Petrovic schreef: poll, luie mensen.
Dreuge schreef:heb nooit wat laten testen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Petrovic schreef:Met poll nu.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Trippie schreef:Ik vertrouw mijn dealer voor geen hol, maar toch laat ik niet testen. Wat moet ik dan aanvinken?
Petrovic schreef:Trippie schreef:Ik vertrouw mijn dealer voor geen hol, maar toch laat ik niet testen. Wat moet ik dan aanvinken?
Zal ik de optie; "Ik ben een mongool" voor je aanmaken?
Madcat schreef:ik vertrouw mijn dealer wel, ik vertrouw zijn leverancier niet.
Huggybear schreef:Madcat schreef:ik vertrouw mijn dealer wel, ik vertrouw zijn leverancier niet.
+1
Trippie schreef:Ik heb mij anders wel eens goed vermaakt op mcPP pillen hoor, icm met pep en er met een gele groep aangaan levert echt hilarisch vage situaties op.
Weet natuurlijk niet zeker of het wel mcpp was, want zoals ik zei test ik nooit (de reden die ik opgaf was natuurlijk een grapje, ik test niet omdat dat nu eenmaal niet gaat in belgië)
Xeloc schreef:MDMA is goed, mcPP is slecht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten