allemaal!
Even vertellen hoe het is afgelopen.

Rond 5u heb ik een klein lijntje speed gedaan. Dit werkte goed door tot ongeveer 21u. Hierna een beetje aan de sos gezeten en enkele biertjes gedronken. Rond 2u vertrokken naar het feest en een kwartje van een pil gestoken. Nu dit was een gouden skull van MyBrand. Op internet had ik eens gezien dat de gouden 4-FA bevatten en de grijze/zilveren MDMA.

Daarom dus rustig aan beginnen met een kwartje. En inderdaad dit was geen MDMA. Hiervoor was ik veeel te helder in mijn hoofd en duurde het te lang. Dit kon een kameraad bevestigen, hij heeft ze ook gebruikt op reverze in het Sportpaleis.

Groetjes!
nexusflipperkast
nexusflipperkast
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo feb 13, 2019 1:33 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner