Hoihoi!
Ik ga al een tijd naar hardstyle en hardcore feestjes en eigk altijd op alcohol gedaan. Ik gebruik nu sinds ongeveer n jaar andere dingen dan drank. Ik heb in totaal nu 4 keer gebruikt sinds september vorigjaar en ik laat er eigenlijk minimaal 4 weken tussen en zoals je ziet vaak meer dan 4 weken. De eerste keer dat ik gebruikte heb ik 4f genomen, die ik niet voelde en ik pakte n tweede die echt overheerlijk erin knalde.. De keer erna heb ik weer 4f genomem, maar deze viel weer niet lekker. De derde keer heb ik toen besloten om 4f met n kwart te proberen. Mijn beste vriendin ging al lekker op de 4f en ik voelde hem weer niet. Ik stuiterde wel toen ik t kwartje naar binnen had gewerkt en t was weer geweldig. Nu heb ik afgelopen weekend op Masters mdma kristallen gebruikt en deze vielen weer niet lekker. Ik werd moe en kreeg lamme benen, helemaal geen zin om te staan/ stampen of ook geen love-feeling. De dosis die ik heb genomen was 80mg, dus misschien was deze wat laag? Wel moet ik zeggen dat ik ziek was en me ook niet op mn gemak voelde. Vaak zit ik ook echt te wachten of het effect er is en denk ik er heel veel over na.. Ik vraag me nu af of dit dan de oorzaak kan zijn van het feit dat ik niks lijk te voelen en dat ik mezelf eigenlijk tegen houdt en dat ik het best nog een keer kan proberen, of dat het niet aan mijn verwachtingen ligt en hoe ik me voel en net zo goed niet meer kan gebruiken..
Iemand misschien een idee?